streda 8. februára 2017

#howto Romantic Makeup Phototutorial

Jou!

Nezadržateľne sa blíži sviatok všetkých zamilovaných a ak plánujete nejaké fancy rande alebo akciu, možno sa vám bude hodiť tento jednoduchý fotopostup na romantické líčenie. A ak nie, oblečte si tepláčky, obujte papuče a užite si príjemný obyčajný utorok. Pri víne, napríklad :D

Ak mám byť úprimná, ja toto líčenie na Valentína na 99% nevyužijem :( Resp. zatiaľ nemáme žiadne plány, čo vyžadujú fancy look. V každom prípade, ja som si užila celý proces tvorenia. Horšie je to pri odličovaní :-/
Pred
Po
Základ tvorí (klasicky) môj verný L´oréal True Match, nasleduje Catrice Sun Glow. Úplne na konci líčenia som bronzer ešte pridala, lebo pri výraznom líčení trocha zanikol. Na obočie stále používam svoje milované kombo Milani Stay put a L´oréal Brow Artist Plumper. Už iba (najlepšia♥) podkladová báza na oči ZOEVA a môžme sa pustiť do samotných očí ;)



Na začiatok podkladovú bázu vždy zafixujem neutrálnym tieňov vo farbe pokožky. Na tento krok môžte použiť prsty alebo štetec podľa vlastného uváženia. Celé líčenie je s paletkou od Makeup Revolution Flawless Matte 2. Písala som o nej TU.



Pre toto romantické líčenie som zvolila oranžovo-červeno-tehelné tóny a na skosený fluffy štetec som naniesla najbledší odtieň zo stĺpca a rozniesla ho po celej dĺžke záhybu oka a trochu smerom k obočiu, pričom "najviac" farby som koncentrovala vždy do vonkajšieho kútika. Tento postup som niekoľkokrát zopakovala, aby som dosiahla požadovanú pigmentáciu. Dbala som na to, aby okraje boli vytieňované a nemala som žiadne ostré hrany.




Pri druhom odtieni je postup rovnaký, ale farbu som tentokrát nedávala vyššie ako záhyb oka a pokračovala som v podstate na celé viečko, výnimkou bol vnútorný kútik. Nerobte si starosti ak sa vám nepodarilo udržať vnútorný kútik nedotknutý. V konečnom dôsledku to vždy môžte zotrieť alebo zakamuflovať v ďalších krokoch. Postup som aj pri tomto odtieni niekoľkokrát (asi 2x) zopakovala, kým som nemala výsledok podľa mojich predstáv. Pri nanášaní som s tieňom prešla aj na celú dolnú linku oka, kde som ho rovnomerne naniesla.




Tretí odtieň má rovnaký postup ako predošlý, ale pri nanášaní na samotné viečko som ho držala vo vonkajšom kútiku oka bez zbytočného roztierania smerom dnu. Samozrejme, jemný blending tam bol :P S tým treba rátať pri každom kroku. Pri dolnej linke som nešla ďalej ako 2/3 od vonkajšieho kútika.


Po skončení s týmito troma oranžovo-červeno-tehlovými odtieňmi som mala pocit, že to je až príliš tehlová. A viete. že ja mám rada svoje neutrálne hnedé farby. Preto som sa rozhodla, že ponechám "farebnosť", ale stlmím ju. Preto som v podstate na kompletne celé viečko jemne naniesla a rozprášila svetlý hnedý odtieň a dostala som sa tam, kam som chcela. Po tomto kroku som mohla pokračovať a s tmavohnedým tieňom som urobila hrubú "linku" iba vo vonkajšej časti a pokračovala trochu do záhybu, aby vytvorila jemný zobáčik (kuriatkovské píp píp píp). 




Nasleduje moja obľúbená časť! Trblietky ♥ Ružový odtieň som naniesla do vnútornej strany a jemne do stredu. Svetlý tieň som dala priamo do kútika a do stredu viečka na zdôraznenie. Tu sa môžte s intenzitou pohrať podľa predstáv ;)




Nasleduje už iba špirála, prípadne umelé mihalnice pre väčší glamour efekt. Ja som ich však vynechala. A hotovko! Už iba rúž/lesk/... a Valentínske líčenie máte dokončené. Na pery som si vybrala relatívne neutrálnu kombináciu aby sa nebila s očami. Aj som zabudla ako tento rúž milujem! ♥






Dúfam, že som vás inšpirovala a niečo podobné vytvoríte aj vy :) Nezabudnite sa potom pochváliť na instagrame. Tagujte #dotsandglitters alebo mňa osobne @veronka_r

Majte pekný deň a ľúbte sa po celý rok!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára