sobota 19. novembra 2016

Life is a change

Jou!
Ako sa hovorí, život je zmena. A ja som ju už nevyhnutne potrebovala. Nielenže som urobila zásadné životné rozhodnutia v pracovnej oblasti, ale aj v tých menej dôležitých veciach... Ako sú, napríklad, vlasy...

Už to bol nejaký ten piatok (resp. sobota v marci), kedy som bola naposledy u kaderníka. Vlasy som mala už pekných 10-15 cm odrastené, na moje pomery veľmi dlhé a prakticky ma vytáčali čím ďalej, tým viac. Mala som síce rada, že som si mohla zapletať fighterské vrkoče, ale keď som ich mala rozpustené, bolo to pre mňa peklo a v polovici dňa som ich musela dať do gumičky, drdola alebo inej variácie, lebo som to už nevedela vydržať.

Po pár sms-kách som dostala vymyslený termín-netermín v kaderníctve By Angel v Galante, ktorý má môj obľúbený kaderník a kamarát Bobo. Možno niektorí viete, že som počas vysokej u neho aj pracovala, a tak je asi logické, že idem práve k nemu. Pár rokov som ho sledovala ako aj z najotrasnejších vlasov dokáže urobiť niečo super. V podstate mu plne dôverujem a viem, že neodídem nespokojná.

Už vtedy v marci sme robili šedé vlasy a ja som si ich tak obľúbila, že v tom pokračujem. Farebnú kombináciu trocha pozmenil, potom ostrihal a bum! Je zo mňa nový spokojnejší človek.




Veľa ľudí sa bojí urobiť zásadnejšie zmeny v oblasti ich vizáže. Nevedia si predstaviť, že vybočia zo zabehnutých koľají a budú sa musieť inak stajlovať a upravovať. Ale to je maličkosť. A ako Bobo rád hovorí: "sú to iba vlasy".

Ak nie ste spokojný s niečím vo svojom živote, nebojte sa urobiť ten krok ku zmene. Či je to o vlasoch, o zmene značky parfému, o tom, či začať s novým športom alebo niečo ozaj seriózne ako práca, ktorá vás nebaví, určite sa zhlboka nadýchnite, urobte rázne rozhodnutie a garantujem vám, že sa vám bude žiť oveľa lepšie.


Koho som inšpirovala a náhodou by ste chceli salón By Angel vyskúšať, určite sa zastavte a vypýtajte si termín. Sídlia v Galante na Šafárikovej ulici pri Bille nad kvetinárstvom. Alebo si dohodnite termín na tel. čísle 0904 237 611. A nenechajte sa odradiť tým, že do Vianoc sú všetky termíny plné. Oplatí sa počkať si :) Na FB mu určite nepíšte. Nebude na to reagovať :P

Okrem toho Bobo robí aj v Bratislave v salóne Pierot v Avione. Kľudne mu tam nakuknite, že ho pozdravujem :P 

Majte pekný deň a robte zmeny k lepšiemu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára