sobota 8. októbra 2016

#newin Pink panda

Jou!

Vyzerá to tak, že som zas prepadla online nakupovaniu... Ale nie je to moja vina. Dala som si z e-shopu Pink Panda posielať newsletter a tak nejak ma to núti niečo vhodiť do košíka. Okej. Je to totálne moja vina. V podstate som to musela urobiť. Sľúbila som sestrinej kamarátke, že ju namaľujem na svadbu a mala som pocit, že mám málo štetcov. Takže som si nejaké zaobstarala.

Doma som už mala malú sadu Real Techniques a Models own, ktoré som si kúpila v Londýne, keď som tam bola. Plus ešte klasické z DM-ky, rôznych značiek a  využitia. Očividne je mi to málo a keď už mala prísť Lesia na to líčenie... No nebudem predsa na "klientke" šetriť :D Je super, že si všetky moje nepotrebné výdavky viem logicky ospravedlniť.

Ono je to tým, že som sa zahlásila na odber newsletteru a tak mi stále chodia super akcie a výhodné sety. A vždy som milo prekvapená z toho, ako je to vyskladané. V ponuke boli štetce značky Jessup doslova za pár eur a tak som si ich vhodila do košíka. Naozaj to bolo jediné, čo som chcela, ale keďže stáli menej ako 10€, nemohla som dokončiť objednávku. Toto ma trocha zaskočilo. Veď by malo byť na mne, že nechcem míňať peniaze, no nie? Tak som sa troška pohrabala na stránke a našla si niečo na doplnenie...

Ale nepredbiehajme udalosti. Späť ku štetcom. Sú začky Jessup a nikdy som o nich nič nepočula. Ale za tú cenu aj kebyže sú zlé, tak to za ten risk stálo. Sada neobsahovala žiadnu taštičku ani púzdro, ale to nie je nič, čo by mi vadilo. Kika mi stojany na štetce vyrobí na počkanie... Balenie, v ktorom prišli bolo hlavne bezpečné a predišlo sa akýmkoľvek škodám. Ale možno mohlo byť krajšie. Akonáhle som to otvorila ovalil ma závan umeliny, čo išlo asi z tej mäkkej výstuže. Každý zo štetcov bol individuálne zabalený v priesvitnej fólii a ani na jednom nie je žiadna viditeľná vada. Štetiny sú veľmi jemné a príjemné na dotyk. Nebol žiadny problém s naberaním očných tieňov z palety a ani s ich aplikáciou. Bola som veľmi milo prekvapená! Už som ich stihla aj umyť a nestratili ani na tvare, ani na jemnosti. Môžem ich iba odporúčať a vzhľadom na cenu cca 8€ je to kúpa roka. Ja som kúpila konkrétne TIETO ČIERNE, ale za akciovú cenu. Ak sa vám páčia, ale 33€ je veľa pre vás, určite využite možnosť kúpiť BIELE, ktoré sú momentálne v akcii ako novinka. Celkovo sa mi ich štetce pozdávajú a možno kúpim ďalšiu sadu. Uvidíme ;)
Hodnotenie: 5/5






Keďže mi chýbali 2 eurá na objednávke, musela som to niekde nahrabať. Stačila chvíľka skrolovania a natrafila som na úplne milučké a maličké tetovačky na prsty od značky npw (taktiež som to prvýkrát počula) a vedela som, že ich musím mať ♥ Je ich tam 12 (divné číslo, však?) a mali by vydržať pár dní. Ja som bola nedočkavá a jednu som prakticky ihneď musela vyskúšať. Bolo to uberjkut (áno, nemám to odfotené), ale na moje prekvapenie a sklamanie mi to vydržalo večer pár hodín. Na druhý deň ráno po nej nebola ani stopa :( :( Neviem či som ja urobila niekde chybu (toto nepredpokladám) alebo je to proste iba jednorázové oživenie na večer/akciu. Škoda toho. Ak by to vydržalo aspoň tie sľúbené 2-3 dni, bola by som spokojná. Takto som sa potešila na chvíľku a potom sa môj život vrátil do starých koľají... Bohužiaľ, už nie sú na e-shope dostupné, ale je tu metalická alternatíva :) Ak by ste mali záujem predsa o klasické čierne, TU ich majú.
Hodnotenie: 2/5


E-shop pinkpanda.sk som si celkom aj obľúbila a určite budem pokračovať v nákupoch z ich stránky. Máte odtiaľ niečo? Čo by ste mi odporučili?

Majte pekný deň a tešte sa aj z tetovačiek, čo vydržia pár hodín!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára