piatok 15. apríla 2016

#lifelately

Čo zaujímavé sa v mojom živote odohralo za posledné týždne, ale nemá zmysel o každom jednom písať samostatný článok? Poďte sa pozrieť! ;)

#newin

V šatníku, ale aj mimo neho, mám zopár novôt! :)

farebné perá
Pred pár mesiacmi mi jedna z našich animátoriek poslala fotku s totálne kjut perami z Aliexpressu. Nikdy som odtiaľ nič neobjednávala, ale môj drahý prednedávnom niečo potreboval, tak som ich našla a šupla mu ich do košíka. Stáli okolo 3€ a prišli v priebehu 3 týždňov. Sú v praktickom priesvitnom obale, takže sa mi tak ľahko v taške nestratia a na moje prekvapenie sú farebné! Ja som myslela, že všetky budú modré, ale asi som nepochopila popis a zmiatol ma obrázok, kde bolo akurát modré pero. No to mi vôbec nevadí, farebných pier nikdy nie je dosť a určite ich v škole využijem (možno ma to motivuje písať si poctivejšie poznámky. alebo aj nie.) a aspoň si moje Stabilá oddýchnu.
Originál je ich 10ks, ale jedno som už stihla podarovať.


                                         


F&F
Popoludnie Veľkonočného pondelka sme strávili trošku netradične - s rodičmi sme išli do Trnavienky na výlet do Tesca. Mám veľké šťastie, že rodičia (hlavne ocino!) sú tiež milovníkmi F&F. Ocino platil, takže som si mohla niečo vybrať a po sklamaní v kabínke, že všetky tri sukne sú mi v páse veľké, som zablúdila do oddelenia topánok a našla papučky (nie ozajstné papučky, sú to také slipony, ktoré sú len pohodlné ako papučky), ktoré som objavila asi dva mesiace dozadu (a chcela som počkať, kým ich zlacnia na 5€).

                       

Už sme boli skoro na odchode, keď som uvidela tú najúberkjutnejšiu sukňu na svete! No veď uznajte... bodky sú bodky.


hrad (#justkidding) zámok
Po mesiaci, čo som vytiahla môj milovaný bájsikl, som sa konečne dostala k tomu (no dobre, cigánim, náhodou som naň narazila v Lidli), aby som si kúpila nový zámok, pretože ten starý bol už v katastrofálnom stave a čudujem sa, že ho niekto nezlomil a bicykel nečorkol. Stál len 2,99€, takže som neváhala a hodila ho do košíka (ok, zase šálim, košík sme nemali, musela som ho niesť v ruke). Sú k nemu dva kľúčiky.

                     

ponožky
Pri poslednej návšteve môjho milého som bola taká šikovná a nevzala si ponožky, takže hneď po príchode sme utekali do Tesca a ja som si beztrestne mohla kúpiť ďalšie štyri páry ponožiek do zbierky. Ponožiek nikdy nie je dosť, hlavne tých pekných z F&F. A navyše, boli v zľave za 5,60€! Na fotke sú len dva páry, keďže zvyšné dva sú v koši so špinavou bielizňou (a nebudem predsa čakať s uverejňovaním článku kvôli dvom párom ponožiek). Jedny boli tmavomodré a druhé modro-sivé pásikavé.

                                          

hlavica na polievanie
Odkedy sme uskutočnili náš fenomenálny plán a v záhradke vysadili semiačka, mojou úlohou (ako matky) je polievať ju. Často ju polievam dokonca dvakrát denne, pretože bývajú veľké horúčavy a pôda sa hneď vysuší. Polievanie hadicou bolo veľmi zdĺhavé a náročné, boleli ma z toho prsty (keďže som s nimi musela vyrobiť "spršku") a dosť často sa mi stalo, že hadica nado mnou vyhrala a ja som skončila mokrá (nie, nie je to vtipné!).


Aj z toho dôvodu sme sa naposledy, keď som bola v Detve (a zabudla si ponožky), zastavili vo Vígľaši vo veľkých záhradkárskych potrebách a kúpili túto vymakanú polievaciu hadicu. Má až šesť možností polievania a vďaka poistke nemusím spúšť stále držať. V Lidli majú takú istú, lenže hlavica je plastová a my sme zvolili túto, pretože určite toho viac vydrží. Naša stála niečo vyše 7€, tá z Lidla je za 6€.
Boli k nej aj tri nadstavce na hadicu, ale my sme museli kúpiť nový, pretože koncovka hlavice je polcolová a naša hadica trištvrtecolová (ak neviete, o čom hovorím, nevadí, to je normálne).

 

šaty od Miňa
Pred pár mesiacmi sme sa s Miňom prechádzali zvolenským Tescom a narazila som na krásne ružové šaty. Boli z letnej kolekcie (takže stáli 5€), no mali len o číslo väčšie (ktoré mi boli príliš voľné) a o číslo menšie (ktoré mi sťažovali dýchanie, resp. som sa bála, aby tie gombíky neodleteli). Odišla som celá smutná, lebo naozaj to boli kjut šaty a kvôli nim som bola ochotná prekonať moju averziu voči šatám na ramienkach. No na moje veľké prekvapenie a ešte väčšiu radosť mi ich môj drahý kúpil v Tescu v Banskej Bystrici! Chápete, potešilo ma, že budem mať tie šaty, ale ešte viac ma dojalo, že on kvôli nim išiel do Banskej Bystrice (#bestboyfriendever).
Pôvodný plán bol, že mi ich dá na polročie a tak sa aj stalo, no bolo mu ľúto, že nemám žiadne prekvapenie a tak mi kúpil druhé šaty! (No a neľúbte ho potom! Niežeby som ho ľúbila len kvôli tým šatám, ale chápete...)
Tieto sú z Gate (a to som sa čudovala, že tam majú také krásne šaty a dokonca mi bola dobrá menšia veľkosť!) a úplne sa nad nimi rozplývam.

                                   

#trips

A kde všade som stihla byť?

Šárd
V posledných týždňoch sme absolvovali dva bájsiklové výlety. Jeden z nich bol k Šárdu, čo je nádrž (??? asi je to nádrž) na konci Galanty. Do dózičky sme si zbalili čokoládovú dobrotku (recept nájdete na blogu) a kakavko a užili sme si krásne počasie.

                                           

Trnava
A spomínaným druhým výletom bol výlet do Trnavienky. Nedajte sa zmiasť, až taký cyklista nie som. Bicykle sme si naložili do vlaku a absolvovali sme skoro piknik na lavičke mestského parku. Opäť sme mali v dózičke zabalenú mňamku - tentokrát raňajočky v podobne vianočky s nutelou a marshmallows, riadna yumovica!

                        

   Bájsikl naľavo je môj, na tej rakete napravo išiel môj milý a tento historický artefakt patrí môjmu ocinovi a má už asi 60 rokov - myslím bicykel, nie ocina -  (a nevyzerá, že by sa v dohľadnej dobe mal rozpadnúť).

                                         
 
   (#somnosila šaty, koženka, papučky - F&F; sveter - NY; kabelka - Veronka dostala od Fera;                                                                      plátenka - šér_d_džoj)

ŠpA
Prvý aprílový víkend som absolvovala posledné zo školení Školy pre animátorov a bol to víkend plný zábavy, hier, rozhovorov, smiechu, skvelých zážitkov s najskvelejšími ľuďmi, nových vedomostí a! skúšok. Presne tak, dobre počujete! Ale nebojte sa, prešla som! Všetci sme úspešne ukončili kurz a prišla tá najhoršia chvíľa... lúčenie. Padlo aj zopár sĺz (že Anetka :P), ale verím, že sa ešte niekedy uvidíme.


Kurz sme absolvovali v prekrásnom prostredí melčického duchovného centra františkánskych             sestier, ktoré sa o nás skvele postarali a úplne perfektne varili.

Ikea
Po dlhom čase sme s mojím milým zavítali do Ikey. Milujem výlety do Ikey, stačí mi prechádzať sa tam a hneď som šťastnejšia! Taktiež sme sa boli pozrieť na našu vysnívanú kuchyňu ♥ (a zistili sme jej skutočnú cenu... ale to tu radšej nebudem rozmazávať, nerada na to myslím).

                     

   (#somnosila plátené šaty - H&M; sveter - Peek&Cloppenburg; kabelka - opäť Veronkina od Fera; iskra v očiach - pozri na tú kuchyňu!)

piknik
Keď bolo v poslednom čase tak príjemne teplo, hneď sme to chceli využiť a rozhodli sme sa ísť na piknik. Mali sme upečený čerstvý čískejk (dokonca aj palacinky sme mali!) a kúpený Strongbow sajder (nie ten jablkový, ale ten s lesným ovocím, ten je ooooveľa lepší). No počasie sa nečakane zhoršilo, bola zima a dokonca začalo aj pršať. Odmietali sme upustiť od nášho plánu, tak sme vzali deky, vankúše, teplé bundy, jedlo, sadli sme do auta a vyviezli sme sa na miesto, kde je pekný výhľad na Poľanu.
Akonáhle sme našli ten správny uhol zaparkovania auta, otvorili sme kufor, uložili sme doň vankúše a deky, pripravili sme si všetky dobroty, uložili sme sa do kufra a vychutnávali si náš kvázi piknik. Aj keď nám nebolo veľmi do smiechu (vlastne, ja som sa kus smiala), keď na tejto odľahlej ceste chcelo presjť auto (a to sa stalo hneď dvakrát) a my sme čo najrýchlejšie museli preparkovať (a potom znova hľadať ten správny uhol). A inak, je dosť zaujímavé voziť sa v kufri.
Ale celkovo to bolo oveľa pohodlnejšie ako som čakala a myslím, že to bola jedna z najlepších vecí, aké sme kedy s mojím drahým podnikli.
P.S.: nedá sa to uskutočniť v hocijakom aute, treba mať dostatočne veľký kufor, ideálne combi.

 

(#somnosila koženka, rifle, spomínané pásikové ponožky - F&F; tričko (pásik k pásiku sadá) - H&M; konverzy)



Kto by náhodou nevedel, na fotke sa nachádza spomínaná Poľana, také dva "kopčeky". Ten naľavo je Predná Poľana a napravo je Zadná Poľana. Z tejto strany vidno, že Zadná je vyššia ako Predná (čo je aj naozaj pravda), no z iných strán sa môže zdať, že práve Predná je vyššia (celkom psychedélia, čo?). Dúfam, že som to napísala správne :D

sadenie v záhradke
Poslednou vecou, ktorú som za uplynulé týždne stihla (teda, stihli. mala som najlepšieho parťáka!) bolo aj posadenie spomínaných semiačok do našej záhradky. Výsledky našej práce (ak ovšem nejaké budú, ale verím, že áno. už vykúkajú prvé stonky :)) zverejním v samostatnom článku. Zatiaľ Vám ponúkam aspoň tento vysoko profesionálny nákres. Áno, naozaj sme to podľa toho zasadili. A myslím, že všetkým musí byť jasné, že som to nerysovala ja, to by to nebolo také symetrické.

                          

                                            
 
       posadili sme špajdle


Bonus: A aké finty používate vy, keď máte nedostatok svetla na fotenie?

                                              

Ufff, toto bol naozaj dlhý článok! Nečudo, že som ho písala na štyrikrát. A čo zaujímavé ste v poslednom čase zažili vy? Máte nejaké tipy na jarné obdobie? Sem s nimi!
Majte krásny víkend!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára