piatok 3. februára 2017

#12fooddatesin2016

Jou!

Dúfam, že ste radi sledovali jednu z mojich obľúbených sérií, ktoré som si na blogu založila a dúfala som v jej úspešnosť a pokračovanie. Ak patríte k fanúšikom, tak viete, že november a december nepriali v realizovaní tohto projektu :( Obom nám to bolo veľmi ľúto, ale životné okolnosti nepustia proste. V každom prípade, dnes to bude o celkovom sumáre predošlého roka a našich gurmánskych skúseností.

Niektoré podniky, jedlá a krajiny prekvapili v dobrom slova zmysle, pri iných sme zas ostali sklamaní alebo sme čakali niečo iné, prípadne niečo viac. Z bodovania mám pocit, že to bolo celkom vyrovnané aj u mňa a aj u Fera. Aj keď sme sa často medzi sebou nezhodovali.

A tu už je konečné poradie, víťazi a "porazení". Treba podotknúť, že nič z toho nebolo zlé! So všetkými výbermi som bola spokojná a vždy sa našla nejaká päťka, ktorú sme ja alebo Fero udelili...


Ako vidíte, platí sto ľudí, sto chutí. Niektoré krajiny sú na opačných koncoch tabuliek u nás. Ale tak je to asi správne :) Pre mňa osobne bolo najväčšie prekvapenie Slovensko spolu s Francúzskom a najväčšie sklamanie asi Grécko, od ktorého som mala naozaj veľké očakávania. Ak máte záujem, kliknutím na jednotlivé krajiny budete presmerovaní na konkrétne články :) Taliansko, Grécko, Japonsko, Španielsko, Francúzsko, Vietnam, Mexico, Slovensko

Dúfam, že som vás aspoň trochu inšpirovala a podniknete niečo podobné ;)

Majte pekný deň a vyskúšajte niečo z toho!

2 komentáre:

  1. Patrim k fanusikom, ale neviem preco neboli posledne dva mesiace realizovane?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V novembri sa nám, bohužiaľ, nepodarilo zosúladiť naše životy tak, aby sme to stihli. V decembri som ja netrávila dni a noci v BA ako doteraz a navyše bol december taký "skrátený" mesiac... A v novom roku som si povedala, že už to bude také divné pokračovať s #12fooddatesin2016.
      Dúfam, že táto odpoveď je dostačujúca ;)
      V každom prípade sa môžeš tešiť na novú food sériu (snáď) už čoskoro.

      Odstrániť