pondelok 27. marca 2017

#fakemanicuremonday vol. 07 Spring Nails

Jou!

Po dlhom čase je tu zas príspevok o nechtoch! Yaaaaaay! Úprimne, myslela som si, že #fakemanicuremonday bude pravidelná rubrika, ale potom som sa ocitla v takom životnom rozpoložení, že 90% času nosím obyčajné, jednofarebné, nezdobené nechty. A naozaj som vtedy asi najspokojnejšia :) Ale teraz som do toho vniesla trocha jarnej nálady...

Za posledné mesiace je u mňa najpoužívanejším lakom bezpochyby Rimmel London Salon PRO v odtieni 237 Soul Session. Obyčajná a pritom pre mňa úplne výnimočná nude farba. Rada ju nosím samotnú, ale občas prihodím trblietky alebo nejaký geometrický vzor.


Tentokrát na mňa asi zapôsobilo krásne počasie, ktoré jednoznačne naznačuje, že zima je konečne preč. Huráááááá!! A čo je viac symbolom jari ako kvietky? Ešte k tomu v mojich obľúbených farbách. Najlepšie je, že malé nedokonalosti sa stratia ;)


Ako podklad mi klasicky poslúžil Rimmel London - 237 Soul Session a na vytvorenie kvetín som použila žltý Essence - 38 Love is in the Air do stredu a na lupienky Essence - 33 Wild White Ways a Catrice - 97 Love Affair in Bel Air. Plno lásky :D


Stred kvietku a aj lupene som robila jednoducho zaobleným koncom obyčajnej sponky (určite ju použite pri obyčajnom bodkovaní nechtov ak chcete, je to super!). Lupienky sú trocha ťažšie, lebo musíte odhadnúť tlak, akým počiatočnú bodku potiahnete, aby vznikla elipsa. Nie vždy sa mi to podarilo na 100%... Na každom kvietku je minimálne jeden pofidérny lupienok :D Ale aj o tom je život.


Je už na vás, či si kvetmi ozdobíte všetky nechty a budete tam mať hotovú záhradku alebo sa udržíte na uzde a postačí vám jeden, dva či sedem kvietkov. Ja som si v konečnom dôsledku pokreslila päť prstov a stačí mi ;) Fantázii, farbám a množstvu sa medze nekladú!

Mimochodom, ak náhodou neviete, náš blog má už aj Facebook Fan Page - Dots and Glitters, takže kľudne nás podporte lajkom ;) Druhá vec, čo možno neviete aj to, že blog funguje už viac ako rok! Wow! Rýchlo to ubehlo... A aj keď stále vravím o tom, aká som správna blogerka, tento prvý míľnik mi úplne vyfučal z hlavy :( 


Keď už oslavujeme, bude aj nejaká giveaway. Čo by vás potešilo? Kľudne nám napíšte nejaké tipy, lebo ja a Kika máme výrazne odlišný vkus :D Je to predsa pre VÁS! ;) 

A čo vy? Čo je pre vás momentálna top manikúra?

Majte pekný deň a  užívajte si slniečko!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára