utorok 13. decembra 2016

#howto Christmas make up tutorial

Jou!

Už je to pár týždňov, čo som dávala do pozornosti moje prvé video na youtube a teraz som sa odhodlala na ďalšie. Ide o výraznejšie líčenie ideálne na vianočný večierok, alebo ak sa zvyknete na Vianoce vyparádiť, tak nech sa páči :)

V akcii môžete vidieť moju najnovšiu paletu od Make Up Revolution, ale aj kontúrovací štetec Ebelin, na ktorý nedám dopustiť. Všetky použité produkty nájdete pod videom :)




Ak chcete, prekliknite sa hneď na video na youtube. Určite to bude lepšie :)

L´oreal True Match Foundation odtieň 02 N Vanilla
Catrice Contouring Palette
Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder odtieň 030 Medium Bronze
Milani Stay Put farba na obočie odtieň 05 Dark Brown
L´oreal Brow Artist Plumper
Zoeva paleta očných tieňov Cocoa Blend
Zoeva paleta očných tieňov Naturaly Yours
Make up Revolution Flawless Matte 2
s-he khol kajal odteň 007
Golden Rose Definitive volume & lenght špirála
NYX Cosmetics Matte Lipstick odtieň Eden
AVON ultra glimmerstick lip liner odtieň true red

Ebelin beauty sponge
Ebelin contouring brush
Jessup brush set

Ak som vás inšpirovala a niečo podobné vytvoríte, určite to hoďte na insta a otagujte ma @veronka_r 

Majte pekný deň a nebojte sa výrazného líčenia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára