sobota 4. marca 2017

#fail Kallos Silver Shampoo + Kallos Go Go Dry Shampoo

Jou!

Veľmi ma to mrzí, ale dnes vám prinášam samé zlé produkty a správy. Poväčšine som spokojná so svojimi výbermi, lebo si celkom dávam záležať, aby moje ťažko zarobené peniaze boli dobre investované. Ale predsa sa stane, že to nevydá tak, ako som si predstavila. A keď je skoro celá objednávka fail, je to smutnučké ozaj.

Kika bude na mňa určite hrdá, lebo toto je asi prvý článok, kde vás nenabádam na to, aby ste míňali peniaze a kupovali veci hlava-nehlava :D 

Myslím, že to bolo v januári, kedy som sa rozhodla objednať si nejaké farby (asi 8) na vlasy aby som doma mohla experimentovať so sivou a k tomu som prihodila aj fialový šampón a suchý šampón. Testovať a hľadať nové dokonalé produkty je môj život. Bola som celkom v napätí, lebo z recenzií na youtube to vyzeralo, že ten fialový šampón je top. Všetky veci som objednala z kallos.sk

Nevedela som sa dočkať a tak som fialový šampón skúsila hneď, ako sa dalo. Ooooch a to sklamanie! Je síce pravda, že jeho samotná farba Kallos Silver reflex je super fialová, ale na vlasy nemal žiadny účinok a nevedel mi ich urdžať sivo-popolavé, na aké som naučená v porovnaní s inými. Okrem toho, že na predchádzanie žltnutia/oranžovenia nemal síl, samotný pocit vo vlasoch je nepríjemne ťažký, vlasy sú akoby obalené vrstvou šampónu a neviete sa toho zbaviť. Aj po veľmi dôkladnom vyplachovaní je stále cítiť a dokonca "sedí" na pokožke hlavy. Neraz sa mi stalo, že som vyšla zo sprchy, a keď som si išla rozčesať vlasy, musela som sa vrátiť a ďalších 5 minút vyplachovať. A to mám 4 vlasy na hlave! Celé zle.
Hodnotenie: -2/5

Určite ja osobne tento šampón neodporúčam. Ak chcete super fialový šampón, môj obľúbený je Shauma. Občas ho striedam so Swiss O-Par (dostupné v drogérii) alebo Inebrya (zoženiete na internete alebo v kaderníctvach).

Druhá vec je suchý šampón. Tento článok ukazuje, aká som milovníčka predlžovania času medzi ozajstným umývaním. Je ťažké splniť moje požiadavky? Odstránenie mastnoty, objem a textúra? Nemyslím si, lebo veľa iných to zvláda. Bohužiaľ, Kallos go go Dry shampoo o objeme a textúre ani nepočul. Po jeho použití vlasy už nemám úplne mastné a neurobím si hanbu medzi ľuďmi, ale stále to nie je 100%. Vôbec nie som spokojná.

Ďalšia vec je, že má veľmi alkoholový zápach. Je strašne málo suchých šampónov, o ktorých môžem povedať, že sa nezadusím pri ich používaní, ale tento to rozhodne nie je.
Hodnotenie: 1/5

Mojím terajším obľúbencom je Batiste heavenly volume. A naozaj budete mať taký objem, že dovidenia. Odpadla som, keď som ho použila.

Ak je jeden z týchto produktov váš obľúbený a ja som ho zhejtovala, prepáčte. Som rada, že vám dobre slúži. Kľudne vám tie moje podarujem :D

Je nejaký fialový a suchý šampón, na ktorý nedáte dopustiť? Určite mi dajte vedieť, lebo deň, kedy si nemusím umyť vlasy je dobrý deň! :D

Ak vás zaujíma, ako som dopadla pri mojich pokusoch farbiť si vlasy doma, tiež mi napíšte a môžem o tom urobiť článok ;)

Majte pekný deň a viac štastia pri vyberaní ako ja!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára