streda 27. júla 2016

Birthday weekend in Budapest

Jou!

Keď píšem tento článok akurát je môj narodeninový deň. (ne)Magických 26 rokov. Viac ako štvrť storočie. Nečakajte žiadne sumarizácie ani životné múdrosti. Len sa chcem pochváliť, že mám najlepšieho priateľa na svete (možno lepšieho ako si zaslúžim) a najlepšiu rodinu, ktorí mi splnili moju tajnú túžbu. A aj keď bývam na nich nepríjemná (na všetkých, nerobím rozdiely), predsa ma chceli potešiť. Lebo som tak trochu najsuper...
Prvou vecou bolo, že Fero mi oznámil aby som si nerobila plány na víkend. Vraj niekam ideme. Nevedela som čo mám očakávať. Mala som na mysli nejaký wellness, možno v Tatrách ak by sme chceli byť veľmi fancy. V Šali som iba zo srandy prehodila "Čo, ideme do Budapešti?" a ÁNO! Bez akéhokoľvek rozmyslu to zo mňa vyšlo a bolo to správne. Úprimne som to nečakala, ale potešila som sa.


Začiatok nášho výletu bol relatívne v ohrození, lebo asi po hodine strávenej v Budapešti sa spustil dážď a z neho taký lejak, že stačilo, že ste sa iba na neho pozreli a premokli ste do nitky. Vtedy ma premohla trochu obava, ako dopadne moja prvá návšteva maďarskej metropoly. Našťastie, všetko sa na dobré obrátilo, za takú hodinku nebolo po apokalypse ani stopy a my sme sa mohli vybrať na skúmanie hlavných atrakcií Budapešti.


Fero tu bol už niekoľkokrát a tak som so sebou mala osobného sprievodcu. Keďže veľa toho vie niekedy až príliš (on je šikovníček), nemala som núdzu o zaujímavosti a regulárny výklad. Naše kroky viedli cez most Széczenyiho Lánczhíd k hradu, odtiaľ k rybárskej bašte (veľmi pekná strecha na chráme!) a okoliu. Ďalej sme išli k budove parlamentu, no stále na druhej strane rieky, nech máme pekné fotky s celou budovou v pozadí. Naše plány trocha skazila kotviaca loď, takže sme to museli pár metrov posunúť. Naspäť znova cez rovnaký most, aby sme si posedeli na nábreží s pivom/ciderom v ruke. Šup k parlamentu, už na správnej strane Dunaja, kochať sa okolím, poležkať si na tráve, kde je zákaz vstupu, zdokumentovať naše rebelstvo a späť na byt. Už iba talianska večera a drinky na záver prvého super dňa.











Druhý deň sme začali najlepšími DONUTKAMI ♥, ktoré sme mali takmer doslova pod oknami apartmánu. Oooooch úplne by som si dala teraz! Ďalšia prechádzka mestom po hlavnej ulici Pešti, Andrássyho ulici, kde sme urobili aj par fotiek na OOTD, čo snáď uvidíte čoskoro.Prišli sme námestie hrdinov a pofotili sa s koníkmi ♥. Po tomto už iba niekoľko hodinový oddych, relax a nič nerobenie v najstarších kúpeloch v Budapešti. Bolo tam ozaj pekne, no jedlo nás dosť sklamalo. 














Celý výlet sa mi VEĽMI páčil. Budapešť je krásne mesto s úžasnými ulicami, príjemnými parkmi a rozprávkovým vodopádom, ktorý som, bohužiaľ, videla iba z auta. Návštevu Budapešti každému odporúčam a bola by som rada, ak by sa mi ešte niekedy podarilo prísť sem zas a potúlať sa ďalšími ulicami tohto mesta. Lepší narodeninový výlet som si nemohla želať!

Po príchode domov ma čakalo aj ďalšie prekvapenie, ktoré mal na svedomí v podstate môj brat. Všetkých zorganizoval a na provizórnej oslave som dostala krásny malinový retro bicykel (TENTO) s košíkom ♥♥♥♥ velolove.sk. Ako môžte vidieť na instagrame, kyticu kvetov v košíku mám. Už mi chýba iba šteniatko ♥

Nezabudnite ísť mne aj Ferovi na instagram. Môžu sa tam objaviť fotky z Budapešti prehnané cez nejaký filter ;) #filtersmakeeverythingbetter

Majte pekný deň, tripujte a bajkujte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára