nedeľa 27. marca 2016

#napadzavsetkycenty DúItJórself kryt na mobil

Ahojček!

Niekedy minulý rok Veronike napadlo, že by sme si svoje obaly mohli nalakovať pieskovým lakom na nechty a ona neváhala a svoj nápad zrealizovala (mala crafty chvíľku).
No ale keďže ten môj bol už naozaj v žalostnom stave, asi tak pred mesiacom som sa konečne dostala k tomu, aby som ho prerobila. Ja som naozaj nečakala, že ten blog jedného dňa fakt budeme mať a preto som neurobila fotodokumentáciu, takže som bola nútená urobiť taký obal aj Veronike :D a navyše, vedela som, že vo chvíli, ako uvidí ten môj, tak sa zamiluje na prvý pohľad a tiež bude taký chcieť. O pár riadkov nižšie sa dozviete prečo ;) (aj keď je to už možno jasné).
Fialový pieskový lak, ktorý som na ňom mala pôvodne, sa nám už minul, takže voľba padla na jemu veľmi podobný, ružový odtieň. 

Na tento ízy pízy projekt budete potrebovať:

  • kryt na mobil
  • podkladový lak (v mojom prípade pieskový)
  • veeeeľa veeeeľa trblietok (už vám je to jasné, prečo ho miluje)
  • priesvitný lak
  • ak ste nešikovné ako ja a vždy sa zababrete lakom mali predtým nejako nalakovaný obal, tak aj odlakovač + vatové tampóny + umelá miska (ktorú môžete vyhodiť - napr. od zmrzliny. ak nemáte, tak o dôvod viac kúpiť si zmrzlinu)
  • priestor na sušenie, aby sa žiadna časť krytu ničoho nedotýkala
V mojom prípade som musela najprv obal ponoriť do nádobky s troškou odlakovaču, aby lak povolil. Týmto spôsobom to ide veľmi ľahko dole, jednoducho ho zotriete vatovým tampónom. Ak máte obal čistý, tak tiež je fajn aspoň ho pretrieť odlakovačom, aby ste ho odmastili a lak lepšie držal.  



Môžeme začať prvou vrstvou - ako som spomínala, ja som použila pieskový lak Catrice. Na môj kryt som ho už väčšinu minula, takže na Veronikin som ním urobila len spodnú vrstvu, ktorou som rovnomerne pokryla celý povrch krytu (foto č. 1). Aby bola podkladová vrstva nepriesvitná, použila som ešte ružový trblietavý lak značky F&F (foto č. 2).



Každú vrstvu je potrebné nechať zaschnúť! Ja som to sušenie vyriešila takto:



No a teraz prichádza tá zábavná časť... použite trblietky hocakého druhu, farby, tvaru... čo len chcete! Ja som tiež každý druh nechala zaschnúť, aby sa nenalepili na štetček nasledujúceho laku.



Nakoniec treba už len celý kryt prelakovať priesvitným lakom na nechty, aby dlhšie vydržal a trblietky sa neolúpali. Tadá!



Použité laky:
  • Catrice pieskový lak "C06 It´s A PINKini World"
  • F&F  "Pink Diamond"
  • Catrice ružové trblietky "45 Kitch Me If You Can" (milujem, keď majú laky mená!)
  • Catrice farebné trblietky "02 Circus Confetti"
  • Catrice bielo-modré trblietky "50 Gliterazzi"
  • Sally Hansen strieborné trblietky "4860-35 In The Spotlight"
  • priesvitný lak Miss Sporty (skvelý spôsob využiť laky, ktoré nepoužívate)
Veľmi jednoduchý návod, ako vám váš obal môže zlepšiť deň (spýtajte sa Veroniky ;))

Všetky moje výtvory nájdete na mojom instagrame pod heštegom #somzrobila. Moje DIY projekty nájdete pod #napadzavsetkycenty (moje prerobené "nápad za všetky drobné"). 

Veselé tvorenie! A pozor na trblietky v očiach.
Majte pekný deň a príjemné veľkonočné sviatky (dosť skorá som)!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára