sobota 11. februára 2017

Najlepšie sekáčové úlovky vol. I (okt-dec)

Ahojte!

Dnes konečne prichádzam s novou rubrikou, ku ktorej som sa pár mesiacov nevedela dostať. 

Vždy som túžila prísť do second-handu a nájsť tam nejaký ozajstný poklad. Asi zo dva razy sa mi to v minulosti podarilo - v Galante som našla pánsku bledoružovú košeľu Tommy Hilfiger za 3,50€ (ktorá je mojou najobľúbenejšou košeľou vôbec!) a skvelú hnedú tašku za 6€ (ktorá tiež patrí medzi moje naj).

Odvtedy ubehlo už zopár rokov a tieto kúsky stále mám a aktívne nosím. Ale akosi som už potom nikdy nevedela nájsť niečo reálne nositeľné/v mojej veľkosti/za pár €. To sa však zmenilo, keď som objavila SH v Trnave. Mám ho po ceste do školy a po troch týždňoch obchádzania som do neho konečne zavítala. A môj život sa navždy zmenil...

pozn.: všetky tieto veci som kúpila počas troch mesiacov (99% vecí bolo za 0,50€), takže nebojte sa, až taký blázon nie som.

Nebudem Vám písať o všetkým veciach, ktoré som si kúpila, spomeniem len moje najväčšie srdcovky, z ktorých som najviac nadšená.


modro-biely pulóver - Atmosphere



modrý sveter



 
hnedá halenka - Lavica (no vážne, ono to má štítok Lavica)modro-biela košeľa - brookshire


čierny rolák - C&A (najsuper. taký som hľadala od minulej zimy)
hnedý rolák - United Colors of Benetton (och, tento je tak hebký!)
vínový rolák - Hugo Boss


modrý prehoz - Kik 


džínsová bundička - Esprit
dllllho som hľadala nejakú, ktorá by mi sedela, páčila sa mi a nestála 50€ (no ok, ani dvacku som za ňu nechcela dať :D). a táto to splnila úplne dokonale.



tmavomodrý trenčkot - Atmosphere
síce o číslo väčší, ale zíde sa, keď budem tehotná :D má krásny strih, spodná časť je strihaná do áčka, takže je úplne kjut.

Ktorý z mojich úlovkov sa Vám páči najviac? (Aj keď si myslím, že asi to tu nikto komentovať nebude :D)

Majte krásny deň a choďte do sekáča!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára