nedeľa 1. mája 2016

#OOTD - Athens edition

Jou!

Áno, je to tu zas. Ďalší článok o Aténach. Zdá sa Vám to už príliš? Prisahám, že je to ozaj posledný z tejto série! Na záver by som sa s Vami rada podelila o menšie "fashion" okienko. Yay!
Určite ste si počas dvoch predchádzajúcich článkov mohli pospájať nejaké tie útržky toho, čo som si obliekala počas výletu v Aténach, no rada by som to nejak zhrnula do tohto článku o mojich OOTDs. Len aby bolo jasné, vedela som, že má byť okolo 30°C, vedela som, že si chcem zobrať všetky svoje obľúbené overaly a v podstate som vedela, že prídem domov spálená opálená. Bolo potrebné premýšľať ekonomicky a takticky, aby sa mi všetko zmestilo do malého kufra a aby som si nemusela niesť na každý deň iné topánky a podobne. Nie som zas maniak. Klamem, trochu som, ale viem sa ovládať. Ešteže mám maličké veci :D

Cestujeme pohodlne ;)
Takticky som na prvý deň zvolila overal, ktorý odhalil všetko čo sa dalo. Nohy, ruky, ramená, chrbát. Veď keď už, tak nech nie som lúzersky opálená zbytočnými čiarami cez pol tela. Tragédii som predišla, ale opaľovací faktor 6 nebol dostatočný a tak som skončila s trocha dosť spálenými pleciami, dekoltom a neobišlo to ani nos. Nevadí, zvykla som si. Aj keď som bola spokojnučká, že sa opaľujem, kabelka mi spôsobila niekoľko krušných chvíľ. Očividne som to nedomyslela a kovový popruh sa mi neustále zarezával do ramena... To lebo som v kabeločke musela ťahať so sebou aj vodu. Veď čo ak by som ja, čo nikdy nie som smädná, zrazu bola? Akože haló. Nevadí, vydržala som a nemám žiadne trvalé následky.


Samozrejme som si na každý deň zobrala overal, lebo to bol pôvodný plán. Spálenie Opálenie mi to tak trochu znemožnilo, a tak som siahla po náhradnom riešení. Normálne som si obliekla regulérne tričko, čo ja nikdy v lete nenosím v podstate a k tomu klasicky rifľové šortky s vysokým pásom, ktoré som si pribalila "pre istotu" aj s pár ďalšími crop topmi. Zúfalé časy si vyžadujú zúfalé riešenia. Nevadí. Aspoň som trochu vo svete spropagovala americký futbal a tím Bratislava Monarchs. Tak či tak sme s Ferom chceli nafotiť fanúšikovské fotky. Takto som sa toho zhostila iba ja. Poučená z predchádzajúceho dňa, som si už zobrala klasickú veľkú tašku, v ktorej môže byť toho milión a aj tak sa lepšie nosí ako tá malá.


Tretí deň sa už niesol znova v overalovom duchu, ale tentokrát už s opaľovacím faktorom 30. Mamička by bola na mňa hrdá. K tomu veľká taška (bola som už zbalená na odchod z Atén) a ideš. Príjemný outfit, ktorý toho zas veľa nezakryl, ale na letné počasie ideálny. A dokonca nebolo slnko už ani tak silné. Nespálilo ma ešte viac.

Ak sa Vám niečo z toho, čo som mala oblečené páči, dosť Vás sklamem. Takmer všetko sú to veci z minulej sezóny alebo staršie. Jediné novinky v mojom šatníku boli sandále a okuliare. Aj keď som mala v pláne nakúpiť nový letný šatník ešte pred odchodom, nepodarilo sa mi to. Aspoň som ušetrila :D

OOTD cesta tam:
tričko - h&m
super skinny gate - f&f
koženka - new look,
slip on boty - bershka

OOTD 1:
overal - calzedonia
kabelka - h&m
sandále - bershka
okuliare - zephyr.sk

OOTD 2:
tričko - bratislava monarchs
šortky - tally weijl
sandále - bershka
taška - stradivarius
okuliare - f&f

OOTD 3:
overal - promod
taška - stradivarius
sandále - bershka
okuliare - f&f

Majte pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára