utorok 17. mája 2016

#fakemanicuremonday vol. 03

Jou!

Stala sa mi taká nemilá vec a v podstate z ničoho nič (vypli sme podlahové kúrenie v robote) som ochorela a na tri pracovné dni som zostala doma ležať v posteli. Doslova. Najprv som bola, samozrejme, rada. Veď pár dní voľna navyše nikomu neuškodí, ale potom to príde... NUDA.
Necítila som sa dobre už od piatku večera, ale ani to mi nezabránilo ísť na crossfit a na Bonita párty. Tam som síce zaspávala postojačky, ale to je už iná vec. Dokonca aj v sobotu som sa snažila si nahovoriť, že mi nič nie je a znova som išla na crossfit (je to super! pridajte sa ;)) Až potom keď som mrzla pri sprchovaní som si pripustila, že mi naozaj niečo je. Konkrétne teplota 38,4°C. Tým pádom som mohla zabudnúť na nedeľu strávenú na Slovakiaringu, cvičenie s kolegami v utorok a na 3 dni strávené v Bratislave s priateľom.

A tak sa dostávame ku dnešku. Je utorok a tretí deň som z postele neodišla (po dome sa ale pohybujem bez obmedzenia). Dobieham zameškané seriály a tak... Ale už ma mrle žerú. Už nie som zvyknutá na takéto ničnerobenie. 

Potom prichádza plán. Posielam moju milovanú maminku do DMky, lebo mi chýba zásadná vec. Malé hubky na make-up, lebo si idem robiť OMBRÉ NAILS. Cítim sa veľmi odhodlane, aj keď som to nikdy sama neskúšala. Raz mi ich urobila bratova snúbenica, ale to bolo už dááávno.

Isto si pamätáte, že o svoje dlhé nechty som pred časom prišla. Uznávam, že ombré lepšie vyzerá na väčšej ploche, ale ja som do toho išla aj s mojimi mini pazúrikmi.

Čo budeme potrebovať:
  • laky na nechty, najlepšie dva (oba Catrice Ultimate Nail Lacquer - 97 Love Affair In Bel Air a 27 The Pinky And The Brain),
  • hubku na make-up (Ebelin),
  • vrchný lak (Catrice Quick Dry And High Shine),
  • trpezlivosť,
  • precíznosť pri odstraňovaní zvyškov laku + vatovú tyčinku.


Po tom, ako si svoje nechty odlakujete a upravíte, na make-up hubku naneste vedľa seba farby, ktoré ste si vybrali a jednoducho ďobkajte na povrch nechtu. Nezabudnite ísť aj pár milimetrov hore-dole, aby prechod bol plynulý a vytvoril sa vám pekný ombré efekt.


Som najhoršia blogerka na svete a preto som ju umyla skôr, ako som odfotila, ako má byť nanesený lak.
Ale ako oddaná blogerka som použila druhú na korektnú fotodokumentáciu.
Tento postup zopakujte na každom nechte niekoľkokrát (ja som urobila 3-4 vrstvy), lebo pritláčanie špongie zanecháva iba veľmi jemnú vrstvu laku . Alebo som to robila zle :D. V každom prípade, keď už budete spokojné s tým, ako vyzerá ombré na nechtoch, je čas na vrchný priesvitný lak. Potom už nasleduje iba najhoršia časť - odlakovanie zvyšku laku z prstov. Ak by ste sa tomu chceli vyhnúť, skúste si oblepiť necht lepiacou páskou. Mne sa ale nechcelo babrať s lepiacou páskou. #lazygirl

Mama: "Woooow!"
A sme na konci. Teraz by ste sa mali pochváliť svojím výtvorom na instagrame, ako som to urobila ja, alebo na ďalších sociálnych sieťach. Ľudia vám budú závidieť pravdepodobne.

Majte pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára