štvrtok 3. novembra 2016

#howto everyday make up look

Jou!

Dnes mám pre vás niečo nové a doposiaľ pre mňa netypické. Krátky videonávod na jednoduché každodenné líčenie do školy, do práce atď. Je to prakticky iba na vás, kam sa rozhodnete toto líčenie použiť.

Nebudem písať, že som sa snažila o "no make up make up", keďže podľa mňa nič také neexistuje. Buď sa nenamaľujem vôbec alebo nech si ľudia všimnú, že mám mihalnice až do neba. Celé to je úplne jednoduché a stihnete to za 12,5 minúty bez problémov.


Ak nechcete použiť bronzer, nepoužite. Ak sa vám nechce dávať očné tiene, nedávajte. Ak máte bezchybnú pleť netreba vám make up, verte mi. Ak máte super obočie ako z časopisu, nemusíte sa ho ani dotknúť. Pre vás lepšie! Podstata je nerobiť nič, čo sa vám nepáči alebo vám to príde "už príliš".

Video nájdete na youtube.com na odkaze TU. Kľudne lajkujte video a dajte subscribe nech viem, či v tom pokračovať :P

Bohužiaľ, som si neuvedomila, že niektoré "úkony" nebudú dobre vidno na tom videu, lebo sa príliš skláňam k zrkadlu. Ale nič sa nebojte, už som kúpila nové na stojančeku :D Všetci sa učíme na vlastných chybách, tak dúfam, že ďalšie videá budú len a len lepšie.

Použité produkty:
L´oreal Skin Perfector denný krém ♥ (nie je vo videu, ale hydratovať sa treba!) TU
L´oreal True Match Foundation odtieň 02 N Vanilla TU
L´oreal Infallible Sculpt Contouring Pallete odtieň Medium/Dark TU (zistila som, že už to asi je na mňa trochu tmavé :D )
Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder odtieň 030 Medium Bronze TU
F&F Blush (jediná lícenka, ktorú vlastním :-O )
Milani Stay Put farba na obočie odtieň 05 Dark Brown TU
Zoeva paleta očných tieňov Cocoa Blend TU
Benefit Roller Lash Mascara TU
Tekutý matný rúž The Balm Meet Matt(e) Hughes odtieň Chivalrous TU

Ebelin beauty sponge (kúpené v DM)
Real Techniques Contour Brush (očividne nikde nedostupný)
Catrice powder brush (kúpené v DM)
Catrice blush brush (kúpené v DM)
Ebelin blending brush (kúpené v DM)
Jessup pencil brush (z pinkpanda.sk)
Models Own petite brush

Nechcela som aby bolo video zbytočne dlhé, ale treba si uvedomiť, že to čo tam trvá 4 sekundy je v reále dvojminútová záležitosť. Takže nezabudnite na poriadne rozotieranie produktov a ich zapracovanie. Žiadny odseknutý make up na hranách tváre ;)


Ja osobne sa v bežný deň skoro vôbec nemaľujem. Po pravde, nechce sa mi. Dám si výrazný rúž a som spoko. Idem si svoje a robte to tak aj vy :P

Majte pekný deň a nemaľujte sa, keď nechcete!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára