utorok 24. januára 2017

#getfit Pole Dance

Jou!

Bolo to cca pred rokom, keď som s (teraz už bývalými) kolegami bola na plese v Bratislave a jedným z vystúpení bola krátka Pole Dance ukážka. Ja som, samozrejme, bola nadšená, lebo tento šport ma vždy fascinoval. Dlho som to nosila v hlave a po pár mesiacoch som úplnou náhodou zistila, že jedno Pole Dance štúdio je doslova krok od zastávky, kde som nastupovala na mhd-čku. TOTO bolo znamenie a bolo prakticky rozhodnuté.


Stačilo asi 10 sekúnd googlenia a dostala som sa na stránku NO LIMITS Pole Dance štúdia, ktorého zakladateľka a majiteľka je talentovaná Ninka Peráčková, ktorá sa tomuto športu venuje už niekoľko rokov a ide jej to naozaj úžasne! Od mojich začiatkov u nej prešlo viac ako pol roka a u nich v štúdiu sa toho veľa zmenilo. 


Z "iba" Pole Dance štúdia sa stalo The NØ Limits Gym, kde sa spája Pole Dance, Aerial Hoop, Balet, Street Workout/Calisthenics a Flexi. Ninka so svojím priateľom Martinom (spolumajiteľ a hlavný tréner Workout časti) po presťahovaní do nových, väčších a lepších priestorov (Rezedova 5, Bratislava-Ružinov) vybudovali úžasné miesto s veľmi príjemnou a priateľskou atmosférou, kam sa rada vraciam a teším sa na každé ďalšie cvičenie. A viem, že nehovorím iba za seba.

Ja osobne mám za sebou hodiny Pole Dance, Handstand a Core. Na Pole Dance chodím väčšinou k Dalme, ktorá je jednou z inštruktoriek. Samozrejme, že je tiež najsuper. Postupne vás prevedie všetkými základnými prvkami, otočkami a trikmi a po niekoľkých hodinách dokážete TOTO (ja som tá napravo). A som aj TU naľavo dole hlavou. Rozštep robí naša Dalmička, lebo ani jedna z nás ho nevie takto poriadne nám sa ani jednej nechcelo :D

Na začiatku si treba vytvoriť na ich stránke profil, dobiť kredit a prihlásiť sa na vybranú hodinu. Je to rýchle a jednoduché. Ak to urobíte dnes, prakticky už zajtra môžete trénovať! Na čo čakáte?

Okej. Možno váhate. Možno sa bojíte. Neviete, ako to chodí. TOTO by vám mohlo pomôcť ;) Ak stále máte málo, sledujte Ninku, Dalmu, Martina a The NØ Limits Gym na instagrame. Pravdepodobne vás to nakopne a inšpiruje :P

Ak nebudete robiť Pole Dance opité v meste ako ja nemusíte sa báť, že sa vám stane toto , lebo na všetko dozerajú skúsené trénerky, ktoré zabezpečia, že odídete z hodiny celé a bez akejkoľvek ujmy.


Možno sa to nezdá, ale Pole Dance vie byť veľmi náročný. Ja pravidelne končím s kompletne boľavým telom a neraz s modrinami. Ale toto všetko stojí za to, keď po pár pokusoch hodinách urobíte nový prvok, ktorý vám nešiel alebo prekonáte strach a ostanete visieť dole hlavou bez pomoci rúk. A k tomu máte okolo seba podporu nielen tréneriek, ale aj ostatných dievčat, ktoré začínali možno rovnako nesmelo a nešikovne a teraz sú super ženy z levelu 4. 

Mne ostáva ešte veľa práce a odrenín aby som sa tam dostala, ale skončiť neplánujem ;) Neváhajte a pridajte sa k NØ Limits partii. Určite to neoľutujete :)

Majte pekný deň a buď aj ty NØ Limits!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára