nedeľa 14. mája 2017

#newin Šatníkové radosti (feb-apr)


Ahojte! :)

Dnes Vám prinášam stručný prierez toho, čo mi za posledné mesiace pribudlo do šatníka (a botníka) a akosi sa mi zdá, že je toho na moje pomery nejako veľa :D no čo už, stane sa...

Ste zvedaví? Tak čítajte ďalej! ;)

Sedemdesiat sukieň mala...
Tí, ktorí ma poznáte osobne, asi viete, že v letných mesiacoch preferujem šaty a sukne. Posledné dve letá som strávila práve v nich a neviem si to vynachváliť. Preto ak na nejaké vhodné narazím, už aj skúšam a kupujem. O mojej sukňovej a šatovej láske si budete môcť prečítať v jednom z najbližších článkov ;) za posledné tri mesiace mi pribudlo do šatníka neuveriteľných šesť sukní a troje šiat. Ku všetkým som prišla ako slepé kura ku zrnu a okamžite si ma získali...

Rifľovú sukňu som zháňala už nejaký ten piatok a keď som ju raz našla vo výpredaji v H&M za 7€, hneď som ju brala.


Po vínovej a hnedej som pokukovala už pred dvomi rokmi (a Tesco ich potom každý rok označilo ako "novú kolekciu"), no nebola som ochotná dať za ne 20€. Počkala som si a obe som kúpila za 4,50€.


Ach, táto modrá sukňa! Tiež bola mojím snom minulé leto. Na modelke vyzerala tak dobre! Keď ma v nej Miňo uvidel, povedal, že vyzerám ako Matka Tereza (čo nemusí byť vždy zlé, ale chápete...). Minulý rok stála 20€, teraz som ju kúpila za 5€ s tým, že si ju skrátim (mať stroj je super!). Výsledok uvidíte budúci týždeň na blogu ;) neodolala som a prihodila som k nej aj top, s ktorým tvorí kjut kombo!


Kvietkovaná a károvaná sú tiež zo sekáča. Obe za 0,50€ kupované s tým, že ich skrátim. Takže budúci týždeň tu budete mať rovno tri premeny ;)


Kvietkové šaty z Lidla boli láska na prvý pohľad. Asi nikdy sa mi nestalo, že by mi také voľné šaty sadli (rozumej - nevyzerám v nich ako vo vreci). Posledné dvoje šaty sme s Miňom našli v sekáči - modré basic šaty (nejaké takéto) v super stave, pohodlné (a mäkké!) za cca 4€ a vyšívané nomads bledomodré šaty.


Košeľa H&M
Jeden z najlepších sekáčových úlovkov. Nosím ju minimálne raz do týždňa, je pohodlná a hlavne mäkká! Viete, čo tým myslím? Miňo sa mi vždy smeje, keď mi vadí, že "košeľa nie je mäkká" :D


Po Miňovom dlhom presviedčaní a dohováraní, že by som si mala kúpiť normálne tenisky, som sa nakoniec podvolila. Takmer každý deň prejdem celkom veľký kus cesty a vo všetkých conversoch ma už boleli päty. Nasledovalo teda nekonečné hľadanie pohodlných, mäkkých, farebne čo najneutrálnejších a zároveň (pre mňa) pekných tenisiek. Vyhrali to tieto Adidasy a po skoro dvoch mesiacoch nosenia si ich neviem vynachváliť a nechápem, ako som bez nich doteraz mohla fungovať.


Hnedé polobotky
Nadčasové, pohodlné, v krásnom odtieni hnedej... zároveň náhrada za už dosť zničené pseudooxfordky, ktoré ma sprevádzali tri roky.


Náušnice Retro Bijou
Po dlhom okukovaní a obdivovaní kolekcie Život som sa konečne rozhýbala a objednala si vysnívané náušnice. Viedol ma k tomu hlavne fakt, že predaj kolekcie mal byť len do konca apríla, takže to bola posledná šanca... dnes ich mám už doma a vytešujem sa z nich ako malá. 

Okrem toho mám aj nové bežecké šortky, no tie som akosi zabudla odfotiť. Ale to nič, veď možno ma v nich niekedy stretnete na ulici, keď sa budem snažiť obnoviť moju bežeckú kariéru. Alebo aj nie.

Ktorý kúsok sa Vám páči najviac?

Majte krásny zvyšok nedele a buďte trpezliví, ušetrí Vám to desiatky eur ;)
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára