nedeľa 13. marca 2016

#fakemanicuremonday vol. 01

Jou!

Pre tých, ktorí to ešte nevedia, tak názov nášho blogu prezrádza, čo ja aj Kika máme rady a nikdy toho nie je dosť. Ona je dots a ja glitters ♥. A aby som aj Vám dala najavo, ako ma trblietky reprezentujú, vzniká tento príspevok ;)
Ľudia, čo ma dobre poznajú vedia, že pekné upravené nechty je niečo, na čom si dávam záležať (neplatí pre čas, kedy som robila v kaderníctve a moje ruky a nechty vyzerali ako by patrili bezdomovcovi). 

Aby sme predišli rôznym dohadom a špekuláciám, tu sú isté základné informácie:
1. nechty sú moje vlastné, žiadny akryl alebo gél
2. robím si ich sama
3. mením si ich cca každé dva týždne
4. lak sa mi neolupuje a vydrží tie dva týždne (a áno, normálne doma a aj v záhrade robievam)
5. strihám si ich 3x za rok a to v prípade, že sa mi jeden z nich zlomí. A mne keď sa zlomí necht tak to bolí. Občas aj plačem. #kiddingnotkidding

Dnešné nechty sú taká moja trblietková klasika, kedy sú trblietky sústredené na prstenníku. Trochu som sa rozšupla a tentokrát skúsila aj geometrické tvary pomocou lepiacej pásky. Celkom dobre to dopadlo a s výsledkom som spokojná. A vy?

Lak, ktorý tu mám som si čistou náhodou kúpila v deň, kedy som si išla prerábať nechty. Spolu s ním som sa nechala v DM-ke zlákať na Express dry drops od Essence, ktoré som v podstate hneď otestovala. A úprimne, som dosť sklamaná. Ak má niečo v názve EXPRESS, tak očakávam, že sa to v tomto prípade udeje do minúty. Takže som sa rýchlo vrátila k môjmu overenému top coatu od Catrice Quick dry & high shine, ktorý si nemôžem vynachváliť! Pre tie, ktoré nemáte radi TO čakanie vrelo odporúčam.

Pod trblietky som dala jemný ružový lak aby sa náhodou nestalo, že by tá fuchsiová na bokoch alebo niekde inde presvitala, čo nevyzerá dobre. Verte mi, raz som to spravila... Celý necht som nakoniec zafixovala obyčajným priesvitným lakom.

Použité produkty:
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 27 The Pinky And The Brain,
  • Rimmel London Salon PRO with Lycra - 227 New Romantic (pod trblietkami),
  • Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat,
  • Jollie France Nagelharter,
  • Essence Nail Art Express Dry Drops (fail),
  • Sally Hansen odlakovač,
  • trblietky, lepiaca páska, vatové tampóny a tyčinky, orezávatko.
Pozn.: Mám pocit, že fotky nezobrazujú pravú farbu laku. TU ju nájdete pod onačením Rubine Red ;)

Majte pekný deň!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára