nedeľa 6. marca 2016

Let's do something new today!

Ahoj všetci! (hlavne Radka ;) )

Ako prvé by bolo asi vhodné a správne vysvetliť Vám, prečo si niekto ako ja ide založiť blog. V podstate nemám nič zaujímavé a prevratné čo by som ľuďom ponúkla... A predsa je to tu! :D

Veľmi dlho sme sa ja a Kika (moja sestra) odhodlávali založiť si blog a vždy sme mali nejakú výhovorku, prečo práve teraz nie je vhodný čas. Zrazu príde človek (čau Radka!), ktorý Vás k tomu vyhecuje a v jeden sobotný večer už je blog na svete.

Od tohto blogu môžete očakávať beauty príspevky, pravdepodobne občas nejaký outfit a určite zamýšľania sa nad životom a nepodstatnými vecami. Z času na čas možno budem robiť niečo zaujímavé a zábavné, tak sa s Vami o to podelím.

Z mojej strany to je takto na úvod asi všetko. Netreba to zbytočne naťahovať na prvýkrát. A predpokladám, že Kika sa Vám predstaví sama v dohľadnej budúcnosti. Aspoň dúfam! Zatiaľ sa aspoň pokochajte na jej instagrame ;)

S mojou susedkou Pauli sme boli nafotiť niekoľko (79!!) záberov u nás v parku. Bolo to náročné prvé fotenie, lebo po 1. nerada sa fotím a po 2. nie som fotogenická. Ale nakoniec vznikol výber fotiek, ktoré splnili určité štandardy a nebudem sa úplne hanbiť pustiť ich do vôd internetu. Dúfam, že sa Vám budú trochu páčiť a že ma úplne nezhejtujete. Alebo aj môžete. Nebude mi to vadiť ;)

Pekný deň,




 







OOTD:
kabát - Zara
šál - H&M
okuliare - H&M
mikina - Bershka
rifle - Replay
topánky - Stradivarius
rúž - Rimmel Lasting Finish by Kate 09


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára