sobota 11. marca 2017

#skincare discovery Evolve Hyaluronic Serum

Jou!

Po minulom príspevku plného negatívnosti je tu zas niečo, pri čom som nečakala, že na mňa urobí dojem a budem priam nadšená. V článku so štetcami som sa zmienila o darčekoch k nákupu z pinkpanda.sk. A práve jeden z nich ma tak prekvapil, že si zaslúži druhú, podrobnejšiu zmienku. Ak vás zaujíma, ktorý to je, čítajte ďalej ;)

Prvých 24 rokov života som starostlivosť o pleť relatívne podcenila a veci ako hydratácia, vrásky, a podobne sa ma nejak nedotýkali a nezaujímali ma. Keď som mala pocit stiahnutej pleti použila som Niveu (♥) a bolo dobre zas aspoň na týždeň.

Potom nejakým spôsobom prišiel zlom a ja som sa naozaj začala v tomto smere viac starať a bez denného/nočného krému si dnes neviem predstaviť svoj život. Dlho som bola v tom, že mne aj mojej pleti to úplne stačí. A v podstate je to také minimum, čo môžete urobiť pre svoju pleť.

Keď som uvidela maličkú vzorku Evolve prírodného séra s kyselinou hyalurónovou, nedávala som tomu veľké šance a nebola som unesená, že práve toto je darčekom. Ale ako správna blogerka som to nezavrhla, začala používať a testovať. Btw, nádobka v ktorej sérum prišlo je úplne milučká! ♥ :D



Je to prírodné organické sérum, ktoré vďaka kyseline hyalurónovej hĺbkovo hydratuje (čo naozaj potrebujem hlavne v zime) a pomáha bojovať proti starnutiu pokožky (tiež už nemám 18). Obsahuje granátové jablko, čo som ja osobne, bohužiaľ, nezachytila. Ak to je pre vás dôležité, výrobok je vegánsky.

Pre mňa samotné sérum nemá žiadnu fancy vôňu. Môžete cítiť lekárske dezinfekčné prostredie, no ja osobne som často pri nanášaní myslela na zavárané uhorky alebo cviklu. A možno som si to iba vsugerovala. Ale nevravím, že to je negatívum. Veď uhorky sú život ♥

Sérum je priesvitné a ľahko sa rozotiera. Na celú tvár mi stačili 4 malé ďobky. Pleť je po nanesení napnutá (v dobrom zmysle slova) a vyhladená. Aj keď nemám problematickú pleť, nemala som ju nikdy úplne jemnú ako bábätko. No pri použití séra som to konečne dosiahla. Sérum má trochu lepivú textúru, čo je po nanesení a "uschnutí" pri dotyku trocha cítiť. 

Po chvíľke však vždy nanášam aj L´oréal Skin Perfection krém, ktorý ma toho pocitu zbaví. Sérum a krém sú pre mňa top kombinácia, ktorá funguje a mám pocit, že som nikdy nemala lepšiu pleť ako pri tejto dvojici. Malá vzorka séra mi vydržala vyše týždeň, ale výsledky som videla na sebe okamžite.

Možno sa vám zdá, že vyše 35€ za 30ml je príliš, ale balenie vám vydrží dlho, lebo nepotrebujete veľa produktu. A je naozaj super! 

Ja osobne sa na nákup full veľkého balenia séra iba chystám. Kto sa chce pridať?

A z čoho sa skladá vaša krémiková rutina?

Majte pekný deň a hydratujte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára