pondelok 1. mája 2017

#newin Saloos haul

Ahojte! 

Síce som Vám minule sľúbila, že bude článok o novinkách v šatníku, no úplne som zabudla aj na nové kozmetické vychytávky. A keďže je ich oveľa menej ako oblečenia, rozhodla som sa Vám ukázať najprv tieto novinky :)

Všetko to začalo tým, že Tamarka, švagriná, sa ma spýtala, či náááhodou niečo nepotrebujem z e-shopu, lebo ona si ide objednávať pár vecí. Mhm, je pravda, že som to nepotrebovala ani som to nemala v rozpočte na konkrétny mesiac, ale keď si začnem prezerať stránku, vždy nájdem niečo, čo potrebujem!

A takto to dopadlo, tu ich máte, moji ďalší obľúbenci z poľa prírodnej kozmetiky:

Tento druh kozmetiky bol asi môj prvý od Saloosu a odvtedy sa neodličujem ničím iným. Začala som levanduľou, potom prišiel na rad argán, medovka a momentálne som na sladkom drievku. Vône sa mi najviac páčia v poradí: medovka, argán, levanduľa, sladké drievko. Účinky sú pri všetkých rovnako skvelé - dokonale odlíčená a hydratovaná pleť.

Na začiatku ma trošku prekvapilo, že 20ml je taaaak veľmi málo, no na to, ako často ho používam, som prekvapená, že som zatiaľ neminula ani polovicu. Určite to bude vďaka kvapkadlu, ktoré je súčasťou balenia, tri kvapky mi úplne postačia na celú tvár, do masky na vlasy pridávam asi osem kvapiek. Nemá nejakú extra super vôňu, predsa len je to čistý olej, no mám rada, akú mám ráno po ňom pleť a na vlasové masky je ideálny.

A spomínané masky si väčšinou miešam z troch olejov - kokosový, jojobový a makadamiový. Je to skvelé kombo, vlasy sú po umytí hebké, lesklé a hydratované. Skúšala som pridať aj ricínový olej, no ten sa veľmi ťažko vymýva aj obyčajným šampónom, nieto ešte tým bezsulfátovým, ktorý vyrába Tamarka. Avšak s touto trojkombináciou si hravo poradí! (A ja si vďaka nemu momentálne umývam vlasy väčšinou každý tretí, občas každý druhý deň :))

Posledná vec, na ktorú som sa nechala zlákať bolo toto čudo. Čakala som skôr, že to bude niečo ako konjaková špongia, no keď namočíte túto morskú hubku, okamžite zmäkne a je straaaašne príjemná na dotyk. Nečakajte, že Vám urobí píling, to nie, ja ju používam ako náhradu vatového tampóna, keď si čistím pleť hydrofilným odličovacím olejom. Ušetrím životné prostredie a zároveň aj peniaze. Dokonca! Ak ju každé dva týždne vyčistíte v roztoku z morskej soli, mala by Vám vydržať niekoľko rokov (počujete to?? rokov!! to je už iný level udržateľnosti. ale ja tipujem, že sa mi stihne rozpadnúť na menšie časti :D).

Edit: Jedna naša čitateľka ma v komentári upozornila, že morské huby sú živočíchy a nie rastliny! Neviem ako vy, ale ja som to vôbec nevedela. A síce to Saloos spomína na stránke, pri objednávaní som si to nevšimla. Keďže by som nerada podporovala zabíjanie živočíchov pre kozmetické účely, rozhodla som sa, že sa porozhliadam po iných možnostiach, ktoré by mi pomohli nahradiť vatové tampóny, napr. taká bambusová handrička vyzerá celkom fajn... máte nejaké tipy?

Ach, hneď by som si išla objednať ďalších milión vecí (ale viem sa ovládať, na rozdiel od mojej milovanej sestry, že Veronka? :P). Určite by som chcela skúsiť ďalšie oleje (avokádový, konopný, marhuľový, medovkový, čajovníkový, harmančekový a ružový), hydrofilné oleje (granátové jablko a ylang-ylang), zelený marocký íl a trochu ma láme aj tá nová ruská značka šampónov, čo tam majú. Z pohľadu zloženia vyzerá fajn (až na tie druhy šampónov, ktoré obsahujú alkohol a tie parfumy, ktoré môžu byť hocičím - ja sa do toho až tak nevyznám, konzultovala som to s Tamarkou ;)) a cena je tiež priaznivá. Uvidíme, či sa nechám zlomiť.

Majte krásny deň a choďte si kúpiť nejaký olej!
Kika

2 komentáre:

  1. O setreni zivotneho prostredia pri morskych hubach by sa dalo diskutovat. Vedela si, ze ide o zivocicha, ktoreho zabili, aby si s nim ludia mohli cistit tvar?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :O to som netušila! aj teraz pozerám na Saloos stránke, že to tam tiež majú napísané, vôbec som si to vtedy nevšimla... akosi som podvedome verila Saloosu, že predávajú len produkty, ktoré sú ok.
      Človek sa celý život učí, ďakujem za upozornenie, porozhliadam sa po iných možnostiach...

      Odstrániť