streda 6. júla 2016

First impression - Swiss O.Par eyelash and brow dye kit

Jou!

Neviem ako vy, ale keď ja vidím na kúpaliskách a  pri vode full namaľované dievčatá a ženy tak nechápem. Ozaj nie. Ale aby som nechodila úplne na chuderu, v lete si dávam u kozmetičky farbiť obočie, lebo to moje vlastné, je takmer neviditeľné. No to by som nebola ja, aby som to neskúšala sama...

Chuť sama si zafarbiť obočie som mala už dávno-dávno. Chodiť stále ku kozmetičke sa mi nechce/nemám čas, ale doteraz som sa aj celkom bála podstúpiť niečo takéto semipermanentné na vlastné riziko. Už nejakú chvíľu som pokukovala po sete na farbenie obočia a mihalníc od Swiss O.Par, tak som to naposledy rovno hodila do košíka v DM-ke. Budem statočná a skúsim to.


Po príchode domov bola Kika veľmi motivovaná a hneď to chcela ona skúsiť na mihalnice. A tak vravím, že ok. A už som čítala návod na použitie... Prvý krok naniesť vodičku, nechať pôsobiť, druhý krok naniesť gél. Easy peasy (hi Laura!). Keď farbíte mihalnice druhému človeku, je to ozaj jednoduché a nemáte tam v podstate čo pokaziť. No naisto viem, že sama sebe by som mihalnice farbiť nechcela. A možno aj áno. Mám z toho zmiešané pocity...

V sade okrem kroku 1-vodička a 2-gél nájdete dve vatové tyčinky (ku kroku 1) a hrebienok ako pre Barbie (na začesanie gélu). Na mihalnice je hrebienok celkom solídny (ale stále to nie je žiadna výhra), no na obočie by to bolo katastrofálne... Ďalšou pomôckou majú byť ochranné štíty, ktoré sa nalepia pod oko a tým sa vyhnete prípadnému nežiaducemu zafarbeniu kože. Bóóóóže, tie mi ale zavadzali! Vkuse sa odlepovali. A možno to bolo tým, že Kika otvárala oči keď nemala...

pôsobenie vodíčky
Mala som v tento produkt veľké nádeje, no zároveň malé očakávania. Videla som dáke videá, počula aj reálne recenzie ľudí, čo osobne poznám a skúsili to. S výsledným efektom som bola ale fakt spokojná a milo prekvapená. Riasy boli viditeľne tmavšie a aj neviditeľné svetlé konce dostali život, tým pádom boli zrazu dlhšie. K tomu prirátajte extrémnu hebkosť mihalníc a na konci máte top produkt...

pred a po

S týmto nadšením som sa teda pustila na moje obočie. Tešila som sa, lebo v návode je, že produkt môže zafarbiť aj kožu. Tak ja, samozrejme, že yaaaaaaas. Na konci obočia veľa chĺpkov nemám, takže niečo také sa vždy hodí. Poctivo som si okolo natrela krém, nech farba ostane tam, kde ju naoaj chcem. Vyzerá to brutálne smiešne a divne, ja viem. Naniesla som vodičku, nechala pôsobiť a naniesla gél. Tentokrát nie s Barbie hrebienkom, ale s vatovou tyčinkou, nech mi ostane farba aj na koži. V postupe je, že akonáhle sa nanesie gél, môžete to zotrieť, ale ja som to nechala pôsobiť. Samozrejme. Veď sme chceli, aby to tam riadne ostalo. Trochu som s tým pobehovala po izbe a keď som začala cítiť mierne pálenie, tak som to utrela. A vtedy ma radosť a nadšenie prešlo. Zafarbenie bolo nerovnomerné, koniec obočia nezmenený, na koži ani fliačik. 

Nevzdala som sa a skúsila to zas. Tento raz už  tak, že som na začiatku vo vrchnáku zmiešala krok 1 a 2 (aj keď sa to nemá) a takto som to skúsila naniesť. Na moje sklamanie to na efekte nepridalo a nič sa nezmenilo. Obočie mám síce podľa fotiek (aj v skutočnosti) o trochu tmavšie, no s výsledným efektom som spokojná nebola.

pred a po

Ak bude Kika chcieť (čo určite áno), budem pokračovať vo farbení jej mihalníc, lebo očividne bola/je spokojná. Sama pre seba však Swiss O.Par Farbu na obočie a riasy už nekúpim.

Hodnotenie (Kika): 4/5. Bod bol strhnutý za to, že druhý ľudia si zmenu sami od seba nevšimli.
Hodnotenie (Veronika): 1/5. Aspoň ten bod za trochu farby na obočí.

Moja nespokojnosť vyústila do toho, že som si na druhý deň objednala profi serióznu farbu+oxidant, čo používala moja Marianka-kozmetička na mne pred tým, ako odišla na materskú. Už je na ceste ku mne, takže sa môžete tešiť na druhé testovacie kolo. Som v napätí!

Majte pekný deň a nemaľujte sa k vode, je to blbosť!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára