piatok 11. novembra 2016

#newin pinkpanda.sk

Jou!

Už sa to stáva pravidlom, že aspoň raz za mesiac prinášam #newin rubriku. Verte mi, bola by som rada, ak by som vedela zastaviť nutkanie kúpiť si nový rúž alebo novú paletku očných tieňov (veď sa ani nemaľujem!). Ale neviem a občas to dopadne aj tak, že na darček zadarmo vám chýba pár euráčov a preto rovno objednáte pre svoju milovanú sestru niečo k narodeninám, ktoré má o mesiac (spoiler: je to super milučké!). 

Ja som urobila tú životnú chybu (alebo najlepšie rozhodnutie v mojom živote), že som odklikla odoberanie newslettra od pinkpanda.sk a moja kamka Jana mi stále posiela akcie, výhodné ponuky a sety, prípadne možné darčeky k nákupu. A práve toto sa stalo teraz...


Mať možnosť vybrať si z 12-tich darčekov zadarmenko? No musela som vedieť, čo ponúkajú. Urobila som klasickú objednávku a šup k plateniu, nech vidím, aké prekvapenia ma čakajú. Veci, ktoré boli v mojom rozsahu objednávky sa mi buď nepáčili alebo boli vypredané. Musela som urobiť rázne rozhodnutie a vtedy ma osvietilo, Kike som objednala darček ♥ a ja som si mohla vziať zadarmo presne to, čo som chcela. Super dohoda.

Čo som si to teda objednala?
  • Montagne Jeunesse vyživujúca peel off maska Passion - lebo hydratovať si tvár treba
  • paleta očných tieňov Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadow Palette Flawless Matte 2 - lebo paliet nikdy nie je dosť, lebo sú tu odtiene, ktoré som veľmi chcela a lebo som prosto nezastaviteľná
  • darček pre Kiku, ktorý nemôžem špecifikovať
  • špirála Golden Rose Definitive Volume & Lenght Mascara zadarmenko ako darček k nákupu - lebo to, že sa nemaľujem neznamená, že to nepotrebujem.
Začnime tým dobrým. Golden Rose Definitive Volume & Lenght Mascara. Podobnú špirálu som už mala a absolútne som ju zbožňovala. Samotný štetec má tvar osmičky, gumenné štetiny a celý koniec je veľmi ohybný. Presne ako tá z minulosti. Balenie je krásne - lesklé, ružové. Kam už ďalej. Bolo by to možno až príliš dobré. ALE. Zloženie, resp. formula, je ešte stále príliš mokré a tekuté. Nechápte ma zle, riasy sú krásne dlhé a oddelené, no chýba im výraznejší objem. Ale som rada, že nemám pocit ťažkých mihalníc. Nemám sa na čo sťažovať, veď bola zadarmo.

Čím viac ju používam, tým ju mám radšej a stala sa z nej moja go-to špirála na každý deň.
Hodnotenie: 4/5



Druhou dobrou vecou je Montagne Jeuness Peel off mask Passion. Vyživujúca maska s granátovým jablkom. Je jasné, že na kúpu ma presvedčilo to granátové jablko, mňam. Ale vo všeobecnosti mám rada zlupovacie masky. Je to veľmi príjemné zlúpnuť si tvár proste... Som iba ja tá divná? Radšej neodpovedajte. Na pinkpanda.sk majú niekoľko druhov týchto masiek a určite si každý vyberie podľa svojich preferencií. Ja som so svojím výberom spokojná. Farba je priesvitná ružová, čo je vždy plus. Vôňa je príjemná sladká, akoby granátové jablko a maliny boli spracované na sorbet. Joooj dala by som si.

Maska sa nanáša na očistenú tvár a nechá sa pôsobiť 20-25 minút, ktoré máte využiť na relaxovanie. Ale ak chcete popri maskovaní vysávať, nech sa páči ;) Po chvíli začína schnutie a tým aj sťahovanie tváre s obmedzenou mimikou. Klasika. Aj keď balenie vyzerá byť veľké, samotného produktu bolo takmer presne na jedno použitie. Ja by som dala aj 1,5 tváre z tohto množstva. Ale vraj mám malú tvár... Odstránenie masky je jednoduché a bezproblémové. Kúsok na líci ešte nebol úplne uschnutý, no to je moja vina lebo už som sa ponáhľala zlupnúť to... Maska robí presne to, čo sľubuje. Odstraňuje mŕtvu a už zbytočnú vrstvu pokožky a odumreté bunky a nechá vašu tvár super jemnú ako bábätko ♥

Balenie na tak málo produktu je zbytočne veľké. Nie je to síce úplne negatívna vec, ale v rámci šetrenia miesta to mohlo byť inak riešené... 
Hodnotenie: 5/5


Na druhej strane je tu Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadow Palette Flawless Matte 2. Veľmi som sa na ňu tešila. 32 nových očných tieňov. A sľúbená kvalita a pigmentácia. A potom som ju otvorila. V prvom rade je plusom veľké zrkadlo, čo sa určite vždy hodí. Hlavne ak by ste ju chceli použiť pri cestovaní a podobne. Ale tu v podstate plusy končia.







Pigmentácia je veľmi slabá. Alebo možno už len ja som naučená a rozmaznaná z mojich Zoeva paletiek ♥ Swatche na ruke boli takmer neviditeľné, hlavne pri bledých odtieňoch. A modrá (na ktorú som sa veľmi tešila) sa zmení na takú nemastnú-neslanú sivastú farbu. Paradoxne sa mi oranžové odtiene páčia a celkom príjemne sa s nimi pracovalo...

Tu to vyzeralo sľubne
Nasledovalo sklamanie
S použitím podkladovej bázy
Nemôžem tvrdiť, že sa s týmito tieňmi nenamaľujete, to určite nie. Len je potreba trocha viac trpezlivosti a vrstvenia. Samotné tiene sú relatívne dosť prášivé, no na pocit príjemné. Prekvapilo ma, že sú strašne maličké (mohla som si pozrieť gramáž), aj keď viem, že mi určite postačia na celý život. Ak mám povedať pravdu, paletku som si objednávala hlavne kvôli studeným tieňom, ktoré v mojej zbierke chýbajú. Ale keď som skúsila vytvoriť s nimi nejaké líčenie, vôbec sa mi to na mne nepáčilo. Buď sa mi naozaj nehodia, alebo je to iba nezvyk. Ťažko povedať. V každom prípade ich určite využijem pri líčeniach druhých ľudí.

Aj napriek všetkým negatívam, po troške práce máte vytvorené príjemné líčenie a vďaka rozmanitosti farieb sú možnosti skoro nekonečné. Pigmentácia sa dá vylepšiť podkladovou bázou a rovnako aj výdrž. Ja osobne očné tiene bez primeru ani nepoužívam, lebo mám extrémne mastné viečka, ale s jeho použitím už nie je problém s výdržou.


V rámci celodenného testovania som vytvorila jednoduché jesenné líčenie a použila moju obľúbenú Zoeva podkladovú bázu, ktorá veľmi pekne pomohla pigmentácii. Stále je však pravda, že chvíľu trvá kým dosiahnete požadovanú sýtosť farby. Na druhej strane sa tak vyhnete prípadným chybám a ľahšie sa vám bude tieňovať.

Odporúčala by som túto paletu? Jedine začiatočníkom. Pre tých, ktorí sa aspoň trochu rozumejú make-upu a líčeniu je tento produkt bezpredmetný a k týmto ušetreným 15€ doložiť a kúpiť niečo kvalitnejšie. Možno sa vám zdá, že celý produkt hejtujem, ale v skutočnosti treba iba správnu osobu a bude milovaný. Pomer kvalita-cena-množstvo je stále na kladnej stupnici hodnotenia, no som si istá, že primárne po nej siahať nebudem. Aj keď mi to trhá srdce.
Hodnotenie: 3,5/5

Máte skúsenosti s týmito produktmi alebo značkami? Ste spokojné? Určite mi dajte nejaké tipy ;) Páči sa vám vytvorené líčenie? Asi z toho bude tutoriál :P

Ďakujem milej slečne/pani, ktorá mi balíček pripravila ♥

Majte pekný deň a nakupujte na pinkpanda.sk!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára