piatok 6. januára 2017

#review NYX Soft Matte Lip Cream

Jou!

Minule som už spomínala že som bola v Prahe. Okrem obdivovania stovežatej bolo jedným z mojich cieľov kúpiť si NYX Soft Matte Lip Cream v odtieni Copenhagen. Tam sa mi to nepodarilo, ale Ježiško to zariadil tak, že som ho dostala na Vianoce. Áno, povedala som ľuďom, že ho chcem, kúpila som si ho sama, ale v ich mene, takže sa to ráta :P

Už pomerne dávno ste si TU mohli prečítať, ako sa mi pozdávajú NYX Soft Matte Lip Cream v odtieňoch Prague a Addis Ababa. Ohodnotila som ich na 4/5, ale po pol roku môžem s čistým svedomím povedať, že Prague je môj go-to produkt na pery a neviem bez neho existovať ♥♥

Vďaka tomu, že sledujem NYX  na instagrame som si nadiaľku zamilovala aj odtieň Copenhagen a veľmi som ho chcela. Vínová farba a ja sme pre seba ako stvorené a pocitovo na perách sú Soft Matte Lip Creams super. Nakoľko som ho v Prahe nezohnala musela som ísť do Auparku, kde ho mali milión, našťastie.



NYX Soft Matte Lip Creams sú veľmi príjemné na perách a odtieň Copenhagen nie je výnimka. Farba je, samozrejme, super krásna. Neviem, či som sa naučila s nimi lepšie pracovať, ale výdrž je viac ako spomínaných 5 hodín (to lebo som sa vyhla langošom :D ).


Copenhagen by sa možno stal aj mojím super obľúbencom, ale má to jeden háčik. Ak máte čo i len maličkú nedokonalosť na perách, bude to vidno. Možno som iba teraz v zime precitlivená a mám suchšie pery, no akonáhle je na nich malá časť suchá, rúž sa o ňu nepekne zachytáva a zvýrazňuje ju. Preto musíte dbať na to, aby pred nanesením tohto odtieňu ste si pery ošetrili peelingom (ja používam LUSH peeling) a dostatočne dlho hĺbkovo hydratovali (NIVEA rulez). Potom to bude vyzerať TAKTO. Inak si koledujete o nie veľmi príťažlivý look :P


Ja osobne som strašne rada, že mám v kolekcii aj tento odtieň. Za niečo vyše 6€ sa prosto nemôžete pomýliť. Len tá babračka okolo hladkých pier ma možno odradí od častejšieho nosenia. Určite vám je jasné, že si pôjdem časom aj po iné farby. Taký Berlin a Amsterdam sú podľa mňa TOPky tiež.

Máte radi NYX Cosmetics? Je niečo, čo by som mala skúsiť a prevrátilo by to môj život naruby? Dajte mi vedieť! :)

Majte pekný deň a stavte sa v NYX v Auparku! Je to tam super :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára