pondelok 30. mája 2016

#lifelatly no. 2

Čauky mňauky!

Mám pocit, že v poslednej dobe mi čas uniká pomedzi prsty a ja akosi nestíham. Hlavne, keď sa mám učiť na skúšky, že áno. Veľmi mi v tom učení nepomáha ani BFF prokrastinácia, no plusom je, že vďaka nej som si zaplietla svoj prvý priberaný vrkoč v živote! (Teraz sa mi, prosím, nesmejte, berte ohľad na moju zlú koordináciu.)

Čo je teda u mňa nové?

.festival
Momentálne dosť riešim otázku môjho leta. Rozhodujem sa, kde stráviť ten a ten týždeň, kde na to všetko zohnať peniaze, počítam dni a kalendár s diárom sú mojimi vernými spoločníkmi. Jedným must of leto je pre mňa festival. Posledné dva roky sa konal vo Francúzsku, ale toto leto bude v Poľsku kvôli SDM. Ešte stále som sa nerozhodla, či pôjdem ako dobrovoľník, alebo si ho užijem ako účastník, no to doriešim za behu. Viac ma teraz trápi, že musím zohnať reprezentatívnu fotku na preukaz a doriešiť, ako sa tam vôbec dopravím!

                  


.mydlá

Pamätáte si, ako som Vám hovorila o tom, ako mi Veronka priniesla olivové mydlo z Grécka? Ja som konečne v pondelok minula také to čierne, čo obsahuje dačo z Čierneho mora a ešte aj levanduľové, takže olivové sa dočkalo a nadišiel jeho čas. Okrem toho, že je super na telo, tak sa môže používať aj na tvár a dokonca na vlasy!! NA VLASY! Zatiaľ som len v štádiu testovania, ale je dosť možné, že mi pomôže, aby som si nemusela umývať vlasy každý deň (huráá!!).
Na tvár momentálne používam mydielko od Manny s aktívnym uhlím a v kombinácii s konjakovou špongiou je to eňo-ňuňo!

                                  

.kefa
Okrem toho som učinila rozhodnutie, že sa začnem česať. Akýže to hrdinský počin! Sama sa z toho ešte stále spamätávam, no asi už bolo načase, aby som sa o seba začala trošku viac starať.
Pri tejto príležitosti som zašla do DM-ky a kúpila si drevenú kefu a musím uznať, že je to s ňou veeeeľmi príjemné.
Okrem toho som už v drogérii nekúpila nič iné, pretože nie som ako moja sestra a dokážem sa ovládať a nemám peniaze.


.kvietky

Týždne polievania sa vyplatili a záhradka a aj cibuľky nám už začínajú kvitnúť :) nie všetky semienka vyšli (no niektoré som dosadila, ale pssst), ale aj tak si myslím, že to bude veľmi podarený projekt!
Navyše, úplne som zabudla, že nám v záhradke kvitnú krásne ružové pivonky! Robia mi veľkú radosť a na jednu som sa ulakomila a dala nám ju do vázičky (v skutočnosti do fľaše od nejakého chorvátskeho alkoholu) v izbe.

                                       

.bazovica
Nadišlo obdobie kvitnutia bazy (teda, tu na dolniakoch, v Detve sa ešte len teraz roztopil sneh (ok, trochu preháňam) a o kvitnutí bazy tam ani nechyrujú), čo znamená, že sa u nás začala sezóna bazového džúsu! Ja som bazové kvety ukradla v Galante na odľahlej ceste, aby neboli veľmi znečistené výfukovými plynmi, no potom som zistila, že sa dajú ukradnúť aj od susedov.
Recept na túto mňamku nájdete už čoskoro na blogu a dúfam, že to stihnem ešte predtým, než baza odkvitne.                           
               
                                  

.líebesbrífy
Keďže máme ešte vždy vzťah na diaľku, tak stále premýšľam nad spôsobmi, ako môjmu milému spríjemniť pobyt v cudzine. Predsa len, on je tam sám, je to niečo nové a ja som stále doma, obklopená blízkymi a priateľmi a okrem toho sa v mojom živote nič nezmenilo. Jedným z takýchto milých spôsobov je posielanie listov. A tak som si teda konečne k tomu sadla a jeden líbesbríf mu napísala  Úplne som zabudla, ako veľmi mám rada písanie listov a pohľadníc (a ešte radšej ich prijímam!) a premýšľam, že by som sa mala ozvať zopár priateľom zo zahraničia. Len škoda, že vždy ma od tejto mánie odradí fakt, že za 10 listov/pohľadníc zaplatím na pošte 10€.

.Asta
S našou ochechulou nie je v podstate nič nové, akurát ma jedno ráno riadne rozosmiala, keď som ju takto našla. Keby ste videli tie jej pózy počas spánku! Ale musím sa priznať, že vždy ma to najprv vystraší, či náhodou neumrela. Predsa len, je to už pani dôchodkyňa, takže vždy ju najprv chvíľu sledujem, aby som zistila, či dýcha a smiať sa začnem až potom.

                                         

.bowling
Minulú sobotu sme mali mať animátorské stretko, ale keďže sme boli len štyria, rozhodli sme sa vybrať sa na spontánny výlet do Trnavienky a ísť si zahrať bowling (a sadnúť si na milkšejk do Mekáču). Mali sme sa úplne super a vďaka detvianskemu bowlingovému výcviku som prvé kolo vyhrala (a v druhom som bola druhá, lebo som ich to už naučila hrať, takže im to išlo lepšie).

                                       

.zajíčkovia
Máme malých zajíčkov! A je ich veeeľa, keďže päť samíc naraz má malé. Zhmotnená úberkjutnosť, čo Vám budem hovoriť!

                                       

.skúšky
Taktiež sa momentálne nachádzam v tom najneobľúbenejšom období v živote študenta a mám skúšky. Teda, z celkového počtu 11 skúšok mi zostávajú už len štyri, no škoda, že práve tie najťažšie. Tak na mňa, prosím, myslite, nech ich všetky porobím a splní sa môj krásny plán mať od 9. 6. prázdniny! :)
Plus, ako bonus, tento štvrtok mám konečne skúšky aj v autoškole, takže na mňa myslite dvojnásobne, lebo to chcem mať už konečne z krku!

.koláč z osích hniezd
Počas mojej poslednej návštevy v Detve sme s mojím drahým urobili tento perfektný koláč podľa videa z Tasty stránky na FB. Fotku nemám (lebo sme ho ani len nestihli odfotiť a už bol fuč), ale vyzeral takmer identicky ako ten na videu. Odporúčam všetkými jedenástimi.
Recept nájdete TU.

.šaty
Nikdy sa nedávam ovplyvniť reklamami na FB, neklikám na odkazy, ani nemám záľubu v prehrabávaní sa éšopmi. Zdá sa mi to zbytočné, keď viem, že si aj tak nič nekúpim a akurát by som bola smutná. Ale asi pred tromi týždňami som tam uvidela šaty. Krásne vintage šaty. Krásne vintage bodkované šaty! A to ma dostalo... 50% zľavy... preklikávala som sa všetkými tými chutnými kúskami za cca 15€. Cestou do DT som vybrala pár favoritov a neskôr, keď som bratovi išla kontrolovať diplomovku a mala stále otvorený prehliadač, ich Miňo uvidel. A jedny sa mu veeeľmi páčili (mne sa z vybraných páčili úplne najviac). Prišla som domov, prehliadač som tam stále mala otvorený. Akurát aj Veronka bola doma (keď bola vtedy chorá, veď viete, vypli im v práci kúrenie) a tak som jej ich ukázala, nech sa rozplývame spolu. A ona len tak prehodila: "veď si ich objednaj, ja ti ich kúpim!" Málokedy som využila takéto jej ponuky kupovať mi niečo. Ale teraz! Napadlo mi, že by boli skvelé na augustovú svadbu, na ktorú idem s mojím milým :)
A tak už boli v košíku a pýtala som si jej bankovú kartu :D Mali prísť za 15-25 dní, ale prišli už za jeden týždeň, veľkosť dokonale sedela a vyzerajú úplne ako na obrázku. Sú z éšopu www.twinkledeals.com a sú vážne krásne ❤ V plnej kráse ich uvidíte možno v auguste po tej svadbe. Zatiaľ len takto ;)

                                



.sukňa

Počas posledného výletu do Tesca sme s mamičkou zablúdili do oddelenia s oblečením a keďže mali zľavu 20% na všetko, mamča mi sama ponúkla, že mi kúpi túto sukňu za 10€ a tak som rozšírila svoj arzenál maxisukní.
Okrem toho, jednu sukňu po babke musím vziať krajčírke upraviť a začnem tak vytvárať arzenál midi sukní.

                                           

.sandále
Tie síce ešte nemám, ale očakávam, že v najbližších dňoch mi pribudnú do botníka. Mala som ich dve sezóny, vydržali aj tábor, no minulý rok vo FR sa už definitívne rozpadli. Doslova. Bola to pre mňa veľká strata, ale myslela som si, že sa bez nich zaobídem. Avšak už po niekoľkých dňoch, čo nosím sukne, som zistila, že mi naozaj chýbajú a budem musieť skočiť do Deichmannu a kúpiť ich. Za 15€ je to naozaj veľa muziky!

                                  

A čo máte nové Vy? Máte tip na nejaký dobrý recept/útechu k učeniu/spôsob ako potešiť môjho milého?

Majte krásny týždeň a nech sa Vám darí :)
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára