štvrtok 18. mája 2017

#review L.A. Girl - Concealer, Contour and Micro Brow Pencil

Jou!

Dnes mám pre vás po nezvyčajne dlhom čase beauty článok. Druhú časť produktov z nedávnej objednávky z krasotika.sk, konkrétne veci značky L.A. Girl, na ktoré som počula dobré ohlasy a chcela som vidieť na vlastné oči, či sú naozaj také dobré, ako ľudia tvrdia... Objednala som si korektor, krém na kontúrovanie a micro ceruzku na obočie. Čítajte ďalej, ak vás niečo z toho zaujalo :)
Od značky L.A. Girl som objednala o dosť menej vecí ako Milani Cosmetics z minulého článku (prečítajte si ho TU), ale mám pocit, že výber bol úspešnejší. Nie je tu nič, čo by mi vyslovene vadilo a bola by som nespokojná. Poďme na to!


L.A. Girl PRO.conceal conceler v odtieni Natural
Priznám sa, na prvý pohľad sa mi zdalo, že som sa pri korektore trošku sekla s odtieňom, ale aj na fotke môžete vidieť, ako pekne splynul s mojou pleťou. Je trochu hutnejší, no napriek tomu sa s ním jednoducho pracuje. Zdá sa mi, že tento odtieň má v sebe trochu koralovej a príjemne zakryje tmavé kruhy pod očami a zároveň rozžiari pleť pod očami. Musím však poznamenať, že v mojom prípade veľmi rýchlo zaliezal do mikro vrások, ktoré mám pod očami. Je to niečo, čo sa jednoducho vyrieši a šup-šup zafixuje púdrom. Pre mňa je to krok navyše a ešte k tomu púder je asi môj najmenej používaný beauty produkt... 
Ohľadom balenia by som iba podotkla, že za tú cenu je veľmi odolné, ale fanúšik štetiniek a tejto koncepcie nie som. Mám pocit akoby som čakala celú večnosť, kým sa mi podarí korektor vytlačiť.
Ale cena to tu vynahrádza. 4,10 €! Ako zadarmo.
Hodnotenie: 4/5



Hore korektor, dole kontúrovanie ;)





L.A. Girl PRO.conceal conceler v odtieni Chestnut
Keď už som mala v košíku korektor, tak bola taká samozrejmosť, že prihodím aj krém na kontúrovanie. Odtieň sa mi vyberal oveľa jednoduchšie, lebo na stránke krasotika.sk je pri každom názve aj stručný popis, ktorým si ľahko k typu pokožky vyberiete ten správny. Ja som sa rozhodla pre odtieň Chestnut, určený pre svetlú pokožku s ružovým alebo žltým podtónom.
Už teraz vás upozorňujem, že na príjemné kontúrovanie vám stačí minimum produktu. Ja som pri prvom pokuse urobila chybu a veľmi ťažko sa mi to rozotieralo. Po niekoľkých pokusoch som prišla na to, že pre mňa najlepší spôsob nanášania je najprv na ruku, namočiť štetec, rozotierať. Hotovko. Contour on fleek. Bam.
Rovnako ako pri korektore, aj tu by som sa zaobišla bez obalu so štetcom, lebo mi to príde nepraktické. Ale ak ste typ, čo si pri kontúrovaní kreslí na tvár čiary, asi to oceníte. Zároveň ma veľmi sklamalo, že tuba bola skoro do polovice prázdna a medzi týmto a korektorom bol viditeľný rozdiel v množstve. Úplne najradšej by som im aj za toto strhla bod, ale ten produkt si to nezaslúži... Len by som chcela vedieť, či dievčatá v krasotike aj iným posielajú poloprázdne veci.
Cena super prijateľná - 4,10 €. Víťazstvo!
Hodnotenie: 4/5



Toto vyzerá hrozivo, ja viem :D





L.A. Girl Shady Slim Brow Pencil, automatická ceruzka na obočie v odtieni Brunette
Oooooh asi moja obľúbená vec! Obočie je vec, bez ktorej sa prakticky nezaobídem a toto je nazoaj príjemná mikro ceruzka. Vysúvací patent vás oslobodí od strúhania, špirála na druhej strane je super na prečesanie obočia a zjemnenie nechcených kontúr. Vďaka miniatúrnej veľkosti hrotu si nakreslíte jemné chĺpky, ale aj full výrazné obočie. Veľmi jednoducho sa s ňou pracuje, lebo zľahka kĺže a nemáte pocit, že by ste si vydrali kožu, aby ste získali nejakú farbu.
Jediné varovanie je, aby ste nevysúvali ceruzku príliš. Naozaj stačí milimeter-dva. Inak si koledujete o zlomenie tuhy, čo sa mne stalo hneď pri prvom použití. Nebola to taká tragédia, lebo tuha sa ľahko dá späť a pokračujete, kde ste skončili. Takže radšej opatrne ;)
Najlepšie je, že podľa obrázkov to vyzerá tak, že odtiene sú bez teplých červených tónov, čo je vždy plus. Hlavne za tú cenu 5,90 € ;)
Hodnotenie: 5/5






Nákup super úspešný! Už len sa rozhodnúť, čo hodiť do košíka nabudúce :D Nezabudnite si prečítať aj posledný Kikin článok o jej novinkách v šatníku alebo hosťovský post o tom, ako zatočiť s akné pomocou olejov, ktorý napísala švagriná :) Ukážte im lásku! A lajknite nám FB, ak chcete :P

Majte pekný deň a nakupujte na krasotika.sk aj vy!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára