sobota 6. mája 2017

#doesitwork? Tesco Pro Formula Express Teeth Whitening Pen

Jou!

Dnes mám pre vás niečo nové. Rubrika #doesitwork? ktorá bude na testovanie iných vecí ako kozmetiky :) Dnes otestujem niečo, čo som ja osobne nikdy predtým neskúšala, ale vždy som po tom túžila. Bieliace pero! Ja som v každom prípade za belšie a krajšie zuby. A keďže Tesco má novú vlastnú značku produktov Pro Formula, neváhala som a hodila do košíka.

Jednoduchá biela tuba s modrým nápisom v tvare pera, ktorá má na jednej strane štetec a na druhej spodnej časti je otáčavý koniec. V podstate obal nie je ničím výnimočný, ale na druhej strane je jednoduchý na používanie.


Na začiatku ma zaskočilo, že som musela spodnú časť až príliš veľa otáčať na môj vkus, aby gél konečne vyšiel na povrch. Točila som točila a skoro som si ani nevšimla, že už gél je vonku. Malý štetec je veľmi praktický pri rozotieraní gélu po zuboch, ale na druhej strane kvôli jemne lepivému zloženiu to ide pomalšie ako som čakala. Aktívnou zložkou, ktorá vám zabezpečí bielenie zubov je obsah chloridu sodného.


Gél sa odporúča nanášať na čisté a umyté zuby, čo je podľa mňa veľmi logické. Pri jeho nanášaní by ste sa mali vyhnúť kontaktu s ďasnami a perami, nechať pôsobiť 5 minút a umyť. Jednoduché, však? Ale zároveň nie. Počas tých 5-tich minút pôsobenia musíte zabezpečiť, aby zuby boli odhalené, čiže pery/ústa musia ísť z cesty. Tým pádom som bola odsúdená ostať s veľmi neprirodzeným úškrnom :D Prvú minútu-dve je to v pohode, ale potom už na mňa prišla únava a už som nevedela nechať ústa roztiahnuté. Bola som nútená si ich potom pridržiavať prstami. Nevadí, vydržala som ;) Nabudúce si skúsim zaobstarať nejakú násadku do úst :D


Po piatich minútach som si znova umyla zuby mojou klasickou zubnou pastou a naozaj bolo vidno rozdiel. Možno na fotke je to menej viditeľné, ale v skutočnosti som bola celkom ohromená, že to fungovalo! Za niečo, čo stojí asi 4€, som spokojná.

pred                                                                                                       po
Pravdepodobne by som mala vyskúšať aj iné značky a štýly bieliacich produktov, ale Tesco Pro Formula Express Teeth Whitening Pen môžem začiatočníkom určite odporučiť. Ak chcete bielenie zubov vyskúšať, tak choďte do toho! ;)

Majte pekný deň a starajte sa o svoje zúbky!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára