piatok 26. mája 2017

#refashion Flower, checked and stripped skirt

Ahojte!

Dnes Vám prinášam premenu troch sukní, ktoré som Vám ukázala v minulom článku. Všetky bolo potrebné skrátiť, čiže to neboli žiadne svetoborné úpravy, ale všetky tri boli v niečom špecifické a náročné.

Chcete vidieť výsledok? Tak čítajte ďalej ;)

Kvietkovaná sukňa zo sekáča
Prvá sukňa je vyrobená z veľmi šmykľavého a tenkého materiálu, takže samotné šitie bolo trochu problematické, lebo látka sa neustále šmýkala a utekala mi. Mamka tvrdí, že jedna strana je dlhšie ako druhá :D ale aspoň vidno, že som to robila ja!



Károvaná sukňa zo sekáča

Druhá sukňa je zase plisovaná a ešte stále som neprišla na to, ako vrátiť sklady do pôvodného stavu. Skúšala som ich zažehliť, ale nemalo to želaný efekt. Nemáte nejaký tip?
Ale musím poznamenať, že sukňa bola veľmi rovno a kvalitne ušitá, a navyše kocky mi veľmi uľahčovali presné odstrihnutie.




Pásikavá sukňa F&F

Tretia sukňa bola extrééémne krivá. No vážne, čudujem sa, že som si to dovtedy nevšimla, ale keď som chcela skracovať, bola som zúfalá, nevedela som, ako to odmerať, ako odstrihnúť... takže aj po ušití je ešte stále krivá :D ale nevadí, ani teraz to nie je vidno. Pri tejto sukni som mala dvojitú robotu, keďže som musela skracovať aj spodničku.



sama neverím, že sem dávam takúto fotku :D ale to kombo je také kjut!

Čo hovoríte na moje sukňové refashion projekty? Ktorý sa Vám páči najviac?

Majte pekný deň a ak potrebujete skrátiť sukňu, dajte vedieť! ;)
Kika

3 komentáre:

  1. Ahojte, mam otazkuu :)
    v ktorom sekaci kupujete,pekne a lacne veci?
    Dakujem
    O.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Orsi :)
      prepáč,že odpovedám až teraz, nevšimla som si komentár.
      Všetky moje sekáčové úlovky za posledný rok mám zo sekáča v TT Odevy Plus na Dohnányho 8, kúsok od železničnej stanice ;)
      K.

      Odstrániť