streda 6. apríla 2016

911 for broken nail and #fakemanicuremonday vol. 02

Jou!

Pamätáte sa, ako som minule tvrdila, že jedny nechty mám 2 týždne? Nuž... Hneď s ďalším lakovaním po tomto vyhlásení som svoju zásadu porušila. A tu je dôvod, prečo...
Predstavte si, že máte relatívne veľa času, cítite prichádzajúcu jar, ktorú chcete vyjadriť aj na svojich rukách a napadne Vám urobiť si geometrické nechty. Presne v tomto rozpoložení som sa ocitla ja. Celú procedúru som si rozdelila na dva dni, lebo prečo nie.

V piatok som triedila laky a natrafila som na úžasnú pastelovú žltú. Úplne z nej bolo cítiť jar a teplo. Neváhala som a už som lakovala. Boli ozaj pekné. Hravé, jarné a pritom celkom decentné. ALE! Stále som chcela ten geometrický vzor. V hre boli dve farby - fialová a mintová... Čakala som až do druhého dňa kým som sa definitívne rozhodla, že tou pravou bude pastelová zelená. Sama osebe by to bola krásna farba.

A potom to prišlo. Nebola som s nimi stotožnená. Nikdy sa mi niečo také nestalo. Neustále som si pozerala nechty a bola nespokojná. Ale veď čo budem. Dva týždne vydržím. Keď mám povedať pravdu, väčšine ľudí sa tieto jarné geometrické nechty páčili. No, prešlo iba sedem dní a ja už som s nimi nemohla ďalej existovať. Takže som sa podujala na to, aby som si urobila niečo nové.

Po týždni farieb som jasne siahla po niečom neutrálnom a jednoduchom. Samozrejme, som pridala pár (definitívne nie iba pár) trblietok, aj keď viem, že o dva týždne to budem celkom ľutovať, keď ich budem dávať dole.

A, konečne, som to znova ja! Príjemné, decentné a "dospelácke" nechty vnikli spojením nude laku Rimmel  London by Kate Moss 237 Soul Session a ružových trblietok od Catrice v odtieni 45 Kitch me if you can. Brutálne jednoduché (zvládne to aj Kika) a efektné. A hlavne super pekné! 

Okrem toho som robila na sebe pokus. Už cca dva týždne som mala na 2 milimetre nalomený ukazovák na pravej ruke. Zachytávali sa mi tam vlasy, silonky, svetre... Kolegyňa mi poradila opraviť si ho pomocou sáčku od čaju podľa tohto tutoriálu na youtube. Musela som síce improvizovať trochu a lepidlo na nechty vymeniť za obyčajný priesvitný lak, ale myslím, že výsledok je bezchybný a chudáčik  nalomený necht ako nový!

Postup v skratke:
V prvom rade si odstrihnete kúsok sáčku od čaju (ja som použila príchuť multivitamín) tak, aby ste prekryli zlomeninu aj časť okolo nej. Na postihnuté miesto dáte trochu laku a odstrihnutý čajový sáčok priložíte tak, aby ste zlomeninu zafixovali. Dbajte na to, aby celý sáčok bol nasiaknutý a prekrytý lakom na nechty (resp. lepidlom na nechty). Nechajte uschnúť a následne lakujte ako obyčajne ;).

Tento trik s čajovým sáčkom by sa možno dal použiť v prípade, že máte slabé, "papierové" nechty. Celý necht si pokryjete sáčkom a tým ho spevníte. Nemám to odskúšané, ale teoreticky by to mohlo fungovať. Ak to vyskúšate, určite mi dajte vedieť!

Som rada, lebo už som sa bála, že pred odchodom do Atén (áno, idem na výlet!!) si ich budem musieť strihať a ísť tam na chuderu. A nie, to neznamená, že iné
ženy s krátkymi nechtami sú chudery. To je iba môj prípad.

Teraz si už užite fotky a nezabúdajte používať trblietky! ♥

Majte pekný deň.








Použité laky:
rimmel london salon pro with lycra - 237 soul session
catrice quick dry & high shine
catrice ultimate nail lacquer - 45 kitch me if you can

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára