nedeľa 26. júna 2016

#newin Fann parfuméria

Jou!

Nákupná mánia stále nekončí, ale tentokrát som navštívila reálny kamenný obchod. Nesťažujem sa, rada sa poprechádzam v príjemnom klimatizovanom prostredí. Aj keď toto bola rýchlovka na 5 minút, kúpila som všetko, čo som chcela a dostala som aj niečo navyše...

V prvom rade som si utekala kúpiť toaletnú vodu od Jimmy Choo. Raz sme ju zacítili na kolegyni a veľmi som bola z nej nadšená. Pár týždňov som ešte počkala, či ma náhodou nezaujme niečo iné, no nestalo sa. Takže hneď, ako sa ma ujala veľmi milá a príjemná predavačka, zamierili sme k stojanu Jimmy Choo. Ešte som ovoňala parfémovú vodu, no toaletka sa mi páčila o dosť viac. Nemala som nad čím premýšľať a hneď som ju brala. Rozhodla som sa pre najmenšie balenie 40ml za 35€. Úžasná je ♥♥♥
Hodnotenie: 5*/5

Ďalším mojím cieľom bol  Kardashian Beauty Dry Shampoo (áno, mám slabosť na suché šampóny), lebo už nie iba od blogeriek a youtuberiek som počula pochvaly na neho, ale aj od kolegyne. Mne viac nebolo treba a už som ho brala z poličky vo Fann-ku. Jedna z top vecí na tomto suchom šampóne je, že samotný sprej je veľmi jemný a v podstate ho ani necítiť, keď dopadá na vlasy. Nemala som pocit zlepenia ani zaťaženia, no aj tak som mala príjemený objem vo vlasoch a s čistým svedomím som išla s rozpustenými vlasmi ráno do práce. Celý deň som si nechala vlasy dole, ale nemala som potrebu dávať si ich do copu kvôli tomu, že by sa mi opätovne zmastili. A to sa ja dosť babrem vo vlasoch počas dňa. Bola som veľmi milo prekvapená. Aj keď jedno balenie stojí cca 16€, myslím si, že sa to za ten efekt oplatí a sú to dobre investované peniaze. Ja si tento suchý šampón budem kupovať aj naďalej a stane sa stálicou na mojej poličke s vlasovými produktmi.
Hodnotenie: 5/5

Spomínate si na tú milú predavačku? Tak ona ešte ma viac potešila pri pokladni, keď mi oznámila, že k obom svojim nákupom som dostala aj darček. Ako prvý mi dala k parfému telové mlieko taktiež Jimmy Choo. Veľmi ideálne do obrovskej tašky, ktorú nosím kabelky a, samozrejme, krásna vôňa.
Hodnotenie: 5/5

Ďalším darčekom k nákupu bola vzorka Kardashian Beauty Black Seed Dry Oil. Mám relatívne krátke vlasy, ktoré olej (aj keď suchý) nepotrebujú, takže zatiaľ iba čaká na svoju príležitosť k použitiu. To však vôbec nezabránilo tomu, aby som sa produktu navyše potešila. Vo všeobecnosti tu takýto úspešný nákup doteraz nebol, takže môžem byť spokojnejšia ako zvyčajne. A verte, že to teda som!


Majte pekný deň a nakupujte úspešne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára