utorok 19. júla 2016

#fakemanicuremonday vol.04

Jou!

Už je to nejaký ten čas, čo som pridala článok o nechtoch, takže jeden vám dnes prinášam. Hlavným, aj keď skoro neviditeľným aktérom bude tontokrát biely lak na nechty od Essence, odieň 33 wild white ways
Možno to bude pre vás nudné, lebo ombré nails tu už raz boli. Presnejšie TU. Plne si uvedomujem, že mám dva príspevky s rovnakým motívom na nechtoch, ale nemohla som si pomôcť. Dokonca 27 Pinky and the Brain bol taktiež v predchádzajúcom poste. Na moju obranu musím však povedať, že to bolo pred viac ako dvomi mesiacmi! Celý ten čas som nosila obyč jednofarebné nechty.

Dnešné ombré šialenstvo začalo tým, že som si kúpila nový biely lak. MILUJEM biely lak v kombinácii s opálením. Chcela som si ho dať len tak samotný. Fakt! Ale potom zaúradovala upršaná nedeľa a ja som si už ďobkala ružovú do toho... Jednoznačne mám pocit, že to dopadlo relatívne úhľadne a reprezentatívne. A to znamenalo fotenie na blog! YAY!


Čo budeme potrebovať:
  • laky na nechty, najlepšie dva (oba Essence - 33 wild white ways a Catrice 27 The Pinky And The Brain)
  • hubku na make-up (Ebelin),
  • vrchný lak (Catrice Quick Dry And High Shine),
  • odlakovač (Sally Hansen Strenhgthening Polish Remover)
  • trpezlivosť,
  • precíznosť pri odstraňovaní zvyškov laku + vatovú tyčinku.


Ak ste čítali predošlý nechtový článok (mali by ste), presný postup v podstate už poznáte, takže môžeme prejsť rovno k výslednému efektu a fotkám ;)



Musím uznať, že som mohla tú bielu nechať viac vyniknúť, no ružová ma pohltila a prevalcovala. Budúci týždeň idem pravdepodobne do Chorvátska na dovolenku a už teraz viem, že tam budú čisto biele nechty ideálne ♥.

Majte pekný deň a trénujte ombré aj vy! Ľudia to fakt závidia :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára