štvrtok 23. februára 2017

#newin Jessup Bamboo Brushes & little more

Jou!

Keď človek v živote dosiahne niečo, o čo sa dlho snažil, je normálne túto všetku snahu a strastiplnú cestu odmeniť. Teda, aspoň ja to určite robím. Vždy mám v košíku na pinkpanda.sk veci, ktoré sú pripravené na objednanie, aby mi urobili radosť, keď si splním životné míľniky alebo niekedy len tak, lebo je utorok.

Možno som to už spomínala, ale určite by ste mali začať odoberať ich newsletter! Viete o koľko výhodných ponúk prichádzate? Viete koľko peňazí kvôli tomu neminiete? Moja kamka Jana je taká milá, že ma vždy upozorní na akcie, zľavy, prípadne prihodí nejaký promo kód. Veľmi užitočná vec! Veď vďaka tomu mám novú sadu 20-tich štetcov značky Jessup za polovičnú sumu a navyše 3 darčeky zadarmo. 3!

Nevedela som, čo presne dostanem. Bolo to prekvapenie. Ale som naozaj potešená :) Maličká vzorka Evolve prírodné sérum s kyselinou hyalurónovou, 4 vosky do aromalampy od značky Own Candles s vôňou melónu a jahody (mňam!) a rúž od Freedom Makeup v odtieni 120- True Power. Ten, kto vyberal darčeky očividne vedel, aké odtiene sú pre mňa ;) Samotný rúž je síce výraznej farby, ale je to skôr na spôsob balzamu. Je síce príjemný a relatívne vyživujúci na perách, ale to sa odráža na výdrži. Myslím, že ho nevyužijem tak, ako by si zaslúžil. 



Ale poďme už k hlavnej téme. V tejto Jessup sade sa nachádza 20 štetcov a nájdete tu niekoľko na tvár, ale väčšina je na oči, čo mne osobne veľmi vyhovuje. Samotný obal štetcov, v ktorom prišli, nie je príliš pekný ani odolný, no podstatné je to, aké sú štetce samotné.



V prvom rade sú super pekné ♥ Bambusové rúčky a zlatý kov. Och, rozplývam sa asi. Každý jeden z nich má metalickým písmom vygravírované logo Jessup, číslo štetca a jeho primárne myslené použitie. Ak ste začiatočník a neviete si rady, ktorý štetec je vhodný na čo, toto vám pomôže, Ale ako isto viete, v make-upe nie sú pravidlá, takže si nerobte ťažkú hlavu, ak zrovna štetec na highlighter pre vás funguje na kontúrovanie. Sto ľudí, sto chutí. Pamätajte na to ;)


Už v dávnejšom článku so štetcami rovnakej značky som bola prekvapená, aké boli jemné. Teraz som iba dúfala, že ich kvalita sa nebude nijako líšiť. A moje prosby boli vyslyšané. Máte pocit akoby ste hladkali malého zajačika. Ale nemusíte sa báť, žiadne zviera kvôli týmto štetcom neprišlo o svoj kožúšok. Štetiny sú syntetické a výrobok je vegánsky (rovnako ako úplne všetky veci na pinkpanda.sk, ak je to pre vás smerodajné).

Líčenie je s nimi príjemné, farby a tiene sa naberajú a roztierajú tak, ako sa majú. Štetce sú veľmi dobré a robia to, čo od nich očakávate. Ak by ste mali záujem, použijem ich pri nejakom fotolíčení alebo vo videu. A možno nemáte záujem, ale urobím to aj tak :D Táto sada je super v tom, že máte tu hneď niekoľko druhov blending štetcov, niekoľko na očné linky/obočie, niekoľko plochých a zo päť štetcov na tvár. Už sa nestane situácia, že budete potrebovať čistý štetec a žiadny nebude po ruke. S touto kolekciou je to skoro nemožné. Vždy budete schopní nájsť alternatívu.



Z celej sady mám iba jednu výhradu. Štetec 322 Brow Liner. Mám pocit, že zrovna tento konkrétny má jednu stranu kovovej časti málo zatlačenú, tým pádom je na presne zadefinované obočie ťažšie použiteľný. Sama neviem, či je to naozaj chyba v štetci alebo som si to iba vymyslela a zbytočne to tu rozoberám. Navyše sa mi zdá, že vonkajšie štetinky sú vyššie ako tie vnútorné a je tam jemná mikromilimetrová priehlbina. V každom prípade to nie je pre mňa dealbreaker, prečo by som na štetce zanevrela alebo nekúpila ďalšie. Lebo už teraz viem, že kúpim ♥ Okrem toho, v sade sú ďalšie dva štetce na linku, takže nemám pocit, že by som bola ukrátená.


Ja štetce Jessup odporúčam na 100%. Na stránke majú asi milión farebných setov a kombinácií, takže ak aj vás zaujali, je z čoho vyberať. PRO TIP: Úplne stále majú aspoň jeden set v akcii a stačí iba striehnuť a BUM! máte ušetrené :)

Mimochodom, náš blog má už aj profil na Facebooku, takže ak ste náš fanúšik a podporovateľ, určite nám ho lajknite :) Vždy tam upozorňujeme na nové príspevky a vy teda nič nezmeškáte. Díkesko :-*

Majte pekný deň a nakupujte na pinkpanda.sk!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára