utorok 10. mája 2016

#newin drugstore and Sephora edition

Jou!
Moja sestra je taká milá, že sa podujala na vedenie môjho účtovníctva, nech vidím, kde mi miznú peniaze z výplaty. Samozrejme som s tým súhlasila, aj keď už som dopredu vedela, aký bude výsledok. Drogérie by mali jednoznačne zatvárať, keď idem okolo. A nielen tie...
Toto sa stalo aj naposledy. Náhodou sa môj priateľ ocitol v Galante v sobotu doobeda. A že či niečo nepotrebujem z mesta, že ma tam hodí. Samozrejme. nič som nepotrebovala, ale keď som sa zamyslela, chýbal mi odlakovač na nechty. Mala to byť šup-šup návšteva, ale akosi sa to zvrtlo. Ups.

Najprv to vyzeralo tak, že berem odlakovač a odchádzam. Lenže! Keď už som v DM-ke tak sa ešte poobzerám po kozmetike. A vtedy sa to stalo! L´oreal má konečne na Slovensku krémový kontúrovací set Infallible Sculpt Contouring Palette! Konečne som sa ho dočkala ♥. Neváhala som a hneď som ho dávala do košíka. Majú v ponuke dva odtiene a keďže ide leto, rozhodla som sa pre ten tmavší medium/dark. Aj teraz, keď som iba na začiatku opaľovania sa s ním dobre pracuje a vyzerá to veľmi pekne. Cena je 16,99 €, čo ma neprekvapilo, nakoľko sa L´oreal pohybuje v tejto cenovej kategórii. Ale osobne si myslím, že sú to dobre minuté peniaze, ak ste začiatočník v celom kontúrovacom svete. Ak by ste chceli byť ešte viac fancy, môžte do košíka prihodiť aj štetec, ktorý je priamo stvorený k paletke. Pripravte si však ďalších 15,99 €. Ja osobne som ho nechala v predajni, nakoľko štetcov mám až-až. Ale nevylučujem, že sa po neho nevrátim...
Hodnotenie: 5/5

Keď som už vyzerala byť spokojná s mojím kontúrovacím setom, išla som ešte ďalej a Catrice má tiež paletku na kontúrovanie Prime and Fine Professional Contouring Palette. Tentokrát som sa rozhodla pre bledší odtieň - 010 Ashy Radiance. Mala som pocit, že hnedý púder na kontúrovanie mi bude sedieť oveľa viac počas celého roka, bez ohľadu na ročné obdobie. Highliter je veľmi príjemný, taký jemný/usadlý, bez veľkých kúskov trblietok, čo veľmi oceňujem. Kontúrovací púder je trocha prášivý, ale jednoducho treba štetec trocha oklepať a je to v poriadku. Za cenu necelých 5 € sa nemôžete sklamať proste.
Hodnotenie: 5/5

Pamätáte sa na to, ako som bola v Aténach? Ak nie TU, TU a TU sú moje články o tom :D. V každom prípade som sa zastavila v Sephore, aby som si vyzdvihla konečne rúž, ktorý si kamarátky donekonečna pochvaľovali a ja som sa nemohla dočkať toho, kedy si ho kúpim. Ide o Sephora Collection Rouge Cream Lipstick. Nastalo však ťažké rozhodovanie o odtieni. Po tom čo som si pokreslila polku ruky, som nakoniec odkráčala od pultu s odtieňom R51 Privat Selfie. Láska to je, čo vám poviem... Podrobila som ho niekoľkodňovému testu a obstál na výbornú. Ráno o 7 som si ho dala, a večer po 7 som ho dávala dole prakticky neporušený. Pila som, jedla som, len tak zobkala, tlačila som bagetu na svačinku a stále som sa ho nevedela zbaviť.
Hodnotenie: 5/5


Keď už som si myslela, že moja dušička je spokojná, cestou k pokladni som "náhodou" natrafila na cestovné balenie Sephora Collection Express Dry Shampoo s ryžovým extraktom. Ooooh áno, klamem. Totálne som niečo podobné hľadala priamo. Náhody v Sephore neexistujú. Očakávania vysoké, balenie maličké (na dva a pol použitia). Čo ak to bude najlepší suchý šampón všetkých čias a nebudem sa k nemu vedieť dostať, podobne ako k tomu z Anglicka? Ale potom prišiel deň D. Išla som ho skúsiť a zrazu totálne sklamanie! Neviem, či som si ho už dopredu zidealizovala, no po tom, ako som si ho nastriekala do vlasov, nemal skoro vôbec žiadny účinok. Ako-tak nasal prebytočnú mastnotu z vlasov, ale ostali také smutné, padnuté, bez objemu. S-K-L-A-M-A-N-I-E :( Jediné, čo by som asi vyzdvihla je, že veľmi pekne vonia a vo vlasoch sa tá vôňa celkom udrží. Nie je taký agresívny a neudusí vás, keď ste zavreté v kúpeľni. Smutnučká som.
Hodnotenie: 1/5 

Tri víťazstvá a jedna prehra. Celkom dobré skóre ;)


Majte pekný deň!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára