nedeľa 17. apríla 2016

#newin drugstore edition

Jou!
Aj vy sa skoro každý deň chodíte prechádzať do drogérie a čakáte, kedy bude v ponuke nový make up? To je super, lebo ja to robím tiež!
Nedávno som urobila niekoľko malých prechádzok a v konečnom dôsledku aj nákupov, takže by som sa rada s Vami podelila o moje úlovky a prvotný dojem. Niektoré som kúpila už niekoľkýkrát, viem, aké sú a že mi vyhovujú.

Tým, že veľa sledujem zahraničné make up youtuberky, tak relatívne dosť dopredu viem, aké novinky chystajú jednotlivé značky, ktoré ma zaujímajú a mám rada. Niekedy sa, samozrejme, nedočkám toho, že daný produkt sa dostane na náš trh, ale vždy dúfam a pevne verím, že to, čo mám toľko napozerané, si aj kúpim. 

Často sa mi stane, že sa nechávam inšpirovať tým, čo youtuberky odporúčajú. Lebo prečo nie... Takto som sa dostala aj k maskare od Essence Lash Princess. Priznávam, že som ju pred kúpením otvorila a pozrela sa na kefku. No, pravdupovediac, nebola som dvakrát nadšená. Ale som si povedala, že keď ju Rachel zaradila medzi obľúbencov, tak by mohla byť dobrá. A za necelé 4 € aj keby nebola :D. Samozrejme, že som ju hneď testovala. Oooooh a to sklamanie! Na kefke po jej vybratí ostáva príliš veľa produktu a celé mihalnice som mala zlepené asi do 3 zhlukov. Otras, smutná som bola. Nevzdala som to hneď a pokúsila sa o to, aby to fungovalo. Jednoducho som vzala relatívne prázdne balenie od L´oreal Volume Milion Lashes (moja top obľúbená ♥♥♥) a pomocou jej kefky som rozčesala a rovnomerne rozniesla produkt. A BAM! Mihalnice ako z rozprávky! Palec hore za protišmykové balenie a produkt samotný, ale tá kefka... Nikomu sa nechce nosiť druhú kefku na dokončenie práce.
Hodnotenie: 4/5


Po tomto miernom sklamaní som za pár dní kúpila druhú maskaru. Šokujúce, ja viem. Tentokrát to bolo z druhého konca cenovej hladiny. Po pár minútach skúmania kefiek som bola statočná a kúpila si novinku od L´oreal False Lash Wings Sculpt. Veeeľmi divná kefka, ale ten efekt! Krásne predĺžené, vytočené a vejárovité mihalnice. Skoro ako na modelke, ktorá to propaguje. A ozaj vytvára efekt umelých mihalníc. Kika Vám to dosvedčí. Spokojnučká som, čo Vám poviem! ♥  L´oreal a jeho maskary ma ešte nikdy nesklamali. Nevýhodou je trošku cena, cca 13 €, ale stojí to a to ;).
Hodnotenie: 5/5

Keď uvidím v DM-ke nápis "NOVÉ", hneď ma to upúta (ako inak). A toto sa stalo aj s Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil. Niečo podobné má aj NARS a toto vyzeralo byť ako dobrá lacná alternatíva. Už som mala v ruke tri odtiene, že ich beriem, ale potom som sa spamätala. Najprv treba vziať jeden odtieň, aby som zistila, či to stojí za to! Je jar a tak som sa rozhodla pre žiarivú ružovú, odtieň 150 Fuchsia Desire. Prvá vec - kráááásny odtieň! Milujem ho! No produkt sám o sebe ma veľmi presvedčil tak na polovicu. Za cenu cca 4 € mám ceruzku na pery, ktorá vydrží v pohode cca 5-6 hodín, pitie (jeden pohár vody, mala by som pridať, viem) a jedno hlavné jedlo. Na perách drží, ale trochu vysušuje. Predsa, je to ceruzka. Nenechala som sa týmto odradiť a počas ďalšieho testovacieho dňa som ju spojila s rúžom 470 Red Revolution, tiež od Maybelline. Ten je viac hydratačný a táto kombinácia je TOP. Spolu vydržali 11-12 hodín s miernym poklesom intenzity, ale stále rovnako krásne. Ďalší odtieň neplánujem kúpiť, ale lajkujem to a odporúčam!
Hodnotenie: 4/5

Ako isto viete, som maniačka na laky na nechty (nielen na laky, ehm). Takže som si nemohla odpustiť, aby som drogériu opúšťala bez nejakého nového prírastku. Jar a počasie ma inšpirovalo, aby som siahla po dvoch pastelových odtieňoch ružovej a modrej v odtieňoch 97 Love Affair In Bel Air a 114 The Sky So Fly. Láska na prvý pohľad ♥♥♥ Určite ich čakajte v najbližších týždňoch v sérii #fakemanicuremonday. Catrice laky sú pravdepodobne moje najobľúbenejšie a nedám na ne dopustiť. A raz budem mať všetky odtiene. Som k tomu blízko :D
Hodnotenie: 5/5

Ďalšími položkami v nákupe boli produkty na starostlivosť o pleť. Neutrogena Pink Grepfruit Daily Scrub, ktorý som kúpila už asi po milióntykrát. Túto vec potrebujem k životu a neviem bez nej existovať. Stačí Vám? A nech aj trocha hydratácie mám na tváričku, tak som hodila do košíka aj L´oreal Skin Perfection sérum, ktoré sa mi akurát v ten deň minulo. Veľmi som si ho obľúbila pre jeho textúru a účinok, aký má na moju pleť. A viem, že o štyri mesiace si ho kúpim zas. Klasika.
Hodnotenie: 5/5 2x


Čo zaujímavé ste v poslednom čase prihodili do nákupného košíka Vy?

Majte pekný deň! A urobte si prechádzku v DM-ke.

PS: v čase uverejnenia tohto postu som s Ferom v Aténach na predĺžený víkend! ♥ Yay! Už teraz sa môžte tešiť na články z nášho výletu ;).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára