utorok 8. marca 2016

Ako som sa stala blogerkou...

Čauky mňauky!

Pred dvomi dňami mi moja sestra oznámila, že máme blog. Ešte šťastie, že som sedela, lebo inak by som asi padla na zem od toho šoku!

Je pravdou, že sme o tom hovorili cca 2 hviezdne roky, ale ak mám byť úprimná, nikdy som skutočne neverila, že sa to naozaj stane. Takže v nedeľu podvečer som bola neľútostne hodená do riek internetu a veruže som zostala poriadne zaskočená. Ešte predtým mi veľakrát napadlo "toto by bol dobrý článok" alebo "kebyže mám blog, tak by som o tomto napísala". Ale teraz... no normálne neviem, o čom písať!

Na začiatok by však asi bolo najvhodnejšie predstaviť sa. Ako Vám už moja najobľúbenejšia sestra (a to vôbec nie je preto, že inú sestru nemám) stihla prezradiť, volám sa Kika a mám 20 rokov. Obe s Veronikou (logicky) pochádzame z malej dedinky (kecám, je to len mestská časť, ale my Hodania radi nazývame tento kraj sveta takýmto honosným názvom že "dedina") Hody, ktorá je oddelená pomyselnou hranicou (rozumej koľajnice) od mesta Galanta. Je síce pravda, že v Galante je asi jedna tretina obyvateľov inej národnosti ako slovenskej (#ifyouknowwhatimean #noracism), no Hody sú čisto-čiste slovenské.
Aaaale dosť bolo k nášmu geografickému umiestneniu a prehľadu menšín.

Som študentkou druhého ročníka bakalárskeho štúdia na Pedagogickej fakulte (konotácie s pdf príponou si nechám na inokedy) Trnavskej univerzity v Trnave.
Okrem školy môj život napĺňajú rôzne záujmy a aktivity. Už päť rokov som saleziánskou animátorkou v našom spoločenstve v Hodoch (www.hody-tym.sk - toto nie je reklama!) a teda (to sa aj tak celkom oprávnene očakáva) mám rada deti a prácu s nimi. Organizujeme a usporadúvame rôzne akcie - tábory pre deti aj pre rodiny, výlety, obnovy a pod. - a mňa veľmi baví aj organizačná časť (sa cítim ako vo Svadbách podľa Mary - priznajte sa, kto chcel byť v detstve ako ona?).
Inak mám veľmi rada šport, hlavne volejbal, ktorému sa venujem už asi tak 432 piatkov (ale aby ste nemuseli zapínať kalkulačku ako ja, prezradím Vám, že je to cca 8 rokov).
Nepohrdnem však ani inými druhmi fyzickej aktivity, či už ide o turistiku (ale len ak mám topánky vhodnej veľkosti, nie sú mokré a plné snehu) alebo bedminton (to, že sa pri ňom durdím a neviem prehrávať spomínať radšej nebudem).
Približne pred tromi (či dvomi? kto si to má pamätať...) rokmi som sa rozhodla, že začnem bojovať so svojou nešikovnosťou (viac o tom v samostatnom príspevku) a stala som sa nadšencov DIY a tak mi robí veľkú radosť tvoriť, vymýšľať, rozčuľovať sa nad tým a v konečnom dôsledku mojím výrobkom niekoho (seba alebo druhých) potešiť.
K tým "výrobkom" by sa dalo zaradiť aj pečenie, pretože najlepšia vec, ktorú môžete darovať je jedlo! A predovšetkým koláče.

Z tohto celého môžete celkom logicky vyvodiť (u)záver, že príspevky odo mňa budú o DIY projektoch, receptoch a ak sa hecnem (=očešem sa), tak aj nejaký outfit post. Ja na kozmetiku veľmi nie som (na tú je expert moja sestra) a som rada, keď si zvládnem dať špirálu a nevypichnem si oko (#priznaniedňa). Dokonca aj nechty som si ešte pred dvomi rokmi nevedela nalakovať sama (niežeby som to teraz nejako nejako extra super zvládala, ale lepším sa).

Ak ste prišli až na koniec celého článku, tak Vám zo srdca gratulujem, ste statoční!
Odmenou Vám bude, že budete vedieť, koho máte drgnúť na ulici a povedať "ty si z blogu Dots&glitters!" (#expectationsofyoungblogger). Takže tu je pár fotiek z leta, kedy ma Pauli, naša šikovná susedka a tiež moja spoluanimátorka, na našom rodinnom tábore oslovila, že: "poď, ideme nafotiť prvý outfit post na Váš blog!". Fotky síce dlho čakali v zákutiach môjho disku a úprimne, nemyslela som si, že niekedy uzrú svetlo sveta... ale hľa, ich čas nadišiel.

A áno, som neučesaná (dôkaz, že som fakt neverila, že ten blog mať budeme). A hej, neviem pózovať. A viem, mám pokrčenú sukňu. No to je tak, keď mesiac žijete v kufri. 
        


 








                                                                      #smejo                                                                                                                                                                                
Photo: PL photography    

Ráno prišlo pod ruku OOTD:  
sukňa - F&F (toto tu bude veľmi často)
tričko - NY    
sandále - F&F
kytica - lúka ("aranžované" mojou maličkosťou)
wannabe váza - fľaša od piva Bernard
opálenie podľa trička - detský tábor

      
Tak zase niekedy nabudúce. Majte krásny zvyšok dňa! ;)
Kika

       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára