piatok 30. decembra 2016

#review Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer

Jou!

Ešte som vám asi nespomenula, že som bola na víkend v Prahe (ďakujem Fero :-*) a to by nebol výlet, aby som si nedoniesla nejaký suvenír zo Sephory. Tentokrát rozhodnutie padlo na Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer v odtieni Candied Apple Pop. Podľa oficiálnej stránky Clinique majú tieto tekuté matné rúže vysokú pigmentáciu, matný finiš, celodennú trvácnosť a hydratačné zloženie. Je to naozaj tak? Čítajte ďalej...
Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer zoženiete v ôsmych odtieňoch od nude, cez ružovkasté a koralové, až po výrazné červené, vínové a a fialové. Myslím si, že každý by si tam našiel to svoje. Ja som sa rozhodovala medzi troma farbami a nakoniec som siahla po sýtej červenej - 03 Candied Apple Pop

Balenie je veľmi jednoduché - matné sklo, cez ktoré môžete vidieť odtieň a lesklý zrkadlový vrchnáčik s logom Clinique. Na môj vkus je aplikátor príliš tučný a treba sa trochu viac snažiť, aby ste dosiahli líniu, ktorú chcete. Ťažké to je, hlavne ak máte menšie pery ako ja. Raz-dva sa stane, že si ich nechcene zväčšíte...


Môžem úplne súhlasiť s tým, že pigmentácia je neskutočná a s trochou farby viete urobiť hotové zázraky. V mojom prípade je ozaj lepšie trochu oškrabať aplikátor pred nanášaním. Menej je niekedy viac... Ľahšie sa s rúžom pracuje a pridať sýtosť môžete prakticky hocikedy. Pred konečným rozhodnutím som mala na ruke asi 4 odtiene a všetky vyzerali úplne super.


Trochu som ostala zaskočená keď som zistila, že tento rúž nikdy neuschne tak, ako ostatné matné rúže majú vo zvyku. Pravdepodobne to bude spojené s tým, že majú hydratačnú zložku v sebe, ktorá nedovolí, aby vaše pery ostali vyschnuté. Avšak toto má svoje plusy, no aj mínusy. Za kladné považujem to, že aj po celodennom nosení nemáte pocit akoby dementori vysali život z vašich pier. Na druhej strane sa nemôžete spoliehať na to, že si dáte tento rúž a môžete si nerušene žiť svoj život. Takto to, bohužiaľ, nefunguje. Ja osobne som radšej za tú hydratáciu. Veď opraviť si malý nedostatok môžete hocikedy.

Zásadným negatívom je, že Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer nikdy nezaschne. Farba síce na perách ostáva, ale zároveň vidíte ako sa vám otlačí hocikde na pohár alebo príbor. Úplne som z toho zmatená. Finiš rúžu nie je úplne matný, ale povedala by som skôr, že zamatový. Ak proste plánujete mať rúž a veselo bozkávať svojho priateľa, toto nie je voľba pre vás. Aj v prípade, že si budete dávať pozor, nemôžem vám garantovať celodennú trvácnosť.


Suma-sumárum Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer spĺňa dve zo štyroch sľubovaných vecí. S matným finišom súhlasiť úplne nemôžem a celodennú trvácnosť zas nemôžem garantovať. Ale v konečnom dôsledku je to dobrý produkt. Nemôžem povedať, že si hneď pôjdem kúpiť aj ostatné odtiene, ale v budúcnosti po nich možno siahnem. Takto príjemne sa tuším žiadny môj rúž nenosí...

Cenovo sa Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer pohybuje niečo vyše 20€, čo pre niekoho nie je málo. V tomto prípade by som vás naozaj poslala hľadať inde alebo si ho vypýtať ako darček. Ja sa môžem poďakovať za rúž môjmu priateľovi :-*

Máte Clinique Pop Liquid Matte Lip Colour + Primer? Ste spokojné?

Majte pekný deň a hydratované pery!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára