nedeľa 19. marca 2017

#fail L´oréal Volume Milion Lashes Féline Mascara

Jou!

Neviem prečo, ale minulý failový článok bol medzi vami, čitateľmi, veľmi úspešný. Očividne neúspechy v nákupoch sa vám páčia :D Popravde, nerada hejtujem niečo, do čoho som zainvestovala, no treba šíriť osvetu. A aj keď mi dnešný fail brutálne trhá srdce, chcem vás informovať ;)

Ak pravidelne čítate náš blog, určite ste si všimli moju lásku k značke L´oréal celkovo, ale špeciálne keď sa jedná o ich riasenky. Sériu Volume Million Lashes zbožňujem a vyskúšala som skoro všetky štýly, ktoré sú dostupné a sama za seba určite najviac odporúčam tú vo fialovom balení - So Couture ❤❤

Pri mojom poslednom nákupe v DM-ke som stála pred L´oréal stojanom a rozmýšľala, po ktorej mám siahnuť. Skoro som zobrala svoju overenú a zbožňovanú So Couture, ale spomeniem znova, že som správna blogerka a snažím sa testovať nové veci. 

Práve preto mi v košíku pristála L´oréal Volume Million Lashes Féline v zeleno-zlatom balení. Maskara so zahnutým kartáčikom, ktorý na "vnútornej" strane pomyselej vlnky má menšie štetinky dobré na zahustenie mihalníc a s dlhšími na druhej strane na prečesanie, oddelenie a predĺženie. Dobre to znie, však?




Určite sú dievčatá a ženy, ktoré na túto špirálu nedajú dopustiť. A ja zvyknutá na vysokú kvalitu série Volume Million Lashes som bola v tom, že ju budem milovať tiež. Ale sklamala som sa! :( :( Možno je aj táto Volume Million Lashes Féline relatívne dobrá. Pre niekoho iného. Asi je to tým, že ostatné z tejto rady boli vždy TOP ❤ V tomto prípade však nedostávam dostatočnú dĺžku pre moje mihalnice a aj to zahustenie mihalníc je také nijaké.

Pre mňa podstatná črta, ktorá naozaj zaostáva za lacnejšími špirálami je, že na dosiahnutie požadovaného efektu som nútená nanášať dve vrstvy. Akože haló. Nikto na toto ráno o pol 6 nemá čas. To, čo mi uľahčí život pri rannom maľovaní a skráti jeho trvanie je pre mňa dobrý produkt. Volume Million Lashes Féline  sem nezapadá :( Na obrázkoch môžete vidieť, že jedna vrstva absolútne nepostačuje na vytvorenie pekného vzhľadu.

Pre porovnanie:
Ľavá strana = Miss Sporty Studio Lash Instant Volume
Pravá strana = Volume Million Lashes Féline


Jedna vrstva

Dve vrstvy
Ďalšia vec, ktorá mi dosť (úplne najviac) vadí, je jej silná vôňa. Na môj vkus až príliš prenikavá. V momente, keď vytiahnete kartáčik z obalu, vás tá vôňa ovalí. Priam vás zvalcuje! Ešte som si povedala, že časom to vyprchá a nebudem ju cítiť. Oooch :( Ona ostáva skoro celý deň... Pre niekoho to môže byť blbosť, ale ak ste citlivé na pachy, určite sa jej vyhnite.


Prepáč L´oréal, ale toto bol krok vedľa v mojom prípade. Za tú cenu (cca 13€) očakávam naozaj iné mihalnice. Riasenky o 10€ lacnejšie vedia vyčariť krajší efekt ako urobí Volume Million Lashes Féline.

Nerada to priznávam, ale aj napriek všetkým zlým veciam (celé je to zle skoro) ju budem určite používať. Nech tých 13€ nie sú vyhodené von oknom. Pri šťastí sa nedožije viac ako 3 mesiace.

Majte pekný deň a možno ostaňte pri osvedčených veciach! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára