pondelok 1. augusta 2016

Dying my brows

Jou!

Dúfam, že ste všetci čítali článok o mojom fiasku s farbou na obočie a riasy z DM drogérie, o ktorom som písala TU, čo mi prinieslo iba sklamanie a takmer nezmenené obočie. Dá sa povedať, že občas som nezastaviteľná pri hľadaní dokonalého produktu a preto som sa nevzdala ani tentokrát.
Stále som si pamätala časy, keď som chodila k mojej Marianke-kozmetičke, a tá mi robila super obočie! Na to, že som svetlovlasá sme ho dávali relatívne na tmavo oproti mojim vlasom. Faktom je, že aj keď si ho sama dokreslujem, vždy si ho robím výraznejšie. Chýbali mi časy keď som nad obočím nemusela stráviť 7 minút ranného času :D

Tak som po sklamaní so Swiss O-Par nečakala dlho a písala som Marianke, čo za produkty ona používala. Ona, samozrejme, zlatučká, v momente odpísala, poradila a dokonca mi rovno poslala link na stránku profibeauty.sk a na produkty značky RefectoCil. Vybrala som farbu (majú veľkú škálu odtieňov) aj oxidant. A už som mala objednané. Stačilo pár dní počkať.






Postup je veľmi jednoduchý. Zmiešate farbu a oxidant podľa návodu, nanesiete na obočie, necháte pôsobiť a BUM! Máte super obočko. Naozaj reálne na tom nie je čo pokaziť. Treba mať trpezlivosť a pevnú ruku (ako keď si robíte linku), aby línia obočia bola presná a rovná.

Ja som sa rozhodla, že farbu budem nanášať štetcom na gélovú očnú linku od Maybelline, lebo má pevné štetiny, ktoré vám umožnia robiť presné ťahy a vytvoriť si dokonalé obočie. Ten istý efekt pravdepodobne dosiahnete aj klasickým skoseným štetcom na linku/obočie. Možno to nabudúce skúsim...

Myslím, že je dôležité vás upozorniť, že farba ostáva aj na koži. Je to jeden z dôvodov, prečo som chcela práve toto, ale je možné, že takýto produkt vám nevyhovuje. Nemusíte sa báť, naozaj to je vidno iba prvý, prípadne druhý deň farbenia. Tým, že sa umývate a odličujete, farba sa z kože za tie dva dni takmer úplne vytratí a ostane iba zafarbené obočie.
3 týždne "PO" - počas farbenia - výsledný efekt

Ja som s týmto produktom veľmi spokojná, a farbu budem používať hlavne teraz v lete, keď sa voľný čas snažím tráviť pri vode. Občas ma však prepadne taký malý smútok za robením obočia :D Určite na to nezanevriem ;)

Majte pekný deň a skúste to!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára