sobota 14. januára 2017

My Lipstick Collection

Jou!

Ako ste si všimli, recenziami na rúže sa to tu len tak hemží, tak som si povedala, že by nebolo od veci urobiť nejaké zhrnutie a dokumentáciu všetkých produktov na pery, ktoré mám. Raz dávno som dala na instagram fotku mojej starej kolekcie, ale ako si môžete domyslieť, už sa mi to odvtedy rozrástlo :) Ak vás teda zaujíma, čo všetko u mňa doma nájdete, čítajte ďalej.


O niektorých ste si tu už mohli prečítať. Na všetky doterajšie recenzie som prihodila linky ;) Rúže som rozdelila podľa logického kľúča, nech to má nejakú štruktúru. Po zrátaní všetkého, čo doma mám som prišla k číslu 83. Sú tam rúže, lesky, ceruzky a balzam. Ak odoberiem ceruzky (-6) a tie, čo mi naozaj nesadli (-9) dostaneme sa k číslu 68.


Maybelline
Moja najväčšia skupina. Mám ich celkovo 15 a ako môžte vidieť, veľa z nich je naozaj milovaných ♥
Recenzie na niektoré z nich sú TU.




Rimmel
Druhé miesto obsadil Rimmel a 14 kusov produktov. Červený odtieň 01 bol môj úplne prvý výrazný rúž, ktorý som si kúpila a práve on naštartoval moju mániu na výrazné pery. Nechce sa mi veriť, že som o žiadnom z nich na blog nepísala!




L´oreal
Nie som až taký fanúšik ich rúžov a nikdy som nemala ani potrebu ich skúšať. Ale keď prišla Collection Exclusive Pure Reds bolo jasné, že ich budem mať. Aj vďaka nim mám v zbierke 12 L´oreal rúžov :)



NYX Cosmetics
"Iba" číslo 6 som zatiaľ dosiahla pri tejto značke, ale ak si prečítate recenzie TU, TU a TU, bude vám jasné, že moja NYX rodinka sa určite rozrastie ♥♥



Jordana Cosmetics
Ďalšia 6-tka v mojej kolekcii. Cenovo veľmi (ale naozaj veľmi) dostupná a naozaj dobrá! Recenzie, samozrejme, sú. Klikajte SEM.



Lime Crime
Jedny z najlepších tekutých matných rúžov. Mám 3 odtiene a môžem len a len odporúčať! Recenzia na ne bola jedným z mojich prvých článkov na blogu. Nájdete ho TU.



Sephora
Ooooch hádam už všetci vedia o mojej láske k týmto rúžom. Ak nie, určite klikajte SEM a SEM. Mám ich 2, ale ešte nekončím isto.


Milani
Nemajú príliš veľkú škálu odtieňov, ktoré by som chcela, ale tie podstatné mám. A to konkrétne 2. Viac si o nich prečítajte TU.



Marionnaud
Ako pozornosť k nákupu som si pred Vianocami vzala tieto 2 odtiene. Ešte som ich ani poriadne netestovala, ale farby sú pekné :)



Clinique, The Balm, Zoeva
Z každého z nich mám iba po jednom kuse, bohužiaľ. Ale ako viete, nič netrvá večne. A možno viete aj to, že The Balm a Clinique na mňa naozaj zapôsobili. Čítajte o nich TU a TU.



Dior, Esteé Lauder, YSL
Oooooh fancy rúže! Po pravde, nemyslím si, že je nutné mať v živote a v kolekcii takéto high end značky. Ani z jedného z nich som úplne nespadla na zadok a neprevrátili môj život naruby. Samozrejme, som rada, že ich mám, no žiadnych súrodencov sa im kúpiť nechystám. To sa aj rýmovalo! Začnem raperskú kariéru, jooooou.



Lip Liners
Ceruzky na pery sú samostatná kategória. Nie som na ne maniačka a nepoužívam ich až tak často. Podstatné pre mňa je, že mám niekoľko základných odtieňov (5) a som spoko. Avon, Catrice, Essence, Maybelline, Sephora - všetky mám relatívne rovnako rada. Milani už nie. TU si prečítate prečo. Ďalšie recenzie sú TU, TU


Pomaly, ale isto, sme sa prehupli do časti plnej sklamania a vyhodených peňazí. Ako uvidíte, pri niektorých značkách som sa naozaj snažila dať novým produktom šancu.

Catrice
3 produkty a ani jeden z nich sa nedočkal pochvaly z mojej strany. A pritom Catrice ako značku mám veľmi veeeeeeeeeeľmi rada! Srdce mi to trhá, ale ani jeden z nich vám po mojej skúsenosti odporučiť nemôžem.

Astor, Dermacol
Asi vám je jasné, že tu som sa raz nechala zlákať obalom a pri druhom to bola vidina fejkového Chubby Stick od Clinique. Oj, ako som sa zmýlila. Dermacol mohla byť taká pekná zbierka! Pozrite aké milé balenie to bolo. Ale rúž o ni-čom. Ruky preč od týchto troch.


Sleek, Essence, Oriflame
Z každého po jednom kuse. Viac nikomu netreba. Menej by som prijala. O Sleek sklamaní si čítajte TU. Na tento Essence jedna zákazníčka z kaderníctva nedala dopustiť. Ale vidíte. Sto ľudí, sto chutí. Oriflame... Ten som dostala. Vyhýbam sa mu.


Sviečka, mištička (vyhorená sviečka) a kvetináč sú z IKEA. Hrnček Save water drink prosseco je od MUGS Nikky & Nikky. Robia veľmi pekné veci, tak to očekujte :)

A dostali sme sa na koniec! Ak vás ktorýkoľvek zaujal, nie je na neho už urobená recenzia a chceli by ste vedieť môj názor na niektorý konkrétny, kľudne sa ozvite.

Majte pekný deň a rozširujte kolekciu!

S pozdravom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára