štvrtok 1. decembra 2016

#DIY advent calendar!

Ahojte!

Dnes Vám prinášam veľmi aktuálnu tému!


Keďže sme už vhupli do adventného času, je to aj ten najvhodnejší okamih na predstavenie adventného kalendára pre môjho milého! Možno ste zachytili, že sa vráti až 9. 12., čo mi trochu skomplikovalo život, ale nič to, riešenie sa dostavilo akosi samo :)

Z klasického adventného kalendára bude len 15-dňový, ktorý nebude zahŕňať len hmotné drobné darčeky či sladkosti, ale aj rôzne (hlavne) vianočne ladené aktivity so mnou s tematickým darčekom.

Nemôžem prezrádzať veľmi veľa, keďže Miňo blog pravidelne číta, ale jednu vec Vám ešte prezradiť môžem. Darčeky nebudú očíslované, ako to u adventných kalendárov býva, ale budú rozdelené na dve časti: 

1. darčeky, ktoré si môže otvoriť bezo mňa
2. darčeky, ktoré si môže otvoriť, len keď budem s ním (pretože ide o nejaké aktivity so mnou)

Čísla bude mať len niekoľko balíčkov, ktoré sú viazané na konkrétny dátum, udalosť alebo podujatie. 
Zo zvyšných balíčkov si môže každý deň vybrať ktorý bude chcieť, a tak závisí od jeho ruky, čo v ten deň dostane/čo budeme robiť.

Samozrejme, neupustila som z minuloročných úloh, ktoré musí každý deň plniť, pretože každý deň bude obdarovaný, ale každý deň musí urobiť aj niečo pre svojich blízkych alebo okolie (napr. poslať vianočnú pohľadnicu, nakŕmiť vtáčiky, podeliť sa so sladkosťami, uvariť doma večeru, dať mamke kvety, pustiť niekoho v rade v obchode pred seba, stretnúť sa so mnou, ísť von s kamarátom, s ktorým dlho nebol...)

Takisto je na každý deň pár veršov zo Svätého Písma, ktoré nás postupne pripravujú na narodenie Džízsa.

Je jasné, že Vám nemôžem prezradiť, čo sa nachádza v tohtoročnom kalendári, ale mám pre Vás pár tipov z toho minuloročného a možno aj v tom nájdete nejakú inšpiráciu pre Vašich blízkych ;)

  • sviečky (najlepšie nejaké s vôňou vianočného korenia)
  • čaj
  • pivko
  • pekné vreckovky
  • domáca paštéka (tá naša je top)
  • rámik so spoločnou fotkou
  • nutella 
  • sušené ovocie
  • oriešky
  • motýlik a traky 
  • DIY darčeky (poukážky - na domácu masáž, celý deň s Vami, na koláč alebo že niečo urobíte namiesto neho; pilulky lásky - ružový tic-tac v krabičke s nápisom "Pilulky lásky", dávkovaním a účinkami; rande nápady, bucket list)
  • domáce sušienky (ja som robila aj tiramisu do zaváraninovej fľaše)
  • sladkostiiiii (mikulášske lízatká, tofík, cukríky, venčeky, M&M cukríky, brusnicový sójový rez - to sú naše obľúbené)

Čo sa týka balenia, minulý rok som sa držala kombinácie biela-červená-hnedá-zelená, tento rok zostávam kombinácii verná, len vymením zelenú za modrú :) najradšej mám obyčajný hnedý baliaci papier  a jutový špagát, veľa vecí mám z Tediho alebo Kiku, srdiečkové vrecúška, nálepky a menovky s číslami sú z predajne Tiger. Hnedé obálky (mám ich v troch veľkostiach) sú za pár centov z Tesca. Vianočné pásky mám z Lidla, majú ich aj tento rok (a moje srdiečko piští ešte po tých z Tchiba :)). Dobre poslúžia aj drevené štipčeky (ja som si ich namaľovala sama) a všelijaké stužky.


minuloročné balíčky :)

Ak by ste nemali čas a peniažky na niečo takéto, veľmi pekný a zároveň nenáročný kalendár vyrobila minulý rok Rebeka z fresshion. Ak by ste ešte stále mali nedostatok inšpirácie, kliknite na Pinterest a tam nájdete trilión nápadov ;)

Výsledné balíčky Vám potom určite ukážem, ja sama sa na ne už veľmi teším!

Nezabúdajte, nie je dôležité, koľko ste do neho investovali peniažkov. Ide o Váš zámer urobiť niekomu radosť a to, že to robíte s láskou a radosťou.
A ak niekto urobí radosť Vám, nezabudnite to poslať ďalej! Takže [šér_d_džoj]! To je mesidž pre tento advent! A šérujte radosť nie len počas týchto dní, budete šťastkovia ako ja ;)

Majte krásny deň a urobte niekomu radosť adventným kalendárom (aspoň tým čokoládovým)!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára