pondelok 7. novembra 2016

Dotkino kozmetické okienko vol. III

Vitajte pri poslednej časti môjho kozmetického okienka!
Dnes to bude pre mňa netypická oblasť, a síce - dekoratívna kozmetika. Možno viete, možno nie (aj keď vlastne asi všetci naši fanúšici ma poznajú osobne, takže asi viete :D), ale ja sa takmer vôbec nemaľujem.
Po prvé, načo? Som uzmierená s tým, ako vyzerám bez mejkapu a som rada, že bola už vyliečená a veľa toho naozaj nepotrebuje.
Po druhé, neviem to. Vážne, akoby som ani nebola Veronkinou sestrou. Proste totálne ľavá som a som rada, ak si nevypichnem špirálou oko. (O lakovaní nechtov tu radšej nebudem hovoriť...)
Po tretie, nechce sa mi.

Napriek tomu sú isté produkty, ktoré mi vyhovujú a ktoré takmer denne používam.
Ste zvedaví, ktoré to sú? Tak čítajte ďalej ;) 

Na tvár takmer denno-denne používam púder. Totižto, nemám rada, keď si dám ráno krém a lesknem sa, takže vždy siahnem po púdri, ktorý tento problém rýchlo vyrieši. Zatiaľ som minula dva rovnaké, ktorých značku si už nepamätám (ale asi Rimmel alebo Maybelline) a naposledy som sa rozhodla pre zmenu a zvolila som tento od Essence (odtieň Natural Beige). Nejako neriešim, čo sľubujú a či to všetko spĺňajú. Dôležité je, aby mi pleť zmatnil a to oba zvládajú.

S mojím obočím je to veľmi zvláštne... v pravom mám medzierku, ktorá nie a nie dorásť (preto dúfam, že ricínový olej urobí zázrak). Ale našťastie je tu moja obľúbená ceruzka na obočie od Essence (mám odtieň black, lebo mám dosť tmavé obočie a tento odtieň nie je až tak úplne čierny). Stačí pár ťahov a mám obočie ako z reklamy. Občas ešte zvyknem Veronke ukradnúť Milani farbu na obočie, ale to len veľmi príležitostne.

Občas, keď som veľmi premotivovaná a chcem si z nejakého dôvodu dať mejkap (aj keď momentálne mi žiadny dôvod nenapadá), používam L´oréal Paris Mat Magique (odtieň Rose)
Na kontúrovanie (haha, to je také vtipné, keď JA píšem o kontúrovaní tváre), resp. na moje pokusy o kontúrovanie, používam túto paletku od Catrice, pričom ten svetlý tieň si dám aj do vnútorného kútika oka na rozžiarenie, či čo. A aby som mala pocit, že je to kompletné, pridám červeň na líca - ako Veronka spomínala, máme len jednu jedinú lícenku od F&F (ale už sa nedá nájsť nikde na nete), ktorú som kúpila ja. Takže vlastne Veronka nemá nijakú lícenku. Aký paradox.

Nemám odskúšaných veľa špirál, som verná takej tej modrej Rocket Volume od Maybelline, na ktorú nedám dopustiť a zakaždým, keď skúsim nejakú inú, mám pocit, že je to celé zlé. Ale možno pravdepodobne to bude len mojou zlou technikou :D

Linky sa už ani nepokúšam robiť, nikdy nie sú rovnaké. Tiene si neviem dávať.

Ostávajú už len rúže. Ako som spomínala, nemám pekne krojené pery ako Veronka, neviem s rúžom fungovať tak, aby prežil jedlo a nosiť ho viac ako 2 hodiny bez porušenia. Nehovoriac o tom, že vďaka mojej zlej koordinácii si ho neviem ani normálne naniesť.
Ale bojujem s tým. Naozaj.
Pred dvomi rokmi som začala s fixkami na pery od Rimmel (mám odtiene 700 Nothing But Nude, čo je odtieň "moje pery, ale lepšie" a klasický červený Unstoppable Red), ale tie už boli značne vysušené, takže keď som v Avone narazila na adekvátnu náhradu, už aj som objednávala. Momentálne ich mám v odtieňoch Strawberry a Raspberry a som veľmi spoko. Výdrž majú mega super, prežijú aj jedlo a veľmi jednoducho sa nanášajú.
Okrem toho mám "rúž" Maybelline, ktorý sa vlastne ani nedá nazvať rúžom, skôr je to priesvitný balzam s ružovým podtónom a trblietkami :D ale mám rada ten pocit, že akože som namaľovaná.
No a z rúžov občas použijem jeden Veronkin od Bourjois - Rougue Edition, ktorý si len tak jemne nanesiem na pery a rozotriem do stratena.
Ale! minule nastal zlom. Kvôli jednému projektu som potrebovala spraviť odtlačok pier na papier a zvolila som rúž Maybelline, odtieň Hollywood Red. A veľmi sa mi zapáčil. Tak som si ho vzala do Tatier (ehm, Veronka, o ničom nevie) a mala ho na sebe asi 4 hodiny počas cesty a prehliadky Ľubovnianskeho hradu. Zničili ho až bryndzové halušky. Ale fakt sa mi to páčilo. A aj som si ho dosť pekne naniesla. Možno zo mňa raz niečo bude, aj keď asi skôr nie.

Čo sa týka parfumov, väčšinou si ho ráno zabudnem dať :D môj najmilovanejší mi dala Veronka pred 2,5 rokom k maturite a ja som taká šetrná a nikdy ho nechcem minúť, že ho ešte stále mám :D je to Miss Dior Blooming Bouquet a je to tá najkrajšia vôňa, ktorá ku mne dokonale ide.
Ešte mám aj Luck z Avonu, ale ten si vždy nechávam na zimu, lebo mi príde taký vianočný.
Ako teda vidíte, nejako to neriešim. Nevadí mi, ak vyjdem z domu aj úplne nenamaľovaná.
Veď som krásna tak či tak ;) (a to nie že by som si o sebe namýšľala, ale je to tak. Každá žena je krásna. A keď sa má rada, tak to vidia aj ostatní ;))

To je na dnes (a asi aj na pár mesiacov dopredu) odo mňa z kozmetickej oblasti všetko. Najbližšie prídem s novou rubrikou, ktorá bude mať asi viac pokračovaní ako moje kozmetické obloky ;)

Majte krásny deň!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára