utorok 10. januára 2017

#getorganized vol. I + FREE PRINTABLES!

Ahojte moji milí! :)

Aspoň takto dodatočne Vám chcel zaželať všetko dobré do nového roka! Nech ste hlavne zdraví, šťastní, milovaní a spokojní!

K úspešnému roku by Vám mohlo pomôcť, že budete mať poriadok vo svojom živote - budete si plánovať čas, stíhať dôležité veci, robiť si zoznamy, čo musíte urobiť, mať prehľad, čo kde doma máte a kam dávate svoje peniaze, a mať jasno v tom, čo chcete vlastne v tomto roku (alebo v živote dosiahnuť).


O niečo podobné sa snažím aj ja, už niekoľko rokov mám diár, bez ktorého neviem, čo mám robiť a kde byť :D tento rok by som to však rada posunula na trochu vyššiu úroveň a stala sa v týchto veciach zodpovednejšou. Zároveň je to taká malá príprava na manželský život :)

Keďže môj vysnívaný diár mi ešte nedorazil (bolo takmer nemožne zohnať ho!), tak dnes Vám prinášam len takú malú ochutnávku a zároveň drobný darček pre Vás v podobe stiahnuteľných... mhm, neviem, ako to nazvať v slovenčine... proste printables :D ktoré si môžete vytlačiť a založiť do diára. 

Nápad vytvoriť si vlastné printables vznikol z toho, že som nejaké hľadala na internete, ale buď sa mi nepáčili, boli tam veci navyše, alebo mi niečo chýbalo. Určite ma k tomu inšpirovala aj Abby z Just A Girl And Her Blog, ktorá si vlastné printables vytvára už roky a na jej blogu je aj super návod, ako si ich jednoducho môžete vytvoriť aj vy podľa svojho gusta!

Niečo také som robila po prvýkrát, takže možno tam ešte sú nejaké nepresnosti a v budúcnosti by som chcela vymyslieť aj nejaké zložitejšie, no na začiatok som celkom spokojná :)

Všetky druhy som robila na veľkosť A5 (teda, A4, ktorú si vytlačím obojstranne a preložím na polovicu), aby sa mi zmestili do diára. 

V ponuke sú dva rôzne hárky na financie - jeden na celkový prehľad o financiách, druhý na konkrétne kategórie ako jedlo, kozmetika, cestovné... aby ste videli, na čo utrácate najviac, prípadne pohľadať, kde by sa dalo niečo ušetriť. 

TU

Ako bonus je tu aj priestor na prehľad dlhov (ak náááhodou nejaké máte) a ročný prehľad faktúr (v mojom prípade len za paušál) a výplat.

TU

TU


Ďalej som urobila to do list, prayer list, shopping list a blog ideas




 TU

Ešte premýšľam nad narodeninovo-meninovým zoznamom, ale to mám väčšinou v diári, takže by to pre mňa asi bolo zbytočné.

Rada by som ešte doplnila printable na krátkodobé a dlhodobé ciele, ale to si necháme až na ďalší post z rubriky #getorganised!

Majte krásny deň a nezabudnite si stiahnuť moje printables!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára