štvrtok 5. mája 2016

#ootd & Flóra v Bratislave

Asi tak pred dvomi mesiacmi mi môj drahý poslal screenshot o výstave kvetín v Holandsku. Moje srdce zaplesalo, ale diár a peňaženka nepustia. Nedalo mi to a tak som pátrala na nete a hľadala nejaké výstavy na Slovensku. Našla som Bratisku, Nitru... avšak po pár týždňoch mi to vyfučalo z hlavy. Keď sa Miňo v sobotu po troch týždňoch vrátil z Nemecka (), znova sme narazili na Flóru v BA.
Aj tak sme plánovali ísť do Ikey (áno, znova), tak sme si povedali, že prečo nie... Vstup stál pre mňa ako študentku 3€, normálny lístok bol za 5€.

Ako prvé nás privítal rad stánkov – v prvom mali kvety od výmyslu sveta, na ktorých som mohla oči nechať a bylinky (!!!), avšak pri treťom sme zistili, že ono sa to vlastne stále opakuje a takmer všade sú tie isté kvetiny, ktoré tam predajcovia mali za ceny, v ktorých bol rozdielov pár centov.

Vonkajšiu „jarmokovú“ časť zakončili stánky s jedlom a my sme sa plní očakávania presunuli dovnútra. Aby sme v tom mali jasno – naše očakávania boli veľké, čakali sme krásne expozície, obrovské kvetinové obrazce... no ak mám byť úprimná, nasledovalo malé sklamanie. Áno, boli tam krásne expozície, ale na ich spočítanie by mi stačila polovica prstov jednej ruky.

1. miesto medzi expozíciami

A kvetinové obrazce? Tiež asi tak jeden alebo dva, aj to tam boli len ako reklamný nápis.

                 

Zato tie bonsaje! Tie stáli za to. Škoda, že tie, čo sa nám najviac páčili, stáli asi tak 5000€ (a to nepreháňam!). Avšak vec, ktorú by som chcela vyzdvihnúť, boli pekné nápady na recykláciu – kvietky v sklenených fľašiach, na nich jutové špagátiky, čipky... to je moje!

                

                             

Počas celej výstavy sme si nič na jedenie nekúpili, keďže sme boli akurát po obede, ale neodolali sme oblátkam s jablkovo-škoricovou náplňou a tie boli supr-dupr!

Možno je aj naša chyba, že sme mali prehnané očakávania, neviem, ale zase za pár eur sa bolo na čo pozerať. V každom prípade to bol celkom príjemne strávený čas a v konečnom dôsledku je jedno, čo robíte a kde ste, najdôležitejší je dobrý parťák a toho som ja veru mala :)

A na čo sme boli v Ikey? To sa dozviete v nasledujúcich (týž)dňoch ;) 

Pripájam ešte #ootd, aj keď moja idea nafotiť outfit nevyšla úplne tak, ako som si predstavovala, lebo po druhej fotke mi už prišlo divné, že mám pózovať a tak som to vzdala, že šak aj tak viac fotiek netreba. Ale snaha bola! Aj som sa učesala (nezaručujem, že to zbadáte) a dala si špirálu (#výkonroka).

                             

reklama na F&F #ootd:
rifle - F&F
tričko - H&M
koženka - F&F
pončo - F&F
oxfordky (aj keď tie predchádzajúce, tiež F&F, boli o kus pohodlnejšie, ale za 9€ aj tak dobré) - F&F
kabelka - po babke, aj po 50 rokoch stále drží!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára