piatok 13. mája 2016

It´s a picnic time!

Ahojte!


Túto nedeľu bolo naozaj krásne počasie a s mojím drahým sme ho patrične využili a vybrali sme sa na prvý ozajstný piknik! Predprípravu sme mali už v kufri auta (čítaj TU), ale niet nad vylihovanie na deke pod krásnymi stromami, jasnou oblohou a svietiacim slnkom.



Do košíčka sme si zabalili niečo do nosa (ale nebudem tu podporovať pitie alkoholu, aj keď to bol len mňamózny jahodový likér a.k.a. alkoholický Mrož), chlebík, domáce bylinkové maslo (teda, domáce ako domáce, tie bylinky sme tam pridali my, maslo zatiaľ vyrábať nevieme), reďkovku (moje obľúbené kombo!) a najlepší ovčí syr z Poľnohospodárskeho družstva Lovčica - Trubín.

Ako dezert sme mali Mroža, koláč a jahodovú džubanicu. Po tomto výdatnom olovrante (či prvej večeri?) sme už len leňošili a užili si prekrásne prostredie nášho hodského parku.
                      

Keďže som v ten deň bola vraj strašne kjut, rozhodli sme sa urobiť reparát a znovu sa pokúsiť nafotiť outfit. Vzala som si kvietkované šaty, ktoré som dostala od Miňa k polročiu (mohli ste ich vidieť TU) a ružové sandále. Kabelku som nepotrebovala, keďže som si nič nebrala a všetko potrebné (rozumej jedlo) sme mali v prútenom košíku.



 #ootd:

šaty – (prekvapujúco) Gate
sandále
 – F&F
okuliare – F&F
prútený košík – našla som u nás doma (inak ho používame na zeleninu a podobne)
pikniková deka
 - Lidl


Musím uznať, že nám to vyšlo lepšie ako minule a vďaka môjmu milému vznikli tieto fotky plné krásnych farieb. A musím ho pochváliť aj za horolezecké výkony na zvonici! 



No čo vám budem hovoriť, šťastko som, že ho mám! Nedá sa mi ho neľúbiť 
❤  a to už musí byť vážne, keď citujem (dobre, parafrázujem) Sládkoviča!
                                   

Bájdvej, zoznámte sa, toto je môj dlho ospevovaný milý, šampi(ň)ón môjho srdca, najlepší parťák, priateľ, spriaznená duša a dúfam, že jedného dňa aj môj manžel a otec mojich detí 


A vy ste čo podnikli cez víkend? Uvítam akékoľvek tipy (hlavne, ak je škaredé počasie) :)
Majte pekný zvyšok týždňa!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára