streda 21. decembra 2016

I´m a winner!

Jou!

Minule som to už naznačila a dnes je ten deň, kedy sa naplno vrhneme na DM Box, ktorý som pred časom vyhrala. Úprimne, bola som veľmi šokovaná a milo prekvapená, že sa mi pošťastilo, lebo som v to ani nedúfala a stránku s výhercami som otvárala s malou dušičkou. Vyhrať veci je super!



Ak nie ste fanúšik DM na Facebooku, robíte veľkú chybu, lebo často robia pre svoje zákaníčky (a zákazníkov) rôzne súťaže alebo možnosti testovania. Ja som sa očividne neskoro zapojila, ale DM BOX pretrváva už nejaký čas. Za malý poplatok (v mojom prípade 5€) máte možnosť vyhrať škatuľu produktov v relatívne vyššej hodnote (18€). Takto môžete otestovať nové veci, ktoré bežne nevložíte do košíka alebo iba byť šťastná z výhry. Prisahám, ja som sa asi oveľa viac tešila z toho, že som medzi výhercami ako zo samotného boxu :D


Mala som dosť veľké očakávania, ale asi treba rátať s tým, že nie všetky veci vám sadnú alebo ulahodia. Sú tu "obyčajné" produkty ako zubná pasta, sprchový gél alebo šampón. Lacalut som vyložila normálne do kúpeľne a používame ju. Šampón u nás asi nenájde vhodného spotrebiteľa, ale rada ho posuniem niekomu, kto ho ocení. Sprchový gél pekne vonia, takže príde na neho rad určite.


V škatuli bola špirála Catrice Glam & Doll. Normálne by som sa určite potešila, ale nanešťastie ja ju už mám. Ale takto som mohla urobiť radosť bratovej priateľke, ktorej som ju hneď dala. Jasné, že sa potešila :)



Úplne najviac som sa potešila malému bio bambuckému maslu značky purity vision! Nerafinované a 100% čisté. Neviem či ja som tá divná, ale vonia mi ako nesmažené a nesolené arašidy :D V každom prípade je super príjemné. Ja si ho dávam hlavne na pery, nakoľko teraz v zime ich mám dosť vysušené, ale okrem toho si ho capnem na hocijaké suché miesto. 


Ďaľšia TOP vec bola sheet mask od Garnier. Mám rada masky (všetky druhy) a táto bola príjemná a chladivá. Je na dehydrovanú pleť (čo určite mám) a priam som cítila ako moja pokožka dostáva injekciu hydratácie. Vyzerala som síce desivo keď som ju mala na sebe a určite to za to stojí. Po tom, ako ju odstránite, môžete zvyšok géloidného séra vmasírovať do pleti. 15 minútový relax a vaša tvár je ako nová!


V boxe bol aj čaj. Vo všeobecnosti mám čaje rada, ale tuto DM trafila úplne vedľa. Ale nevyčítam im to :D Ak niekto máte záujem určite vám ho dám :D :D


Nakoniec najväčšie sklamanie. Alverde dvojfázový odličovač. Najprv pozitívum: naozaj dobre odličuje! Mohol to byť taký dobrý produkt... Príjemné malé balenie vhodné aj na cestovanie. Taká škoda, že akurát mňa nehorázne štípe v očiach. Momentálne si oči odličujem micelárnou vodou Mixa a ona nič také nerobí. Vôbec to nechápem, lebo nemám pocit, že by som mala citlivé oči. Ale toto bolo ozaj vyslovene nepríjemné :(


A to je koniec! Aj keď nie som na 100% spokojná s produktami, som na milión % spokojná s tým, že som vyhrala. Určite sa zapojím aj nabudúce. A navyše získate super peknú škatuľu, ktorá sa vždy zíde...

Majte pekný deň a súťažte s DM aj vy!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára