nedeľa 27. novembra 2016

#review Maybelline Color Sensational Loaded Bolds Lipsticks

Jou!

Bola som v DM-ke. Nakúpila som a že urobím #newin. Maybelline Color Sensational Loaded Bolds Lipsticks si však zaslúžia samostatný článok. Veľmi som sa tešila z tejto kolekcie, no ako to býva pri veľkých očakávaniach, občas sa nevyplnia...

Mám strašne zmiešané pocity z tejto kolekcie. Farby sú neskutočné! Krásne, sýte, matné, dlhotrvajúce. Je tu však ALE. Odtiene, na ktoré som sa najviac tešila, ma aj najviac sklamali. Vôbec neviem v čom je chyba. Či mám iba ja nejaké vadné kusy alebo či naozaj pri týchto konktrétnych sa zloženie nezhoduje s ostatnými. V prípade oboch možností je to smutné a sklamaná som :( :(

Do košika som vhodila štyri odtiene. Midnight Merlot, Berry Bossy, Fiery Fuchsia a Rich Ruby. Pomenovania sú veľmi trefné a od Midnight Merlot a Berry Bossy som očakávala naozaj veľa, lebo farbou sú neskutočné ♥ Ale pekne po poriadku. Cena je niečo vyše 6€, čo je taká drogériová klasika. Balenie majú klasické ako všetky ostatné rúže od Maybelline. V stojane hľadajte tmavo-modrý vrchnáčik a máte to ;)



Berry Bossy 886
Krásna fialová ako stvorená na jeseň a za normálnych okolností by som sa išla potrhať za ňou, ale zo štyroch je asi najhoršia :( Keď urobíte swatch len tak na ruke je to skoro super, no na perách sa zadrháva, farba nie je jednotná, celé to je akési fľakaté a nesúvislé. Ani pocit na perách nebol úplne najpríjemneší. Jednoznačne je cítiť, že na perách niečo máte a mne osobne to aj dosť vadilo. Veľká škoda. Budem sa snažiť nájsť spôsob, ako by som donútila tento rúž fungovať lebo je super pekný.
Hodnotenie: 2/5


Midnight Merlot  885
Zas a znova prekrásna tmavo-vínovo-hnedá farba (skoro až čierna), ktorá bola láska na prvý pohľad. Toto bol rúž, ktorý ma prvotne zlákal na celú Bolds kolekciu. Musím povedať, že je lepší ako Berry Bossy aj z hľadiska výdrže, sýtosti farby a nie je ani taký šmuhový a fľakatý. Možno je to tou tmavou farbou, ktorá sa dá lepšie zamaskovať na perách a vytvára ako-tak súvislú vrstvu, no nie je to úplne jednoduché a treba sa snažiť. Mám pocit, že výdrž nie je nič extra, ale to môže byť spôsobené aj tým, že akékoľvek nedokonalosti sa pri takejto farbe ťažko skryjú. Aj pri tomto platí, že som ochotná ďalej testovať, skúšať rôzne podklady, prípadne ceruzky na pery, aby som v konečnom dôsledku našla niečo, čo bude fungovať. Ak sa pre neho rozhodnete (čo úplne chápem a podporujem) treba sa možno pripraviť na nepochopenie od okolia. Drvivá väčšina mi ho zhejtovala a prirovnala ma k smrti.
Hodnotenie: 3/5


Rich Ruby 968
Pomaly, ale isto sa prehupávame do tej lepšej polovice. Nie je to síce z tejto jesennej Bolds kolekcie, ale nejak sa mi sem zamotal. Tmavo-červená klasická farba.Je výrazný, sýty, dlhotrvajúci, semi-matný, ale zároveň jednoducho kĺže po perách a aj po niekoľkých hodinách je stále komfortný na nosenie. Bez problémov zvláda akékoľvek pitie a pri troche pozornosti prežije aj jedlo. Farba pekná, klasická červená. Nemám k nemu nejakú väčšiu výhradu, ale na plný počet bodov to nie je.
Hodnotenie: 4/5


Fiery Fuchsia 882
Rovnako ako Rich Ruby je aj táto ružová fuchsiová farba bez akýchkoľvek problémov. Kĺže po perách ako maslo, zároveň je sýta a výrazná so super výdržou. Deväť hodín nosenia dá ako nič. Vlastnosťami sa dá porovnať s Rich Ruby, takže o tom písať nebudem. Ale mne osobne táto fuchsiová sedí viac asi. Asi bude moja najobľúbenejšia zo všetkých spomenutých.
Hodnotenie: 4,5/5 


Rich Ruby a Fiery Fuchsia sú také moje klasické farby, po ktorých prvotne siaham, ktorých mám milión a predsa každú inú. Práve preto som chcela, aby Berry Bossy a Midnight Merlot boli úplne najsuper a fungovali na 100%. Takže som trocha sklamaná. Nosiť ich určite budem, ale buď to bude utrpenie, alebo na to budem musieť dávať veľký pozor...

Celkovo som dosť zmatená. Mám zmiešané pocity veľmi... Ale určite sa ešte posnažím, aby som z nich vyťažila maximum.

Ešte v lete/na jar som kupovala odtiene Siren in the Scarlet 965 Red Sunset 960, ktoré sú z kolekcie The Mattes rovnako ako Rich Ruby. Sú to svetlejšie odtiene ideálne na jar/leto. Mám pocit,že som o nich nepísala.
Red Sunset je koralová ružová a treba sa s ňou viac vyhrať aby bola na perách pekne nanesená. Je trochu púdrová a nekĺže ľahko po perách a rovnako ako Berry Bossy je trochu fľakatá.... Škoda toho. Odtieň mi trochu pripomína tekutý matný rúž od The Balm Chivalrous, ktorý som dostala v lete k narodeninám od Lucky. Prečítajte si o ňom TU.


Siren in the Scarlet je výrazná žiarivá červená pre mňa ako stvorená. Veľmi príjemná na perách, ľahko sa s ňou manipuluje a nezanecháva žiadne šmuhy.


Majte pekný deň a radšej sa učte na mojich chybách!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára