sobota 16. júla 2016

#newin krasotika.sk

Jou!

Zas a znova som sa nechala zlákať vábivým hlasom ex-kolegyne, ktorá ma naviedla na ďalšiu kúpu rúžov! Môže toto byť? Mám pocit, že teraz keď Aďa odišla, sa moja nakupovacia mánia rúžov trocha umierni... HA! Skoro som vás aj samu seba oklamala :D

Chvíľu sme nevedeli z akej stránky budeme objednávať. Nechceli sme 20-eurové rúže z Ameriky ako minule. Predsa len treba nechať peniaze na dovolenku. (Idem do chorvátska, tak čakajte aj na prímorský lookbook) Potom som si spomenula, že sme chceli vyskúšať značku JORDANA COSMETICS, ktorá sa dá kúpiť na krasotika.sk a v momente som to mala naklikané.



V prvom rade ma zaujali klasické matné rúže Jordana lipstick iba za 1,96€. Tak si hovorím, že za tú cenu zoberiem hádam aj všetky odtiene, ktoré sú v ponuke :D :D. A veru, do košíka som ich pohádzala hodne. Potom som prišla ku zmyslom a uvedomila si, že ak by neboli dobré. načo by mi bolo 20 zlých rúžov? Tak som to teda okresala na tri výherné odtiene. Najprv testujem, až potom dokupujem. To je moje nové heslo. Možno sa vám aj tieto tri odtiene zdajú ako prílišná vzorka na test, no farebná selekcia je veľmi rozmanitá, takže každý odtieň môže mať svoje pre a proti.


Našla som dve negatíva. Prvou je lacné plastové balenie (predsa len stoja 1,96€), ktoré pravdepodobne nevydrží necitlivé zaobchádzanie a pohadzovanie po kabelke a v druhom to, že odtiene na obrázku sú v niektorých prípadoch skresľujúce. Tu možno argumentovať nastavením farieb obrazovky počítača, no s jednou farbou som nebola úplne stotožnená keď som ju uvidela. Ale aj tu sa dá vygoogliť si swatche a videá popozerať aby ste mali čo najlepšiu predstavu. 

Fiery Coral - Mystery - Plum Passion
Fiery Coral - Mystery - Plum Passion
Ale poďme k tým lepším častiam. Prvá vec - cena. Bezkonkurenčná. Rúž lacnejší ako pofidérne presso. Druhá vec - veľký výber odtieňov. Každá žena by si vybrala minimálne tri, ktoré by chcela mať vo svojej zbierke. Ja som to musela riadne okresávať a premýšľať, ktorý si ponechám. Rozhodla som sa zariskovať a ísť do inej farby ako odtiene červenej a cyklámenovej. Vybrala som preto koralový odtieň Fiery Coral, hnedo-červenú-škridlovú farbu Mystery a fialovú Plum Obsession.

Fiery Coral - Mystery - Plum Passion
Začnime miernym sklamaním, ktorým bol pre mňa Fiery Coral. Už podľa mena sa dá očakávať, že to bude koralový odtieň, no popravde čakala som niečo viac ružovejšie. Akože nechápte ma zle, farba to je ozaj pekná, ale možno by som ju teraz vymenila za niečo iné. Druhý Mystery sa určite zaradí medzi jesennejšie farby. Občas mám pocit, že je to jeden z tých odtieňov moje-pery-ale-lepšie. A vzápätí sa tento pocit stratí. Nie je to typický letný odtieň, takže ho plne budem využívať za pár mesiacov. Najlepšie som pri výbere dopadla s farbou Plum Obsession, ktorý som si zamilovala na prvý pohľad a prvé použitie. Fialová je taká nová červená a cyklámenová pre mňa. Veľmi pekne vynikne na opálenej tvári, takže skúsim na tom ešte trochu popracovať.

Tretia vec - výdrž. Jordana Lipstick sa zaradil medzi moje obľúbené formuly rúžov. Na perách vydržia celý deň, neotláčajú sa, nerozpíjajú a zároveň nemáte pocit suchých a stiahnutých pier. No zamilovaná som pravdepodobne. Naozaj nemáte šancu pomýliť sa s týmto rúžom. A ak by vám nejakou veľkou záhadou nesadol, za tie necelé 2€ vás to nebude až tak bolieť. Za mňa však jednoznačný TOP medzi matnými rúžmi.
Hodnotenie: 5/5. (Aj napriek lúzerskému obalu! Ale cenu neoklameš...)

Nebola by to objednávka, kedy by som do košíka nevhodila aj tekuté matné rúže. Tu som ostala verná svojej farebnej schéme. Ale to asi preto, že výber odtieňov nie je taký široký ako pri predchádzajúcom produkte. Jordana Sweet Cream Liquid Lip Color stojí takmer 5€ a za túto príjemnú cenu dostanete naozaj hodnotný a kvalitný produkt.

Cherry Cobbler - Raspbery Tart - Pomegranate Pie
Balenie je výrazne kvalitnejšie oproti spomínaným rúžom a navyše samotný produkt brutálne vonia. Ťažko sa mi to opisuje (samozrejme), ale je to sladká vôňa koláčikov(?) so spojením s vanilkou(?). Normálne máte chuť to zjesť. Ja som si vybrala odtieň červenej Cherry Cobbler, tmavý ružový Raspbery Tart a barbie ružovú Pomegranate Pie. Zaujímavé je, že každý odtieň má o trochu inú textúru. Kým Cherry Cobbler je vodovejší (čo mu ale neuberá na kvalite), ostatné dva sú krémovejšie a hutnejšie.
Cherry Cobbler - Raspbery Tart - Pomegranate Pie
Všetky farby sú úžasne pigmentované, ľahko sa rozotierajú a veľmi rýchlo schnú. Toto môže byť pre neskúsené menšia nevýhoda, lebo ak sa nepoponáhľate, tak s produktom sa už ťažšie hýbe. Resp. vôbec :D Podľa mojej skúsenosti je najvhodnejšie rúž zbytočne nevrstviť a nedávať príliš veľa produktu. Pigmentácia je super, takže by to nemalo byť potrebné. Ak to náhodou preženiete (ako raz ja), tak sa môže stať, že sa vám rúž akoby rozdrolí. Toto slovo som si možno práve vymyslela. Najlepšou vecou podľa mňa je, že aplikátor nie je klasický vankúšik, ale má v sebe priehlbinu (vážne Veronika?), ktorá kopíruje prirodzený tvar pier a aplikátor a pery zapadajú do seba ako skladačka.


Ďalším plusom je, že na perách ho prakticky ani necítite a zabudnete, že ho máte. Samozrejmosťou je neotláčateľnosť a uspokojivá výdrž. S pitím nemá absolútne žiadne problémy, ale občas sa mi stalo, že po jedle som ho radšej utrela a aplikovala znova. Nebezpečné jedlá, ktoré nevydržali: špagety, pizza a hruška. Nie je celodenný ako Lime Crime, o ktorom som písala TU, ale za ten cenový rozdiel je to v poriadku. Už teraz viem povedať, že patria medzi moje obľúbené a keď niekam idem na pár dní, beriem ich so sebou. Stali sa stálicou mojej kabelkovej výbavy. Sú super!
Hodnotenie: 5/5
Cherry Cobbler - Raspbery Tart - Pomegranate Pie
Toto je asi môj najúspešnejší internetový nákup kozmetiky! Určite očekujte krasotika.sk a kúpte si niečo pekné. Ak vás zaujíma, čo všetko odtiaľ je super a aj čo je už menej super tak klikajte TU.

Mimochodom, moja foto to dotiahla aj na instagram samotnej krasotiky a vyhrala som súťaž za mesiac jún! Krasotika.sk bola taká milá, že mi poslali aj darček, za čo im veľmi pekne ďakujem :) Vďaka nim som mala super ráno a celý zvyšok dňa som sa chválila všade, kade som chodila! :D Takže nezabúdajte ich tagovať a možno aj vám sa niečo ujde ;)

Majte pekný deň a vyhrávajte aj vy ;)
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára