sobota 19. marca 2016

Lime crime Velvetines - Review

Hey!

Dnes tu mám pre Vás pripravenú recenziu na tekuté matné rúže americkej značky Lime crime, ktoré som si spolu aj s kolegyňou objednala cca pred tromi týždňami.

Unicorns rule the world!

Story time: Ja a Aďa si spokojne sedíme na recepcii, keď do roboty príde Lenka (asistentka od právnikov) a ide okolo nás. Vymeníme si vzájomné pozdravy a Aďa jej pochváli rúž. Lenka si ho nevie vynachváliť a spomenie, že už má 9 odtieňov... A už to ide! Ja aj Aďa googlime ostošesť a vyberáme odtiene, ktoré by sme chceli. Ona už má vybraté tri a ja iba tak skromne jeden, ale adeptov na ten pravý bolo viac. No v tom vstupuje do toho Aďa a posledné čo si pamätám je, že už aj ja dávam do košíka tri odtiene rúžov a vyplňujem kolónku čísla platobnej karty... Som slabá osobnosť a ľahko sa dám presvedčiť. Očividne! :D A nasleduje už iba čakanie. Vraj do dvoch týždňov majú prísť. Objednali sme druhého a už o deväť dní sme sa mohli tešiť z rozbaľovania. Resp. ja na desiaty deň, lebo akurát som nebola v práci :(


Väčšina odtieňov stojí 20 dolárov, pre nás takmer 18 €, ale niektoré sú v akcii. Možno sa Vám pošťastí a ten, čo si vyberiete zrovna bude v zľave ;) Za túto cenu dostanete 2,6 ml produktu. Záleží od každého osobnej preferencie koľko je ochotný investovať do veci akou je rúž. Ale viete ako... Rúžov nikdy nie je dosť. Rovnako ako kabeliek, topánok a overalov. A šiat. A (doplň podľa vlastného uváženia :D ).

V prvom rade balenie týchto tekutých matných rúžov je neskutočne milučké a dievčenské! Už samotná krabička je krásna a posiata ružami, ktoré sa nachádzajú aj na uzávere. Samotný produkt je v priesvitnom matnom obale, ktorý je dostatočne odolný aj voči pádom na kachličky #šikovnásombola. Musím uznať, že rúž som dvíhala zo zeme s malou dušičkou :D.




Samotný produkt je neuveriteľne pigmentovaný a jedno vytiahnutie aplikátora stačí na celé pery, ktoré sú dostatočne prekryté farbou. Neviem, ako je to s bledšími odtieňmi, ale moje 3 výrazné nemajú problém s nedostatočnou pigmentáciou alebo s vytváraním nerovnomerných a viditeľných ťahov aplikátora. Vôňa je pre mňa príliš sladká, ale milovníčky vanilky si určite prídu na svoje.
Nakoľko Velvetines sú tekuté matné rúže, treba počítať s určitým vysušovaním. Aj tu veľkú časť zohráva to, ako sa vaše pery vyrovnávajú s nedostatkom hydratácie. Mne osobne je príjemné mať Velvetines na perách cca 6 hodín. Po tomto čase mi to už príde otravné a musím si ich čo najskôr zotrieť (zoškrábať) z pier. Na druhej strane, Aďa s niečím podobným problém nemá.

Z ľava: Red Velvet, Pink Velvet, Beet It
Inak sú Velvetines veľmi trváce, jedlo a pitie im nerobí žiadny problém a neostanete s nepeknou líniou iba na okraji pier. Toto, samozrejme, neplatí pre mastné jedlá, ktoré textúru rúžu rozbijú. Je všeobecne platné, že všetky dlhotrvajúce produkty sú rozpustné v olejoch. Nejak predsa musia isť dole, no nie? Takže, ak sa vyhnete gulášu, Velvetines by mali vydržať celý deň ;). Dá sa povedať, že sú aj oteruvzdorné, ale existuje v tom určitá hranica.

Ja som si objednala tri odtiene, samozrejme, všetky výrazné farby. Prvou je Pink Velvet - pinkest pink. Krásny výrazný a žiariaci odtieň, ideálny na jar a leto. Pre menej odvážnych nedoporučujem, lebo naozaj púta pozornosť. Druhým odtieňom je klasická červená Red Velvet, klasifikovaná ako "reddest red", čo je presne moja šálka kávy. Krásna sýta farba, ktorá sa hodí takmer každému. Zo všetkých troch je asi moja obľúbená. Posledný, tretí, odtieň s názvom Beet It je najtmavší a opísaný ako deep berry pink. Samozrejme, je to ďalšia úžasná výrazná farba s ktorou bude každá žena neprehliaduteľná. A áno, aj táto je moja obľúbená :D.

Z ľava: Pink Velvet, Red Velvet, Beet It
Po celkovom zhrnutí by som Velvetines určite odporučila každej maniačke na rúže, ale aj tým, ktoré chcú niečo trvácne na špeciálne príležitosti. Ako alternatíva by mohli byt Retro Matte Liquid Lipcolor od MAC, ktoré sa pohybujú približne v rovnakej cenovej relácii a navyše si ich môžete vyskúšať v Bratislave v Auparku. Ako drogériová lacnejšia alternatíva by mohol byť 16h Lip Colour od Dermacol.

Na čo ešte čakáte? Šup šup nakupovať!

Pekný deň!
Veronika




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára