pondelok 30. januára 2017

#newin november-december

Ahojte!

Ako som už načrtla v poslednom článku, dnes Vám prinášam prehľad všetkého, čo mi za posledné dva mesiace pribudlo či už do šatníka, botníka alebo medzi kozmetiku.
Mám pocit, že je toho akosi netradične veľa (na moje pomery), ale asi to bude kvôli narodeninám a Viankam.


Ste zvedaví?? Tak poďme teda na to ;)

Kozmetika


Po dlhom premýšľaní som sa rozhodla kúpiť si vlastný Milani set na obočie, lebo Veronka nebola veľmi nadšená tým, že si ho toľko požičiavam :P a navyše, nemohla som si ho nikdy zobrať so sebou. Síce už nemali ten jej odtieň (05 Dark Brown) a museli sme siahnuť po bledšom (04 Brunette), no už som si celkom zvykla a nie je to až taký veľký rozdiel.

Tento rok ma Veronka veľmi prekvapila a potešila, lebo aj ona vyrobila adventný kalendár pre mňa!! Bol úúúplne skvelý, obsahoval sladkosti, washi pásky a kozmetiku - dve mydlá, sprchový gél a miniatúrky krému (ktorý je fakt fakt dobrý) a odličovača od Yves Rocher a lak na nechty Catrice.
Takisto som si zabezpečila nový hydrofilný odličovací olej, tentokrát argánový, keďže levanduľový sa mi už minul. S týmto som rovnako spokojná a super vonia!


A najväčšie prekvapenie bolo od môjho milého na narodeniny, pretože mi podaroval nové (veľké) balenie môjho milovaného parfému Miss Dior Blooming Bouquet, ktorý som nikdy nechcela minúť! Toto mi vydrží už asi do konca života :D


Oblečenie a topánky

Veľmi som sa potešila takým tým základným kúskom, ktorých nikdy nie je dosť ako ponožky, tielka a (Bambi) pyžamo! O tie sa postarala naša drahá maminka a tým zaručila radosť pod vianočným stromčekom.

V Lidli mali tesne pred Vianocami nadkolienky v čiernej a sivej farbe (2,99€/pár) a môžem s čistým svedomím prehlásiť, že je to veľmi kjut a navyše praktická vec! Sú skvelé k šatám, ale aj k rifliam (samozrejme, zhrnuté dole), a keď som v Detve a je -14°C, tak mi už ani nie je zima na nohy! A to už je čo povedať, lebo mne je stále zima na nohy! 

Poslednou vecou z Lidla boli čierne pletené šaty (za 4€!!!) a hoci veľmi neobľubujem nosenie čiernych vecí, tieto som si fakt obľúbila a nosím ich rada a viac než často. Mohli ste ich vidieť tu.

Od môjho drahého som k narodeninám dostala ešte krásne náušničky s folklórnym vzorom z Party (ja mám Gabiku) <3

Do botníka mi pribudli čierne zimné topánky (ktoré sme náhodou našli v Deichmanne za 16€) a konečne tak mám aj hnedé aj čierne topánky na zimu. 

Okrem toho som si pod vianočným stromčekom našla nové tenisky na volejbal (juchuuuu) od môjho milého! Nové tenisky som už potrebovala ako soľ, lebo tie moje predchádzajúce som si už musela veľmi zaťahovať, aby mi pevne držali nohu. Takže na najbližší tréning prídem v týchto kráskach od Asicsu (ako inak :P) <3

Rozličnosti


Môj drahý mi k narodeninám podaroval ešte tento chutný hrnček, ktorý mi priniesol z Nemecka z vianočných trhov (yees, ďalši hrnček do zbierky)!



Od brata a švagrinej sme s Miňom dostali na Vianoce spoločný darček - knižku Vyvolení a vzácni. Už sa teším, keď budem mať trochu viac času a pustím sa do nej.


A poslednou vecou, ktorá ma asi najviac prekvapila a zároveň veeeeľmi potešila bol... ŠIJACÍ STROJ! Chápete to? Ja som dostala šijací stroj! Po ktorom túžim už asi 6 rokov, aby som si mohla šiť vlastné sukne! A teraz ho mám doma! A neviem ho používať! A učím sa ho používať :D síce som zatiaľ trénovala len navliekanie hornej a spodnej nite a všetky druhy stehov, myslím, že stačí trocha cviku a môžem sa pustiť do prvej sukne (látku mám už vybratú!).
Dostala som aj veľkú kazetu s rôznymi nitkami a iným príslušenstvom (pričom ešte stále neviem, na čo niektoré slúžia :D). Ale veeeeľmi sa teším!




Fakt neviem, čím som si to zaslúžila, lebo je pravda, že boli chvíle, kedy som vôbec nebola poslušná, ale ďakujem všetkým :) každý jeden darček ma veľmi potešil!

Majte krásny deň!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára