streda 15. februára 2017

#review Ebelin Make-up Artist Make-up Blender

Jou!

Po viac ako dvojmesačnej pauze od nakupovania som zrazu mala pocit, že by som sa mala odmeniť! A čo je lepšie ako túto abstinenciu osláviť práve prevetraním svojej peňaženky ;) Okrem novej fľaštičky makeupu, ktorý používam nonstop som siahla aj po fancy verzii Ebelin make-up blender. A tu je veľké porovnanie s ich pôvodnou ružovou verziou populárneho Beauty Blendra.

V skutočnosti som išla do DM-ky po úplne inú špongiu na make-up. Videla som ju u nás v Galante, ružovo-sivá marble potlač, ale na tejto predajni v Bratislave ju nemali. Keď som tam už ale bola, okukala som ostatné veci a narazila som práve na túto krásku. Možno si pamätáte, aké ódy a chvály som písala na kontúrovací štetec z vyššej rady Ebelin pomôcok práve TU. Moje nadšenie bolo očividné, takže zobrať si aj špongiu od nich mi prišlo ako dobrý nápad.


Táto nová mi úplne pripomína fancy kovovú zátku, ktorú použijete na otvorenú a nedopitú fľašu vína. Niežeby som ja niekedy také niečo potrebovala :D Vďaka hranám a všeobecne jej tvaru je plochá špicatá strana vý-bor-ná na korektor pod oči alebo na kontúrovanie.



Hrana, s ktorou sa nanáša make-up je v podstate väčšia ako je tá na ružovej beauty špongii , nakoľko nie je zaoblená. Tento čierny make-up blender je o poznanie mäkší. Povedala by som, že rozdiel je, ako keď príde ku vám malé prasiatko a ňufáčikom vám zabŕda do tváre a keď po vás skáče malý hebký zajačik. (Aj vy si teraz predstavujete toho zajka? ♥) Ďalší rozdiel je aj v povrchu. Ružový blender na mňa pôsobí o poznanie gumenejšie. Pocitovo teda jednoznačne vyhráva čierna novinka. (Na fotkách je ružový mak-eup blender stále nasiahnutý vodou z posledného líčenia.)

Suchý make-up blender
Navlhčený make-up blender
A teraz tá najdôležitejšia časť. Nielenže samotné nanášanie make-upu je príjemnejšie, ale jeho krycia schopnosť je o poznanie na vyššej úrovni. Samozrejme, použila som rovnaké množstvo produktu ako vždy, ale výsledkom bolo lepšie krytie a tvár bola zjednotená a bezchybná možno sa taká narodila, možno je to photoshop. Ani sa nemusíte snažiť a on urobí všetku prácu za vás. A najlepšia vec je, že nevpíja make-up do seba. Naozaj. Množstvo produktu, ktoré ostalo zachytené na povrchu bolo minimálne.

Ja som na 100% fanúšik tejto novinky. Už teraz viem, že po ružovom siahnem iba v krajnom prípade alebo v stave núdze. Môžem ho teda umyť a odložiť. Sorry, že na fotkách je ružová špongia špinavá. Doteraz som ju reálne používala.

Obe špongie sú latex-free. Ružová je navyše vegan-friendly a antibakteriálna. Preto asi ten gumenejší povrch. 

Vyskúšali ste aspoň jednu z nich? Čo vravíte?

Majte pekný deň a nájdite si nejakých zajačikov na ňuňuškanie!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára