nedeľa 10. apríla 2016

#napadzavsetkycenty DIY Travel board

Krásnu nedeľu Vám prajem!

Dnes prichádzam s ďalším veľmi jednoduchým návodom, ako si skrášliť svoju izbicu, vyrobiť niekomu originálny darček či konečne si zhromaždiť všetky suveníry z ciest a pohľadnice od priateľov. Toto je jeden z mála projektov, ktorý som vymyslela sama a inšpiráciu som našla v zúfalstve, ktoré vo mne vyvolávala kopa magnetiek a iných spomienkových artefaktov drobností (a ešte preto, že opäť na mňa doľahla pásková mánia a mala som chuť oblepiť všetko, čo je poruke).
A preto som si zrobila túto cestovateľskú tabuľu (ejkejej "trevl_bord"). Tu je ízy návod, ako na to:

Čo budete potrebovať?
  • magnetickú tabuľu (šokujúco) 
  • pásky, pásky, pásky (bodky, prúžky, kvietky, trblietky, všetko je vítané!)
  • nožnice
  • pohľadnice, magnetky, iné drobnosti z výletov a ciest (ktoré si z nostalgie nechávate tak ako ja)


Ja som svoju tabuľu dostala minulý rok na Vianoce (vytrvalo som mamke pílila uši) a stála okolo 10€, v Tescu nájdete aj lacnejšiu. Môj najdrahší ocino mi pribil dva klince do steny (bolo treba, aby to bolo rovno, viete...) a ja som sa pustila do lepenia!

                                          

Myslela som si, že mi to bude trvať asi tak 5 minút (#naivegirlforever), ale nakoniec sa objavil môj obvyklý problém, že som sa nevedela rozhodnúť, ktorú pásku použiť, aby ladila s tou predchádzajúcou... a tak, veď to určite poznáte (či to len ja som taká divná??).
Mne sa tam žiadna páska neopakovala (lebo som pásková maniačka a mám ich 6894512794), no pokojne by stačila aj jedna či dve (alebo 37 ako ja) a tabuľa hneď dostane nový punc.
Bola som trochu s tými páskami rozšupnutá a tak som sa ešte trochu pohrala a páskami napísala nápis "Travel board", aby bolo každému jasné, čo to je (veď čo, že mi to zabralo polovicu miesta na tabuli...). Takto to teda vyzeralo po tom, čo som tam dala tých 10 magnetiek a štyri pohľadnice, čo som vyhrabala.

                                          

Momentálne, takmer po roku, to je už trochu preplnenejšie a dalo by sa povedať, že tam vládne chaos. Pribudli nové pohľadnice, magnetky, ale aj rôzne letáčiky a náramky z akcií, krížiky, ktoré som dostala na pamiatku...
A dokonca! Asi pred mesiacom som sa hecla a pribila klinec (a celkom rovno) na kalendár s detvianskym krajom, ktorý mi pripomína rodnú hrudu môjho drahého.
To si nevšímajte, že je tam ešte marec, ja to prehadzujem cca v polovici mesiaca.

 

Ono to vlastne ani nie je návod, kedže tam len nalepíte pásky a máte hotovo, ale môže to slúžiť ako inšpirácia ;)

Všetky moje výrobky nájdete na mojom IG pod heštegmi #somzrobila (všetky výrobky), #napadzavsetkycenty (DIY projekty) alebo #zassomsazvrtalavkuchyni (recepty).

Majte ešte dnes pekný deň a prajem Vám veľa síl do ďalšieho týždňa (ja ich budem veru potrebovať)!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára